Η Κόρτνεϊ Καρντάσιαναποκάλυψε ότι ο σύζυγός της, Τράβις Μπάρκερ, έχει φετίχ στο σεξ με τα πόδια. Η 43χρονη τηλεπερσόνα, η οποία δεν διστάζει να μιλάει για τα προσωπικά της, αυτή τη φορά φρόντισε να προχωρήσει στην αποκάλυψη πικάντικων λεπτομερειών της ερωτικής της ζωής.
Η Καρντάσιαν, η οποία ζει τον έρωτα στο πλευρό του νέου της συζύγου και μουσικού, πέρασε από τον ανιχνευτή ψεύδους του «Vanity Fair» και μίλησε για τα φετίχ του αγαπημένου της, στο κρεβάτι.
Στο βίντεο, η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν εμφανίζεται μαζί με την αδελφή της Κλόε, η οποία προκάλεσε τη, σεξουαλικού περιεχομένου, συζήτηση: «Έχει ο Τράβις φετίχ με τα πόδια σου;» ρώτησε χαρακτηριστικά η Κλόε, «Πιθανώς, ναι» απάντησε η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν.
Δείτε το βίντεο
«Έλα τώρα, είμαστε όλοι ενήλικες εδώ. Έχεις κανένα φετίχ;» ρώτησε η αδελφή της. «Δεν θα έλεγα ότι έχω κάτι άγριο ή τρελό» παραδέχτηκε η σύζυγος του Τράβις Μπάρκερ.
Ωστόσο, η Κλόε επέμεινε με σκοπό η αδελφή της να αποκαλύψει περισσότερας και τελικά την ανάγκασε να αναφέρει ότι εκείνη και ο Μπάρκερ συνευρέθηκαν ερωτικά το 2021, φορώντας τις στολές του «True Romance».
Κλείσιμο
True Romance
Η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν και ο ντράμερ των Blink-182 ξεκίνησαν τη σχέση τους τον Μάιο του 2021 και παντρεύτηκαν στη Σάντα Μπάρμπαρα έναν χρόνο αργότερα.
Πέρα από τις σεξουαλικές αποκαλύψεις του συζύγου της, σε άλλο σημείο η Κλόε Καρντάσιαν τη ρώτησε, αν θα δεχόταν επιχειρηματικές συμβουλές από τον ιδρυτή της Amazon, Τζεφ Μπέζος, με την ίδια να σχολιάζει: «Δεν ξέρω ποιος είναι. Δεν παρακολουθώ τις ειδήσεις... αν και παρακολουθώ το Yellowstone».
Μετά την εξήγηση της αδελφής της, η Κόρτνεϊ Καρντάσιαν συμφώνησε ότι θα δεχόταν τις συμβουλές του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.