Μια Ελληνίδα με καταγωγή από την Κρήτη είναι η νικήτρια του φετινού βρετανικού Master Chef. Η 61χρονη Ειρήνη Τζώρτζογλου κατάφερε να βγει νικήτρια σε έναν απαιτητικό τελικό φτιάχνοντας στους κριτές ριζότο με μπαρμπούνι και καλαμάρι για ορεκτικό, αρνίσια παϊδάκια με δεντρολίβανο και πουρέ τραχανά για κυρίως πιάτο και μπακλαβά με σύκο και πραλίνα για επιδόρπιο.
«Τρέμω. Πετάω στον αέρα. Δεν νομίζω πως τα πόδια μου ακουμπούν στο έδαφος αυτή τη στιγμή. Τι εμπειρία, δεν έχω λόγια να εκφράσω πόσο ενθουσιασμένη και ευγνώμων είμαι. Μπορώ επιτέλους να πω ότι πιστεύω σε μένα. Μπορεί να υπήρξαν δύσκολες στιγμές, αλλά αν βρεις την δύναμη να συνεχίσεις, μπορείς να πετύχεις θαύματα», ανέφερε.
Ένας εκ των κριτών, μάλιστα, δήλωσε για την Ειρήνη Τζώρτζογλου: «Παίρνει το φαγητό που ξέρει καλά από την Κρήτη και το ανασυνθέτει σε ένα σύγχρονο πλαίσιο. Έχει μια μαγεία στα δάχτυλά της και μια φωτιά στο στομάχι της. Ήθελε να κάνει τα εγγόνια της περήφανα και τα κατάφερε».
Ποια είναι η Ειρήνη Τζώρτζογλου
Η Ειρήνη Τζώρτζογλου αναδείχθηκε νικήτρια την Παρασκευή το βράδυ στη μεγαλύτερη παραγωγή μαγειρικού σόου του BBC. Με καταγωγή από την Κρήτη, ήταν αυτή που κέρδισε τον τίτλο του βρετανικού Masterchef 2019.
Κλείσιμο
Με γεύσεις από την ελληνική κουζίνα
Συνταξιούχος τραπεζικός η Ειρήνη, μεγάλωσε στην Κρήτη και τώρα ζει στο Κάρτμελ της κομητείας Κάμπρια, στη βορειοδυτική Αγγλία, αναφέρει το BBC. Από την πρώτη στιγμή αναδείχτηκε στον διαγωνισμό το ταλέντο της , που την οδήγησε στον τελικό της εκπομπής και στον οποίο αναδείχθηκε νικήτρια. Η Ειρήνη αντιμετώπισε άλλους 57 σεφ πριν φτάσει στον τελικό, χρησιμοποιώντας αρώματα και γεύσεις της ελληνικής κουζίνας. Οι κριτές σεφ που δοκίμασαν τα πιάτα της σε όλη τη διάρκεια του σόου τα περιέγραψαν ως «απίστευτα» και «θεϊκά».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.