Κορωνοϊός - Πόρος: Αίτημα του Δήμου για καθορισμό ειδικών μέτρων και διαδικασιών αναφορικά με τον ιό
Mέχρι σήμερα δεν έχουν θεσμοθετηθεί τέτοια μέτρα και διαδικασίες για τις νησιωτικές περιοχέςτης χώρας
Με κατεπείγουσα ομόφωνη απόφασή του την Πέμπτη 19.3.2020 (αριθμ. 39/2020 - ΑΔΑ: Ψ4ΤΕΩΞΝ-Β41), το Δημοτικό Συμβούλιο Πόρου ζητάει από το Υπουργικό Συμβούλιο και την «Εθνική Επιτροπή Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού» τον καθορισμό ειδικών μέτρων και διαδικασιών αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού για τις νησιωτικές περιοχές της χώρας, με βάση τις ειδικές συνθήκες και ανάγκες τους (π.χ. περιορισμός επισκεψιμότητας περιοχών, μέτρα χρήσης τοπικών μέσων μεταφοράς) και την υπαγωγή του Πόρου στα μέτρα αυτά, και σε καμία περίπτωση σε γενικά μέτρα που τυχόν θεσπισθούν για την Περιφέρεια Αττικής ή για αστικές περιοχές.
Επίσης, ζητάει τον καθορισμό διαδικασίας μεταφοράς από νησιωτικές περιοχές στην ηπειρωτική χώρα των «ύποπτων κρουσμάτων», για τα οποία έχει υποδειχθεί αρμοδίως η μετάβαση σε δομή υγείας προς εξέταση.
Καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν θεσμοθετηθεί τέτοια μέτρα και διαδικασίες για τις νησιωτικές περιοχές της χώρας -και μέχρι την αιτούμενη κεντρική θεσμοθέτησή τους- το Δημοτικό Συμβούλιο Πόρου, με την ίδια απόφασή του, καθόρισε κανονιστικά μέτρα που αφορούν σε ζητήματα μεταφορών προσώπων στο νησί, σε ζητήματα επισκεψιμότητας και στη διαχείριση ασθενών με ύποπτα συμπτώματα κορωνοϊού.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.