Ισχυρός σεισμός 5,3 Ρίχτερ με επίκεντρο την περιοχή του Γαλαξιδίου ταρακούνησε την Αθηνα.
Ο σεισμός είχε επίκεντρα περιοχή 8 χιλιομέτρων δυτικά-νοτιοδυτικά του Γαλαξιδίου και εστιακό βάθος 10 χιλιόμετρα.
Εγινε ιδιαίτερα αισθητός ακόμη και στην Αθήνα και είχε σχετικά μεγάλη διάρκεια. Προς το παρόν δεν έχουν αναφερθεί ζημιές στην περιοχή πέριξ του επίκεντρου.
Η αρχική εκτίμηση του σεισμού ήταν στα 5,2 Ρίχτερ, ενώ μερικά λεπτά αργότερα το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο αναθεώρησε το μέγεθος του σεισμού στα 5,3 Ρίχτερ.
Η αρχική εκτίμηση του σεισμό από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο:
Κλείσιμο
Ο καθηγητής Ευθύμιος Λέκκας δήλωσε στον ΣΚΑΪ πως η δόνηση αποδίδεται στα «γνωστά ρήγματα» του Κορινθιακού, και εντοπίζεται σε μία «ευαίσθητη περιοχή» στον Κόλπο των Αγίων Πάντων.
Πρόκειται για τα ρήγματα που προκάλεσαν τον μεγάλο σεισμό που έπληξε το Αίγιο το 1995. Ο κ. Λέκκας τόνισε πως δεν είναι δυνατό να γνωρίζουμε εάν πρόκειται για τον κύριο σεισμό.
Στην περιοχή της Πάτρας η δόνηση διήρκεσε περίπου 3 έως 4 δευτερόλεπτα, ενώ στην Αττική η διάρκεια ήταν μεγαλύτερη.
«Χορέψαμε» στον αέρα
Ο πρόεδρος της δημοτικής κοινοτικής κοινότητας Γαλαξιδίου, ο κ. Γ. Μηνάς δήλωσε ότι μισή ώρα μετά το σεισμικό γεγονός δεν είχε λάβει κάποια αναφορά για ζημιές. Ωστόσο η περιοδεία στην περιοχή με σκοπό να διαπιστωθούν πιθανά προβλήματα, είχε μόλις ξεκινήσει.
«Ο σεισμός ήταν πάρα πολύ ισχυρός. Κυριολεκτικά ‘χορέψαμε’ στον αέρα. Είχαμε και χθες στις 2.00 το βράδυ το βράδυ μία δόνηση», ανέφερε ο κ. Μηνάς.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.