Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Έρευνα: Τα social media δεν ενημερώνουν
Έρευνα: Τα social media δεν ενημερώνουν
Έρευνα της αμερικανικής «Pew Research» δείχνει ότι δεν είναι καλά ενημερωμένοι όσοι χρησιμοποιούν τα social media ως πηγή ειδήσεων - Είναι εκτεθειμένοι σε πολλές θεωρίες συνωμοσίας.
Οι ενήλικες στις ΗΠΑ που βασίζονται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει στον κόσμο, είναι λιγότερο ενημερωμένοι αφού εκτίθενται περισσότερο σε θεωρίες συνωμοσίας.
Η νέα μελέτη του «Pew Research» (δεξαμενή σκέψης στις ΗΠΑ που ασχολείται με θέματα και τάσεις που διαμορφώνονται στον κόσμο) επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται οι ενήλικες στη χώρα του Ντόναλντ Τραμπ.
Η έρευνα έδειξε ότι, σε μεγάλο βαθμό, οι πολίτες ενημερώνονται από πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι συντάκτες της μελέτης συνέκριναν τον τρόπο με τον οποίο οι ενήλικες κατανοούν τα τρέχοντα γεγονότα σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν άλλες πηγές ειδήσεων, όπως τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και εφημερίδες. .
Το αποτέλεσμα της έρευνας, σύμφωνα με την «Pew Research», είναι ότι όσοι επιλέγουν τα social media για να ενημερωθούν, τείνουν να παρακολουθούν τις ειδήσεις λιγότερο προσεκτικά και να καταλήγουν να είναι λιγότερο ενημερωμένοι σε πολλά βασικά θέματα.
Με λίγα λόγια, οι άνθρωποι που ενημερώνονται κυρίως από το Facebook, για παράδειγμα, δεν είναι τόσο ενημερωμένοι.
Η Pew Research κάλεσε τους συμμετέχοντες να δηλώσουν την πηγή της ενημέρωσής τους.
Περίπου ένας στους πέντε (το 18%) παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούν κυρίως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν τι γίνεται στον κόσμο και τη χώρα τους.
Το 16% μαθαίνουν τις ειδήσεις από τα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα - το ίδιο ποσοστό ισχύει και για την συνδρομητική τηλεόραση ενώ το 25% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκαν ότι θα επισκεφθούν έναν ιστότοπο ή ένα πρακτορείο ειδήσεων για να μάθουν τις συμβαίνει στον κόσμο.
Το 13% ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί μόνο την τηλεόραση για την ενημέρωσή του ενώ μόνο το 3% ότι διαβάζει εφημερίδα.
Από την ομάδα των ατόμων που επιλέγουν να ενημερώνονται κυρίως μέσω των social media, μόνο το 8% παραδέχθηκε ότι θα παρακολουθήσει πολύ στενά μέσω των ισστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης τις εκλογές του 2020 στις ΗΠΑ .
Αντιθέτως, το 37% θα επιλέξει την συνδρομητική τηλεόραση και το 33% θα διαβάσει τον Τύπο.
Τέλος, το 11% θα επιλέξει να ενημερωθεί για τις εκλογές από τοπικό τηλεοπτικό κανάλι.
Σχετικά με το θέμα της πανδημίας του κορωνοϊού, μόνο το ένα τέταρτο (το 23%) δήλωσε ότι επιλέγει τα social media για να παρακολουθήσει τις εξελίξεις σχετικά με τη νόσο COVID-19.
Η νέα μελέτη του «Pew Research» (δεξαμενή σκέψης στις ΗΠΑ που ασχολείται με θέματα και τάσεις που διαμορφώνονται στον κόσμο) επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται οι ενήλικες στη χώρα του Ντόναλντ Τραμπ.
Η έρευνα έδειξε ότι, σε μεγάλο βαθμό, οι πολίτες ενημερώνονται από πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι συντάκτες της μελέτης συνέκριναν τον τρόπο με τον οποίο οι ενήλικες κατανοούν τα τρέχοντα γεγονότα σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν άλλες πηγές ειδήσεων, όπως τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και εφημερίδες. .
Το αποτέλεσμα της έρευνας, σύμφωνα με την «Pew Research», είναι ότι όσοι επιλέγουν τα social media για να ενημερωθούν, τείνουν να παρακολουθούν τις ειδήσεις λιγότερο προσεκτικά και να καταλήγουν να είναι λιγότερο ενημερωμένοι σε πολλά βασικά θέματα.
Με λίγα λόγια, οι άνθρωποι που ενημερώνονται κυρίως από το Facebook, για παράδειγμα, δεν είναι τόσο ενημερωμένοι.
Η Pew Research κάλεσε τους συμμετέχοντες να δηλώσουν την πηγή της ενημέρωσής τους.
Περίπου ένας στους πέντε (το 18%) παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούν κυρίως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν τι γίνεται στον κόσμο και τη χώρα τους.
Το 16% μαθαίνουν τις ειδήσεις από τα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα - το ίδιο ποσοστό ισχύει και για την συνδρομητική τηλεόραση ενώ το 25% των ερωτηθέντων ισχυρίστηκαν ότι θα επισκεφθούν έναν ιστότοπο ή ένα πρακτορείο ειδήσεων για να μάθουν τις συμβαίνει στον κόσμο.
Το 13% ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί μόνο την τηλεόραση για την ενημέρωσή του ενώ μόνο το 3% ότι διαβάζει εφημερίδα.
Από την ομάδα των ατόμων που επιλέγουν να ενημερώνονται κυρίως μέσω των social media, μόνο το 8% παραδέχθηκε ότι θα παρακολουθήσει πολύ στενά μέσω των ισστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης τις εκλογές του 2020 στις ΗΠΑ .
Αντιθέτως, το 37% θα επιλέξει την συνδρομητική τηλεόραση και το 33% θα διαβάσει τον Τύπο.
Τέλος, το 11% θα επιλέξει να ενημερωθεί για τις εκλογές από τοπικό τηλεοπτικό κανάλι.
Σχετικά με το θέμα της πανδημίας του κορωνοϊού, μόνο το ένα τέταρτο (το 23%) δήλωσε ότι επιλέγει τα social media για να παρακολουθήσει τις εξελίξεις σχετικά με τη νόσο COVID-19.
Το 50% των πολιτών ανέφεραν ότι η ενημέρωσή τους για την πορεία της εξάπλωσης της νόσου γίνεται από τη συνδρομητική τηλεόραση, το 44% από τους ειδησεογραφικούς ιστότοπους και το 32% από τα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα .
Σε εννέα ερωτήσεις που τέθηκαν στους συμμετέχοντες για βασικές πολιτικές γνώσεις, μόνο το 17% των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν άριστη γνώση για πολιτικά θέματα. Το 27% είχε σχετικά καλή ενημέρωση και το 57% δεν τα πήγε καλά.
Σε εννέα ερωτήσεις που τέθηκαν στους συμμετέχοντες για βασικές πολιτικές γνώσεις, μόνο το 17% των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν άριστη γνώση για πολιτικά θέματα. Το 27% είχε σχετικά καλή ενημέρωση και το 57% δεν τα πήγε καλά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα