Πόσα χάνει το Netflix από το μοίρασμα κωδικών; - Θα λάβει μέτρα;

netflix

Για τους συνδρομητές, το μοίρασμα κωδικών στο Netflix είναι κάτι πολύ βολικό - Για την πλατφόρμα όμως είναι ένας πονοκέφαλος και μάλιστα από εκείνους που κοστίζουν πολύ!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ ξένων ιστοσελίδων, το μοίρασμα κωδικών κοστίζει στην εταιρεία τουλάχιστον 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο!

Το ποσό αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Magid, σύμφωνα με την οποία το 9% των συνδρομητών του Netflix μοιράζεται τους κωδικούς του.

Αν θεωρήσουμε ότι το 9% είναι ακριβές (αν και μας φαίνεται αρκετά μικρό...) τότε προκύπτουν τα εξής:

Οι συνδρομητές του Netflix αγγίζουν τα 137 εκατομμύρια, άρα το 9% ισοδυναμεί με 12,3 εκατομμύρια ανθρώπους που δίνουν τον κωδικό τους σε τουλάχιστον άλλο ένα άτομο.

Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι μοιράζονται τον κωδικό με ένα ακόμη άτομο, δηλαδή άλλος ένας δεν πληρώνει τη συνδρομή των 12,99 δολαρίων τον μήνα (η συνδρομή στις ΗΠΑ για το βασικό πακέτο) αυτό ισούται με χασούρα 122 εκατομμυρίων δολαρίων τον μήνα. Αν το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 12 μήνες προκύπτει το ποσό του 1,59 δισ. δολαρίων.

Γι' αυτό και δεν αποτελεί έκπληξη που οι επικεφαλής ψάχνουν να βρουν τρόπο να κοπεί το μοίρασμα κωδικών, χωρίς όμως να χάσουν συνδρομητές, ειδικά τώρα που ανοίγει ο ανταγωνισμός! Πώς όμως θα κινηθούν;

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ




ΣΧΟΛΙΑ (3)

Τυπικό

Τυπικό επιχείρημα των επιχειρήσεων του θεάματος. Παίρνουν ως δεδομένο οτι 2 άτομα που μοιράζονται μία συνδρομή, αν δεν υπήρχε η δυνατότητα να μοιράζονται, θα αγόραζαν και οι δύο συνδρομές. Και έτσι βγαίνει ένα αστρονομικό νούμερο. Βασίζουν τη νομική τους επιχειρηματολογία σε νούμερα και υποθέσεις που βγάζουν απλά από το......κεφάλι τους

έτσι είναι

όπως τα λες είναι, δεν λένε και το αντίθετο όμως ότι αν δεν υπήρχε ο δεύτερος να μοιραστεί τη συνδρομή μπορεί να μην αγόραζε και ο πρώτος, και να υπολογίσουν την χασούρα, έτσι απλά το 9% δήθεν εύκολα θα γινόταν και -9% για τους φωστήρες του θεάματος...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης