Ο ελληνικός τελικός της Eurovision ολοκληρώθηκε με μεγάλη νικήτρια την Κλαυδία, που καλείται πλέον να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 69ο μουσικό διαγωνισμό στη Βασιλεία της Ελβετίας, παρουσιάζοντας την «Αστερομάτα». Το τραγούδι σε σύνθεση της δημιουργικής ομάδας των Arcade, μιλάει για τον ξεριζωμό των Ποντίων κι έχει έντονα ελληνικά στοιχεία.
Ο τελικός πραγματοποιήθηκε στο Christmas Theater και προβλήθηκε ζωντανά από την ΕΡΤ1, το Δεύτερο Πρόγραμμα, καθώς και διεθνώς από την ERT WORLD, το ERTFLIX International και τη «Φωνή της Ελλάδας». Παράλληλα, η βραδιά ήταν διαθέσιμη και στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω live streaming στην ΕΡΤ1.
Δείτε βίντεο με την εμφάνιση της Κλαυδίας
Την παρουσίαση της βραδιάς ανέλαβαν δύο γνωστοί Έλληνες καλλιτέχνες, ο Σάκης Ρουβάς και η Έλενα Παπαρίζου, ενώ τη σκηνοθετική επιμέλεια του σόου έχει αναλάβει ο Φωκάς Ευαγγελινός. Οι δύο τραγουδιστές άνοιξαν τη βραδιά με τη συνοδεία της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ και μελών της Χορωδίας της ΕΡΤ, ερμηνεύοντας τρία εμβληματικά τραγούδια: το «Waterloo» των ABBA, το «Hold Me Now» του Johnny Logan και το «Κρασί, θάλασσα και τ’ αγόρι μου», με το οποίο η Μαρινέλλα εκπροσώπησε για πρώτη φορά την Ελλάδα στη Eurovision, πριν από 51 χρόνια.
Έλενα Παπαρίζου και Σάκης Ρουβάς ανοίγουν το show του εθνικού τελικού:
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d7foo8z8noq9)
Στην αρχή της βραδιάς έγινε και μία ανασκόπηση όλων των τραγουδιών που έχουν εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision.
Η ψηφοφορία για την ανάδειξη του μεγάλου νικητή προέκυψε μέσα από τον συνδυασμό: 50% ψηφοφορία κοινού, 25% βαθμολογία της ελληνικής κριτικής επιτροπής, 25% βαθμολογία της διεθνούς κριτικής επιτροπής.
Η Κλαυδία με την «Αστερομάτα» προκρίθηκε από την ψηφοφορία του κοινού (50%), καθώς και των δύο κριτικών επιτροπών, μιας ελληνικής (25%) και μιας διεθνούς (25%). Σε ό,τι αφορά στην ψηφοφορία του κοινού, πραγματοποιήθηκε μόνο μέσω αποστολής μηνυμάτων από κινητά τηλέφωνα, ενώ υπήρχε ανώτατο όριο 20 (sms) ανά κινητό. Η επιλογή αυτή προκρίθηκε για λόγους διαφάνειας και προστασίας του αδιάβλητου της ψηφοφορίας. Δικαίωμα στην ψηφοφορία είχαν και οι κάτοικοι του εξωτερικού, με την προϋπόθεση να διαθέτουν ελληνικό αριθμό κινητής τηλεφωνίας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.