Μαρτυρία για τον 85χρονο στα Σεπόλια: Ήταν «μαύρος» από το ξύλο - Σοκαρίστηκαν και οι αστυνομικοί
«Τον βρήκαμε παραμορφωμένο. Οι αστυνομικοίμας είπαν ότι δεν έχουν ξαναδεί τόσο ξύλο» λέει στο protothema.gr η γυναίκα που βρήκε αιμόφυρτο το πρωί της Κυριακής τον 85χρονο - Ο ηλικιωμένος πέθανε στο νοσοκομείο δύο ημέρες αργότερα, την Τρίτη
Σοκ προκαλεί η μαρτυρία της γυναίκας που μαζί με τον σύζυγό της βρήκαν αιμόφυρτο τον 85χρονο στα Σεπόλια που κατέληξεστο νοσοκομείο μετά από δύο ημέρες μάχης για τη ζωή μετά τον άγριο ξυλοδαρμό από ληστέςπου μπήκαν στο σπίτι του τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής.
Η γυναίκα περιγράφει πώς μαζί με τον σύζυγό της βρήκαν τον άτυχο ηλικιωμένο «παραμορφωμένο, με σπασμένα δόντια και "μαύρο" από το ξύλο».
Σύμφωνα με την ίδια ακόμα και οι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο σοκαρίστηκαν από την εικόνα που αντίκρισαν. «Μας είπαν ότι όσο καιρό είναι στο σώμα δεν είχαν ξαναδεί τόσο ξύλο σε άνθρωπο» λέει η γυναίκα στο protothema.gr
Όπως λέει, η μονοκατοικία του 85χρονου ήταν άνω-κάτω. «Δεν υπήρχε να βάλει κάπου το πόδι σου. Είχαν σπάσει πόρτες, ντουλάπια» λέει χαρακτηριστικά.
Αποκαλύπτει, επίσης, ότι ο 85χρονος είχε πέσει θύμα ληστών τουλάχιστον άλλες τέσσερις φορές από αγνώστους που γνώριζαν ότι έμενε μόνος του στο σπίτι.
Η πέμπτη και μοιραία για τον 85χρονο φορά ήταν τα ξημερώματα της Κυριακής. Οι ληστές μπήκαν στο σπίτι του, τον χτύπησαν, τον εγκατέλειψαν με τους γείτονες να τον βρίσκουν αιμόφυρτο.
Κλείσιμο
Το ασθενοφόρο που παρέλαβε τον 85χρονο, τον μετέφερε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» όπου ο άτυχος ηλικιωμένος άφησε την τελευταία του πνοή, δύο ημέρες αργότερα, την Τρίτη.
Δείτε βίντεο: Μαρτυρία - σοκ για τον 85χρονο στα Σεπόλια: Ήταν «παραμορφωμένος» από το ξύλο
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.