Μπρους Γουίλις: Δεν μιλάει, αλλά είναι ακόμα ο εαυτός του, λέει φίλος του ηθοποιού
Ο σκηνοθέτης Γκλεν Γκόρντον Κάρον έδωσε στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του
Ο Μπρους Γουίλιςδεν μπορεί να μιλήσει σχεδόν καθόλου από τότε που διαγνώσθηκε με άνοια. Σύμφωνα με τον στενό φίλο του ηθοποιού και δημιουργό του Moonlighting, Γκλεν Γκόρντον Κάρον, η ικανότητα επικοινωνίας του ηθοποιού έχει επιδεινωθεί δραματικά ως αποτέλεσμα της μάχης που δίνει με την μετωποκροταφική άνοια.
Ο Κάρον σε δηλώσεις του στην εφημερίδα The Post προσπαθεί να βλέπει τον 68χρονο ηθοποιό σχεδόν κάθε μήνα από τον Μάρτιο του 2022, όταν διαπιστώθηκε για πρώτη φορά ότι πάσχει από αφασία και στη συνέχεια από άνοια.
«Δεν είμαι πάντα τόσο συνεπής, αλλά προσπαθώ και μιλάω με τον Μπρους, τη σύζυγό του Έμα Χέμινγκ Γουίλις αλλά και με τα τρία μεγαλύτερα παιδιά του», δήλωσε ο Κάρον.
Και συμπλήρωσε: «Έχω προσπαθήσει πολύ σκληρά να βρίσκομαι στη ζωή του. Αυτό που κάνει την ασθένειά του τόσο εντυπωσιακή είναι ότι αν είχατε περάσει ποτέ χρόνο με τον Μπρους Γουίλις, θα βλέπατε ότι δεν υπάρχει κανείς που να είναι περισσότερο χαρούμενος από εκείνον για τη ζωή», συνέχισε ο σκηνοθέτης.
Είπε επίσης ότι ο Γουίλις «αγαπούσε τη ζωή και απλά λάτρευε να ξυπνάει κάθε πρωί και να προσπαθεί να ζήσει τη ζωή στο έπακρο».
Παρόλο που ο Γουίλις εξακολουθεί να είναι ο ίδιος άνθρωπος, κατά τη γνώμη του Κάρον, ο ηθοποιός φαίνεται να «βλέπει τη ζωή του διαφορετικά».
Εξήγησε επίσης ότι «η αίσθησή του πως από τα πρώτα τρία λεπτά καταλαβαίνει ποιος είμαι».
Κλείσιμο
Τέλος είπε πως ο Γουίλις «ήταν κάποτε αχόρταγος αναγνώστης -δεν ήθελε να το ξέρει κανείς αυτό- και τώρα δεν διαβάζει. Όλες αυτές οι γλωσσικές δεξιότητες έχουν χαθεί αλλά εξακολουθεί να είναι ο Μπρους».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.