Ξεκαθάρισε πως στο σπίτι του ριάλιτι φρόντιζε η παραγωγή να υπάρχουν ειδικά αλλαντικά, τυριά, ακόμη και γάλατα για χορτοφάγους.
Στη συνέχεια, η Άλκηστις έθιξε ένα πολύ σοβαρό θέμα που αντιμετωπίζουν μαζί με τη Ντέμη από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο MasterChef 4. Συγκεκριμένα αποκάλυψε πως δέχονται απειλές στα social media, τις αποκαλούν ανώμαλες και τους εύχονται να κλείσει το μαγαζί που έχουν. «Λαμβάνουμε μηνύματα να κλείσει το μαγαζί μας, μάς αποκαλούν ανώμαλες. Έχουμε δεχτεί πάρα πολλές απειλές. Δεχόμαστε χιλιάδες αρνητικές κριτικές για το εστιατόριο. Για τον χαρακτήρα της ότι είναι απαίσιος, ότι είναι βρωμιάρα, ανώμαλη. Η Ελλάδα είναι ένα μικρό χωριό που δεν μπορείς να εκφράζεσαι ελεύθερα, δεν μπορείς να έχεις κάποιο χαρακτήρα, δεν μπορείς να έχεις διαφορετικότητα», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε βίντεο: Η σύζυγος της Ντέμης Γεωργίου από το MasterChef αποκαλύπτει: Μας απειλούν και μας αποκαλούν ανώμαλες
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.