Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν είναι και ο πιο τυχερός οδηγός στη Formula 1 όσον αφορά την παρουσία του στο Grand Prix Μονακό, καθώς μέχρι φέτος ποτέ στην καριέρα του δεν είχε τερματίσει αγώνα στο Πριγκιπάτο. Στον αγώνα της Κυριακής η εκκίνησε από την 1η θέση αλλά είδε την κακή στρατηγική και όχι μόνο να του στερούν μία θέση στο βάθρο.
Μπορεί η Ferrari να έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη όσον αφορά την αποτυχία του Λεκλέρ να κερδίσει, ωστόσο δεν ήταν ο μοναδικός παράγοντας που έπαιξε ρόλο. Στον 20ό γύρο κι ενώ ο Μονεγάσκος ήταν στην 3η θέση με τα ενδιάμεσα ελαστικά, ο Άλεξ Άλμπον της Williams βγήκε από τα pit με τη σκληρή γόμα ελαστικών. Εκείνη την ώρα η διαφορά του Λεκλέρ από τον Φερστάπεν ήταν κάτι παραπάνω από 7 δευτερόλεπτα.
Ο Άλμπον παρά το γεγονός πως είδε συνεχόμενες μπλε σημαίες δεν άφησε τον Λεκλέρ να περάσει με αποτέλεσμα ο οδηγός της Ferrari να χάσει περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα. Αυτό ήταν καταστροφικό, μιας και όταν πέρασαν στα ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, ο Φερστάπεν βγήκε στην πίστα ακριβώς μπροστά από τον Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος ήταν έξαλλος με τον Άλμπον όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο και αν ο οδηγός της Williams δεν έχανε τα φρένα στη στροφή 1, ποιος ξέρει πότε θα τον περνούσε ο Λεκλέρ.
The lap where Charles was held up by Alex Albon…
This was just before his second pit stop, at a crucial point in the race.
Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως στον ίδιο γύρο, ο έτερος οδηγός της Williams, Νίκολας Λατίφι επέλεξε να προσπεράσει τον Σάινθ και του κόστισε τουλάχιστον δύο δευτερόλεπτα πριν τον αφήσει να περάσει πριν το τούνελ. Ο Ισπανός μάλιστα πάτησε στο βρεγμένο για να προσπεράσει τη Williams FW44 και αποσταθεροποιήθηκε το πίσω μέρος. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο ο Πέρεζ που μπήκε ένα γύρο αργότερα και βγήκε στην πίστα μπροστά από τον Ισπανό.
The out lap of Carlos Sainz after his pit stop, where he was stuck behind Latifi, which ultimately cost him the win…
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.