Να αξιοποιήσουν τη συζήτηση που έχει προκαλέσει η φετινή διαφήμισημε τον Πέτρο Γαϊτάνο για τα Jumbo θέλησαν Πέτρος Φιλιππίδης και Παύλος Χαϊκάλης για να διαφημίσουν την έναρξη των παραστάσεων στη Θεσσαλονίκη του θεατρικού έργου στο οποίο πρωταγωνιστούν.
Στο βίντεο που αναρτήθηκε στη σελίδα του Πέτρου Φιλιππίδη στο Instagram οι δύο ηθοποιοί επιχειρούν αναπαράσταση της διαφήμισης υποδυόμενοι εναλλάξ τον Πέτρο Γαϊτάνο.
Το βίντεο ξεκινά με τον Παύλο Χαϊκάλη να ψέλνει και τον Πέτρο Φιλιππίδη να αναλαμβάνει τη «διαπραγμάτευση» για τη «διαφήμιση».
Το βίντεο κλείνει με τους δύο ηθοποιούς και άλλα δύο μέλη του θιάσου να προσκαλούν τους Θεσσαλονικείς από τις 28 Απριλίου να παρακολουθήσουν την παράσταση με τίτλο «Ψέμα στο Ψέμα».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.