Για τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται η δημιουργικότητά του από τις προσωπικές του εμπειρίες, μίλησε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, αποκαλύπτοντας ότι οι περίοδοι χωρισμού λειτουργούν συχνά ως έμπνευση για τη σύνθεση τραγουδιών.
Ο τραγουδιστής ήταν καλεσμένος την Κυριακή 6 Ιουλίου, στην εκπομπή «Καλύτερα δεν γίνεται» και σε συζήτηση με τη Ναταλία Γερμανού, ερωτήθηκε εάν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι που έχει ερμηνεύσει ο ίδιος και να το ακούει σε περιόδους χωρισμού του.
Τότε, ο τραγουδιστής εξήγησε, πως το τέλος μιας σχέσης αποτελεί έμπνευση για εκείνον: «Όχι, δεν έχω συγκεκριμένο τραγούδι. Είναι πιο δόκιμο το κατακλεισμένο αυτό συναίσθημα που νιώθεις όταν αποχωρίζεσαι έναν άνθρωπο από τη ζωή σου με τον οποίο έχεις περάσει πολλά και έχεις δεθεί, ο τρόπος για να εκφραστείς, αναβλύζονται από μέσα σου ένα σορό συναισθήματα. Εκείνη τη στιγμή, πολύ εύκολα – τουλάχιστον στην περίστασή μου – μπορώ να γράψω. Είναι τόσα πολλά τα ερεθίσματα. Ίσως έχει κάτι καλό ο χωρισμός, γράφω τραγούδια. Το τραγούδι εδράζεται στο αίσθημα του πόνου, της λύπης, του αποχωρισμού και δεν μιλάμε μόνο για τον χωρισμό».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.