Η Δανάη Μπάρκα, με αφορμή την έναρξη της νέας τηλεοπτικής σεζόν, παραχώρησε συνέντευξη όπου μίλησε για τη μετακίνηση στη μεσημεριανή ζώνη του MEGA και στον τρόπο που αντιμετωπίζει τη δημοσιότητα.
Για το αν επεδίωξε να γίνει celebrity, η παρουσιάστρια απάντησε στη συνέντευξη στο περιοδικό «ΟΚ!»: «Δεν νιώθω καθόλου celebrity. Δεν θα με δεις σε κοσμικά καλέσματα. Πέρσι δεν πήγα ούτε στην πρεμιέρα της μαμάς μου. Μπορεί να ανεβάσω ένα story από την επίσημη πρεμιέρα ενός φίλου χωρίς να είμαι εκεί».
Σε ερώτηση για το αν αισθάνεται άβολα με τις κάμερες, η Δανάη Μπάρκα σχολίασε: «Άβολα νιώθω όταν με αντιμετωπίζουν ως celebrity. Στα 20 που ξεκινάς, μπορεί να έχεις μια ματαιοδοξία, τα ψωνίσματα μας ή τις αλαζονικές μας τάσεις, και προφανώς αυτό σε θαμπώνει στην αρχή. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στο θέατρο, συνειδητοποίησα ότι είμαι πιο καλά αν βγω με τους φίλους μου και κάνουμε ό, τι τρέλα μας κατέβει, παρά αν πάω σε ένα κοσμικό κάλεσμα που ξέρω ότι θα αναπαραχθεί. Ακόμα κι αν μπορεί να κάνει καλό στη δουλειά μου, με κάνει να αισθάνομαι αμήχανα».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.