Oι «Θεατρικές Σκηνές» απαντούν στον Σεφερλή - «Υπήρξε αμετακίνητος στις υπερβολικές του απαιτήσεις»

Ο Μάρκος Σεφερλής παρουσιάζει τις «Πενήντα Αποχρώσεις to Greece»

H κόντρα τους δεν έχει τέλος

Η κόντρα ανάμεσα στις «Θεατρικές σκηνές» και τον Μάρκο Σεφερλή δεν έχει τελειωμό μετά την ακύρωση της παράστασης «Ζητείται ψεύτης» στο Παλλάς, που ήταν προγραμματισμένη να ανέβει τον Φεβρουάριο. Μετά την ανακοίνωση του ηθοποιού στην «αντεπίθεση» περνά η εταιρία παραγωγής «Θεατρικές Σκηνές» η οποία με δική της ανακοίνωση απαντά στον Μάρκο Σεφερλή. Όπως αναφερούν ο ηθοποιός «υπήρξε αμετακίνητος στις υπερβολικές του απαιτήσεις, παρά τις εναγώνιες προσπάθειες της εταιρείας».


Οι θεατρικές σκηνές απαντούν στα όλα όσα ανέφερε στο δελτίο τύπου ο Μάρκος Σεφερλής:


«Η Εταιρεία «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΑΕ» επαναλαμβάνει την πάγια θέση της ότι ουδεμία ευθύνη ή υπαιτιότητα φέρει αναφορικά με την εξ `ανάγκης ματαίωση-ακύρωση της αναβίβασης της παράστασης «ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ» στο Παλλάς, αρνούμενη κάθε τυχόν αντίθετο ισχυρισμό ή υπαινιγμό συναγόμενο εκ του προσφάτως δημοσιευθέντος Δελτίου Τύπου του κ. Σεφερλή, επί του οποίου επισημαίνουμε τα εξής:

Σύμφωνα με την πάγια τακτική της Εταιρείας μας αναφορικά με τις παραγωγές της, κάθε ηθοποιός που πρόκειται να συμμετάσχει σε μία θεατρική μας παραγωγή υπογράφει εκ προοιμίου μία έγγραφη φόρμα Βασικών όρων, όπου αποτυπώνεται η οικονομική συμφωνία των μερών και η παραχώρηση των συγγενικών του δικαιωμάτων επί της Ερμηνείας, ενώ μεταγενέστερα, και πάντως προ της έναρξης των προβών, υπογράφονται οι αναλυτικές συμβάσεις. Επισημαίνεται δε ότι στους βασικούς οικονομικούς όρους που προσυμφωνούνται μεταξύ των μερών (και αποτυπώνονται στο ως άνω Έγγραφο Βασικών Όρων), πρέπει να συμπεριλαμβάνονται -όταν και εάν έχουν πράγματι συμφωνηθεί- όλοι οι όροι που διαμορφώνουν επί της ουσίας την οικονομική συμφωνία (όπως π.χ. ελάχιστη εγγυημένη αμοιβή ή/και προκαταβολή, κ.α.) και δεν συνιστούν απλώς διαδικαστικές επιμέρους συμβατικές ρυθμίσεις του τρόπου καταβολής του ανταλλάγματος. Η εκ των υστέρων απαίτηση τέτοιων όρων ,όταν μάλιστα αφορούν εξαιρετικά μεγάλα ποσά, που αλλάζουν στην βάση και στην ουσία της την αρχική οικονομική συμφωνία, ουδόλως συνιστούν επιμέρους προβλέψεις, αλλά διακυβεύουν την ίδια την βασική συμφωνία. Πόσο μάλλον όταν το άλλο συμβαλλόμενο μέρος (στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κος. Σεφερλής) θεωρεί αδιαπραγμάτευτη την συγκεκριμένη (εκτός συμφωνίας) απαίτησή του.

Σε πλήρη σύγκλιση προς τα ανωτέρω, υπεγράφη ήδη από τον Φεβρουάριο του 2018 με τον κο Μ. Σεφερλή (όπως αντίστοιχα και με όλους τους λοιπούς ηθοποιούς της παράστασης) αντίστοιχη Έγγραφη φόρμα Βασικών Όρων, η οποία αποτύπωνε την οικονομική μας συμφωνία και την παραχώρηση των συγγενικών του δικαιωμάτων επί της ερμηνείας-συμμετοχής του στην εν λόγω Παράσταση . Προς αποσαφήνιση οιασδήποτε τυχόν παρανόησης, διευκρινίζεται ότι η άδεια αναβίβασης του συγκεκριμένου θεατρικού έργου αποκτήθηκε νομίμως και εγγράφως από την Εταιρεία μας δυνάμει εγγράφου συμβάσεως με τις κληρονόμους Δ. Ψαθά και κανένα τέτοιο «πνευματικό» δικαίωμα δεν ανήκε ή ανήκει στον κο Μ. Σεφερλή ούτε παραχωρήθηκε από τον κο Μ. Σεφερλή προς την Εταιρεία μας.
Επισημαίνεται ότι καμία καθυστέρηση στην αποστολή της αναλυτικής σύμβασης προς τον κο Μ. Σεφερλή δεν έλαβε χώρα, καθόσον απολύτως έγκαιρα, ήτοι πλέον του μηνός προ της έναρξης των προβών και τουλάχιστον τέσσερις ολόκληρους μήνες πριν την προγραμματισμένη πρεμιέρα της εν λόγω Παράστασης, εστάλη στον κο Μ. Σεφερλή η αναλυτική σύμβαση προς υπογραφή. Η εν λόγω σύμβαση ουδέποτε υπεγράφη, καθόσον αξιώθηκαν από την πλευρά του κ. Μ. Σεφερλή ουσιώδεις τροποποιήσεις που δεν αποτύπωναν τα μεταξύ μας συμφωνηθέντα και βρίσκονταν εκτός της πολιτικής της Εταιρείας μας, αλλά έξω από τα συναλλακτικά ήθη της οικείας θεατρικής αγοράς. Ο κος Σεφερλής υπήρξε αμετακίνητος στις υπερβολικές του απαιτήσεις , παρά τις εναγώνιες προσπάθειες της Εταιρείας μας.

Η Εταιρεία μας, η οποία παρά το σύντομο σχετικά χρόνο λειτουργίας της, έχει αποδείξει την αξιοπιστία, τον επαγγελματισμό, και την υψηλού επιπέδου ποιότητα των υπηρεσιών της, έχοντας σημειώσει ήδη μεγάλες καλλιτεχνικές και εμπορικές θεατρικές επιτυχίες, βρέθηκε στην δυσμενή θέση να ακυρώσει την ως άνω Παράσταση, ενημερώνοντας όλους τους εμπλεκόμενους συντελεστές, τους οποίους βεβαιώσαμε ρητώς ότι καταβάλαμε όλες τις δυνατές προσπάθειες για να μπορέσει να καταστεί δυνατή η πραγματοποίηση της παράστασης, αλλά δυστυχώς οι προσπάθειές μας απέβησαν άκαρπες για λόγους που εκφεύγουν της σφαίρας επιρροής και ευθύνης μας (με αποτέλεσμα, μάλιστα, η Εταιρεία μας να υποστεί μεγάλη επιχειρηματική και ηθική ζημία από την συγκεκριμένη ακύρωση).

Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες μας ,οι οποίοι συμπαραστέκονται στην Εταιρεία και θέλουμε να τους διαβεβαιώσουμε ότι θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να συνεργαστούμε σύντομα στο «ανέβασμα» αυτής ή άλλης παραγωγής.

Ευχαριστούμε πολύ,
Θεατρικές Σκηνές».

ΣΧΟΛΙΑ (24)

προς kleopas

εσυ μας το παιζεις δηθεν μεταμοντερνος καλλιτεχνικος παντογνωστης..απο τετοιους χορτασαμε! Πως φενεται οτι εισαι ασχετος και αδαης με το τι σημαινει ηθοποιος..Ευτυχως κατι τετοιους σαν και σενα δεν τους λογαριαζει κανεις..βυθισμενοι στην ασχετοσυνη και στην ανυπαρξια τους!

kleopas

Είσαι εντελώς τεράστιος προφανώς επειδή παρακολουθείς τακτικά ποιοτικό θέατρο. Φαντάζομαι κάθεσαι και στην πρώτη θέση για να δεις καλά τους κώλους και να σε ξεχέζει ο σεφερλής κι εσύ δήθεν να γελάς σαν ηλίθιος. Δεν έχω φτάσει ακόμα στα μέτρα σου είσαι πολύ ψηλά.

kleopas

Τον ορισμό του μονότονα γελοίου το ονομάσαμε ηθοποιία. Το να κάνεις μονίμως την αδελφή, να δείχνει τον κόλο της η γυναίκα σου, να εξευτελιζεις άτομα έστω και με την αναγκαστική αποδοχή από μέρους τους το ονομάσαμε ηθοποιία. Ένα είναι το βέβαιο, χαιβανια υπάρχουν άφθονα οπότε δεν θα πεινάσει ποτέ αυτός ο "ηθοποιός". Ηθοποιος, ποιεί ήθος είπατε;

Tragiaskas

Να με συγχωρούνε οι κουλτουριάρηδες των θεατρικών σκηνών, αλλά θα πιστέψω τον Σεφερλή που έχει δείξει δείγματα ότι στα επαγγελματικά είναι σπαθί. Το "προσύμφωνο" είναι του ποδαριού (η δεύτερη σελίδα με τα πνευματικά δικαιώματα δεν είναι καν υπογεγραμμένη... κλασσική Ελλάδα του ποδαριού). Ο Σεφερλής καλόπιστος ων αντί να τους ζητήσει όλες τις λεπτομέρειες γραπτά, αρκέστηκε στα προφορικά - έτσι του τη "φέρανε" και τον βγάζουνε και φταίχτη. Αυτές οι "πάγιες" τακτικές τους φάγανε τους κουλτουριάρηδες των Σκηνών - φτιάχτε ρε αναλυτικά χαρτιά ρε τσίπηδες... Ακούγοντας κάποιους από τους όρους όπως αναφέρθηκαν από τη Γκαγκάκη που είναι των σκηνών, ποτέ να μην σώσει ο Σεφερλής να τους κάνει την τιμή. Λέει του είχαν όρο να μην παίξει δικά του έργα για να μη χαλάσει η κουλτουριάρικη εικόνα του Παλας και τους κράξουνε ότι βάζουνε το Σεφερλή να παίξει.. Α ρε κουνια που σας κούναγε ούτε μια τρίχα από τα... μαλλιά του Σεφερλή.

vivitv

Πόσο δίκιο έχεις. Ο Σεφερλής δεν θα πρέπει να ξανασχοληθεί μαζί τους. Δεν τους έχει ανάγκη αυτός.

Ελιζα

Ο Βασιλιάς της Επιθεώρησης και ου κρύου χιούμορ !! Όχι ομως και ηθοποιός !! Αλλο ερμηνεύω και αλλο λεω χαζομάρες ! Απορώ πραγματικά οι πάνω των 12 ετών πως γελάνε με αυτα που λέει;

Θεατρόφιλος

Το γεγονός ότι παίζει ακόμα στο θέατρο ο Σεφερλής με ξεπερνάει.... Ενας κακός ηθοποιός, με συγκεκριμένο χαμηλό ταβάνι, ξεπερασμένα αστεία και κοινό που απαρτίζεται από συνταξιούχους και κάτι κλαρίνα. Δεν θα λείψει σε κανέναν.

σεχπυρ

"Θέατρο" η γραπτή ανακοίνωση: Ως προς τον"τύπο" η επιστολή παραπέμπει σε κωμωδία! Θυμίζει τον Βουτσά, ο οποίος σε ένα ρόλο κωμικής ταινίας προσπαθεί να μιλήσει σαν μορφωμένος, προκειμένου να εντυπωσιάσει και γίνει αποδεκτός από τον υποψήφιο πεθερό του, ο οποίος είναι ένας αυστηρός γυμνασιάρχης με καθαρευουσιάνικη εκφορά λόγου. Ως προς την ουσία της: Ο τ. αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού αποδεικνύεται πιό κατανοητός.

Ο βασιλιάς της κρυάδας

Ούτε για τρία λεπτά δεν αντέχονται οι χοντράδες του και οι κρυάδες του. Αν είναι δυνατόν να πληρώνουν για να δουν αυτόν τον τύπο.

Γιάννης

Ο Σεφερλής κάνει ένα μεγάλο λάθος. Γράφει. Δε πρέπει να γράφει, το ταλέντο του είναι στην ατάκα της στιγμής.

Μπούρου μπούρου

Πείτε κανένα νούμερο/ποσό ειδάλλως δεν σας πιστεύει κανένας "Θεατρικές Σκηνές"

Σταύρος

Πιστεύω τον Σεφερλή. Η λογική λέει πως τη συμφωνία την κάνατε πριν αφήσετε άνεργο τόσο κόσμο. Και γιατί δεν τ ανεβάζετε με άλλον ηθοποιό;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dusku_cbs

Ένα αστείο σεξουαλικού περιεχομένου από τον Μάικλ Γουέδερλι στα γυρίσματα της σειράς Bull, προκάλεσε την καταγγελία της Ελίζας Ντούσκου, την οποία αποζημίωσε αδρά το τηλεοπτικό δίκτυο, αφού πρώτα την είχε απολύσει

GNTM_exof

Τη Δευτέρα θα αποχωρήσει ένα από τα 5 κορίτσια, την Τρίτη θα γίνει η δεύτερη αποχώρηση και την Τετάρτη θα μάθουμε τη μεγάλη νικήτρια

3