Η Κίνα αποκαλύπτει την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο

e7f5f56c-c83d-11e5-bbaf-0bb83de8b470_1280x720

Για την κατασκευή αυτού του «αριστουργήματος της μηχανικής» χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ

Η Κίνα πρόσθεσε ένα ακόμα επίτευγμα στη λίστα της με την κατασκευή της μεγαλύτερης θαλάσσιας γέφυρας στον κόσμο, η οποία έχει μήκος 55 χιλιόμετρα και θα συνδέει την ηπειρωτική Κίνα με το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο.

Hong Kong-Zhuhai-Macau Bridge lights up for 2018


Η εντυπωσιακή γέφυρα, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το ερχόμενο καλοκαίρι, οκτώ χρόνια μετά την έναρξη της κατασκευής της. Η γέφυρα διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.

Για την κατασκευή αυτού του «αριστουργήματος της μηχανικής» χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατομμύρια κυβικά μέτρα τσιμέντου. Υπολογίζεται πως για το συγκεκριμένο έργο εργάστηκαν ειδικοί από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία.



Η Κίνα με την «Greater Bay Area» εμφανίζεται έτοιμη να ανταγωνιστεί άλλες περιοχές με διάσημους κόλπους όπως το Σαν Φρανσίσκο, τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο. Άλλωστε η εντυπωσιακή γέφυρα αναμένεται να προσελκύσει μεγάλο κύμα τουριστών, με τους Κινέζους να θεωρούν πως η ευρύτερη περιοχή θα γίνει τουριστικά εξαιρετικά δημοφιλής. Σε αυτό θα βοηθήσει και λειτουργικά η 55 χιλιομέτρων γέφυρα, καθώς θα βελτιώσει εντυπωσιακά την μετακίνηση των πολιτών, καθώς θα συρρικνώσει αποστάσεις 3 ωρών σε μόλις 30 λεπτά.

Ωστόσο, τα σχόλια για την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο δεν είναι μόνο θετικά, καθώς αρκετοί θεωρούν πως η κατασκευή της ήταν σπατάλη χρημάτων, πως αποτελεί κίνηση με πολιτικό κίνητρο και πως το Χονγκ Κονγκ δεν χρειάζεται και άλλο κύμα τουριστών.

ΣΧΟΛΙΑ (5)

mm

Κίνα αυτοκρατορία που ανατέλλει

Ελλάς-Άφρικα

Άντε να γίνει παρόμοια γέφυρα που να συνδέει την Πελοπόννησο με την Κρήτη και από εκεί την Κρήτη με την Αφρική. Ένα έργο που θα αλλάξει τον γεωπολιτικό χάρτη ολόκληρον.

ΓΙΑΝΝΗΣ-ΒΕΡΟΙΑ...

...ΠΙΟ ΕΎΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΓΈΦΥΡΑ ΡΩΣΊΑ ΜΕ ΑΛΆΣΚΑ...Ή ΑΚΌΜΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΕΥΡΏΠΗ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΉ !!!...

XA XA XA

Your head the "klouvio" thn eipes thn Istoria sou :)

Giorikas

Φαίνεται ότι έχεις σύνδεση το μυαλό σου με το πουλί σου για αυτό κατεβάζεις τέτοιες ιδέες

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Brazil-Mykonos

Στην ατζέντα της συνάντησης οι φιλικές σχέσεις των δύο χωρών, Ελλάδας και Βραζιλίας αλλά και το πλαίσιο συνεργασίας των δύο Περιφερειών σε ευρωπαϊκό και Διεθνές Επίπεδο

gay_58

Με την Ελλάδα να βρίσκεται πλέον ανάμεσα στους δυναμικότερους προορισμούς για Gay ταξιδιώτες, το Travel by Interest την έφερε στο επίκεντρο της Gay September καμπάνιας, με σκοπό να βοηθήσει την ενίσχυση των κρατήσεων του Σεπτεμβρίου από το Gay κοινό

2