Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Απίστευτη τουριστική καμπάνια για ένα νησί που δεν υπάρχει
Απίστευτη τουριστική καμπάνια για ένα νησί που δεν υπάρχει
Τι κρύβεται από πίσω;
Eroda, το πανέμορφο νησί που έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτικών διαδικτυακών κοινοτήτων, κατακτώντας 17.000 ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε λιγότερο από ένα μήνα, στην κυριολεξία δεν υπάρχει!
Από τη Γερμανία έως τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, οι απανταχού τουρίστες κατακλύζονταν από διαφημίσεις σε Twitter, YouTube, Facebook και Spotify, για τα ρομαντικά ηλιοβασιλέματα, τις παραδοσιακές ταβέρνες και τα μοναδικά αξιοθέατα του νησιού Eroda, μόνο και μόνο για να ανακαλύψουν στη συνέχεια ότι δεν υπάρχει καμία πλατφόρμα για κρατήσεις ξενοδοχείων και εισιτηρίων. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού πρόκειται για τη μεγαλύτερη, ίσως και μοναδική τουριστική καμπάνια που έχει γίνει ποτέ στο διαδίκτυο, για έναν προορισμό που δεν υπάρχει.
Μετά από ενδελεχή έρευνα των τουριστών που επιθυμούσαν διακαώς να ταξιδέψουν στο ατμοσφαιρικό νησί, διαπιστώθηκε ότι οι φωτογραφίες που φιλοξενούνταν στην ιστοσελίδα του νησιού, ήταν στην πραγματικότητα ένα ψηφιδωτό απεικονίσεων πολλών διαφορετικών μικρών προορισμών ανά τον κόσμο, οι οποίες δημιούργησαν με επιτυχία ένα τουριστικό υβρίδιο. «Επισκεφθείτε την Eroda σήμερα!» παρακινούσε η ιστοσελίδα το ταξιδιωτικό κοινό. Ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ρητά ανέφερε ότι είναι Copyright του Συμβουλίου Τουρισμού της Eroda, αποδεικνύοντας την τελειοποίηση της φαιδρής «απάτης».
Μεγάλα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού αναφέρουν ότι η καλοστημένη αυτή καμπάνια που έγινε viral σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, ίσως να συνδέεται με την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ του τραγουδιστή Harry Styles, γεγονός που υποδεικνύεται και από κάποια στοιχεία στην τουριστική ιστοσελίδα, όπως είναι οι τίτλοι των τραγουδιών. Φυσικά, η δισκογραφική εταιρεία δεν έχει απαντήσει έως σήμερα σε σχετικά ερωτήματα που έχει αποστείλει ο ξένος τύπος, αφού εάν ισχύει κάτι τέτοιο, σκοπός κάθε διαφημιστικής εκστρατείας, είναι να επιτύχει τον απόλυτο στόχο της. Εν αναμονή των εξελίξεων, διαπιστώνεται για μία ακόμη φορά η δύναμη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και προώθηση τουριστικών προορισμών. Έστω και ανύπαρκτων…
Πηγή Tornosnews
Από τη Γερμανία έως τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, οι απανταχού τουρίστες κατακλύζονταν από διαφημίσεις σε Twitter, YouTube, Facebook και Spotify, για τα ρομαντικά ηλιοβασιλέματα, τις παραδοσιακές ταβέρνες και τα μοναδικά αξιοθέατα του νησιού Eroda, μόνο και μόνο για να ανακαλύψουν στη συνέχεια ότι δεν υπάρχει καμία πλατφόρμα για κρατήσεις ξενοδοχείων και εισιτηρίων. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού πρόκειται για τη μεγαλύτερη, ίσως και μοναδική τουριστική καμπάνια που έχει γίνει ποτέ στο διαδίκτυο, για έναν προορισμό που δεν υπάρχει.
Μετά από ενδελεχή έρευνα των τουριστών που επιθυμούσαν διακαώς να ταξιδέψουν στο ατμοσφαιρικό νησί, διαπιστώθηκε ότι οι φωτογραφίες που φιλοξενούνταν στην ιστοσελίδα του νησιού, ήταν στην πραγματικότητα ένα ψηφιδωτό απεικονίσεων πολλών διαφορετικών μικρών προορισμών ανά τον κόσμο, οι οποίες δημιούργησαν με επιτυχία ένα τουριστικό υβρίδιο. «Επισκεφθείτε την Eroda σήμερα!» παρακινούσε η ιστοσελίδα το ταξιδιωτικό κοινό. Ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ρητά ανέφερε ότι είναι Copyright του Συμβουλίου Τουρισμού της Eroda, αποδεικνύοντας την τελειοποίηση της φαιδρής «απάτης».
Μεγάλα μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού αναφέρουν ότι η καλοστημένη αυτή καμπάνια που έγινε viral σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, ίσως να συνδέεται με την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ του τραγουδιστή Harry Styles, γεγονός που υποδεικνύεται και από κάποια στοιχεία στην τουριστική ιστοσελίδα, όπως είναι οι τίτλοι των τραγουδιών. Φυσικά, η δισκογραφική εταιρεία δεν έχει απαντήσει έως σήμερα σε σχετικά ερωτήματα που έχει αποστείλει ο ξένος τύπος, αφού εάν ισχύει κάτι τέτοιο, σκοπός κάθε διαφημιστικής εκστρατείας, είναι να επιτύχει τον απόλυτο στόχο της. Εν αναμονή των εξελίξεων, διαπιστώνεται για μία ακόμη φορά η δύναμη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και προώθηση τουριστικών προορισμών. Έστω και ανύπαρκτων…
Πηγή Tornosnews
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα