«Ασημένιο Βέλος»: Το τρένο που θα συνδέει Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες έφτασε κάτω από άκρα μυστικότητα

velos1-768x470

Το τρένο που θα κάνει πρεμιέρα στην ΔΕΘ και θα κάνει το «Αθήνα - Θεσσαλονίκη» να μοιάζει... παιχνιδάκι, αφίχθη στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης ταξιδεύοντας από Ιταλία και μέσω Σκοπίων

Κάτω από απόλυτη μυστικότητα έφτασε τα ξημερώματα του Σαββάτου, στη Θεσσαλονίκη, το «ασημένιο Βέλος».

Το τρένο που θα κάνει πρεμιέρα στην ΔΕΘ και θα κάνει το «Αθήνα - Θεσσαλονίκη» να μοιάζει... παιχνιδάκι, αφίχθη στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης ταξιδεύοντας από Ιταλία και μέσω Σκοπίων.

Το «ασημένιο βέλος» θα έχει τη δυνατότητα -όταν ολοκληρωθούν και τα έργα υποδομής- να κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 μόλις ώρες.

Το τρένο που έρχεται «για να συναγωνιστεί τα αεροπλάνα» όπως λένε στον ΟΣΕ πέρασε τα μεσάνυχτα από την Ειδομένη. Εκεί, το… υποδέχθηκαν ο τοπικός σταθμάρχης και οι υπάλληλοι κι αφού τακτοποιήθηκαν τα τυπικά , μιας και πρώτη φορά έμπαινε σε ελληνικό έδαφος ξεκίνησε για την Θεσσαλονίκη.

Έφτασε στη Θεσσαλονίκη το ''Ασημένιο Βέλος''


Από την συμπρωτεύουσα, θα κινηθεί ξανά στις 8 του Σεπτέμβρη στα εγκαίνια της ΔΕΘ. Στόχος, να κάνει δοκιμαστικά την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Κατερίνη και σταδιακά στην συνέχεια να μπει στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Tο «Frecciargento ETR 485», όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, μεταφέρθηκε ήδη -σύμφωνα με πληροφορίες- από τη Ρώμη στο Σερβινιάνο (Cervignano) πριν από λίγες ημέρες, προκειμένου να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα και να φτάσει εγκαίρως στη Θεσσαλονίκη στις αρχές της επόμενης εβδομάδας για τα πρώτα δοκιμαστικά του δρομολόγια. Πριν από την «επίσημη πρώτη» στις 8 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με πληροφορίες τέσσερα ή πέντε δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα του δικτύου από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Κατερίνη, με ταχύτητα έως 200 χιλιομέτρων/ώρα.

velos2
velos3


Ωστόσο, το «ασημένιο βέλος» με τα εννέα βαγόνια του δεν θα διαγράψει τη μόνιμη πορεία του επί ελληνικού εδάφους προτού ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση και στο τελευταίο, «δύσκολο» τμήμα της κεντρικής σιδηροδρομικής αρτηρίας της χώρας, από το Λιανοκλάδι μέχρι τον Δομοκό, μήκους 52 χιλιομέτρων. Μετά τη Διεθνή 'Εκθεση, όπου θα παρουσιαστεί με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη διοργάνωση, το τρένο, χωρητικότητας περίπου 480 θέσεων, θα επιστρέψει προσωρινά στην Ιταλία, μέχρις ότου ολοκληρωθούν τα απαραίτητα έργα υποδομής, ώστε να μπει μόνιμα στις ελληνικές ράγες.

Μόλις ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης και οι δοκιμές στα συστήματα ασφάλειας ETCS (European Train Control System), κάτι που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένεται να γίνει το 2019, το τρένο -που έχει κατασκευαστεί από την Alstom Ferroviaria (πρώην FIAT Ferroviaria), ανήκει στην οικογένεια «Pendolino» και μπορεί να πετύχει μέγιστη ταχύτητα έως και 250 χλμ/ώρα- εκτιμάται ότι θα διανύει την απόσταση Θεσσαλονίκη-Αθήνα στον χρόνο των τριών ωρών και 20 λεπτών. Μετά την ολοκλήρωση των έργων, η FS θα έχει πρακτικά τη δυνατότητα να δρομολογήσει στην Ελλάδα και το ακόμη ταχύτερο «κόκκινο βέλος» (Frecciarossa), το οποίο μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 300 χιλιομέτρων την ώρα, μειώνοντας εντυπωσιακά τον χρόνο της διαδρομής μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πηγή: seleo

ΣΧΟΛΙΑ (34)

0,60 για κολούρι

φρουρά, φρουρά! αν είναι ασημένιο θα το κλέψουν οι τζίπσι για σκραπ στον Ρικάρδο!

ass

Ακρα μυστικότητα γιατί;είναι κανένα F-35,F-22; σε ένα πολιτισμένο κράτος χωρίς φανφάρες τα βάζουν στις γραμμές και εξυπηρετούν τους πολίτες τους,εδώ στην νοτιοβαλκανική κολομβιανή κομμουνιστική σοβιετία μπανανία πουλάμε τα καθρεφτάκια στους χαχόλους υπήκοους και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

Ελένη Λ.

Ειναι ενα απο τα πολλα εργα που σαμποταριζαν οι 'αριστεροι', 'προοδευτικοι', για να το πουλησουν τελικα παρα πολυ χαμηλοτερα απο την τιμη που το πουλουσε η προηγουμενη κυβερνηση. Εχουν το θρασος και δικαιολογουνται και για αυτο. Εκτος απο θρασος, επικοινωνιακα κολπακια δεν διαθετουν τιποτα αλλο. Παρασιτα της κοινωνιας ηταν και ειναι. Ο καταληψιας να εχει το θρασος να μιλα για τον κ. Παπαδήμο Λουκα.

Aris

Δηλαδή έπρεπε να τα αγοράσουν οι ιταλοί για να δούμε να γίνεται το αυτονόητο στην ελλάδα το 2020; Ουστ προδότες! Απαξιώσατε τα πάντα σε μια χώρα για να τα ξεπουλήσετε! Και κάποιοι θα πανηγυρίσουν αύριο το επίτευγμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες, όταν θα έπρεπε να είχε γίνει από το ΄90. Ντροπή ρε!

ΒΑΓ

είναι το ίδιο με το τρενάκι που έπαιζε ο μικρός Αλέξης και τον πρόσεχε ο Καμμενος?

vag

Το ασημενιο βελος οταν θα εγκατασταθει με το καλο στην χωρα μας ειναι σιγουρο οτι δεν θα γλυτωσει εξωτερικα τις εικαστικες επεμβασεις αναρχοαπλυτων ακτιβιστων με τα σπρευ

παραμιθάκη

ακόμη δεν έχει τελειώσει η γραμμή στο τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός, μην περιμένετε να το δείτε σύντομα στις ράγες, αυτό το έργο είναι μακέτο όπως θα ΄λεγε και ο κινέζος ο Σημίτης

**

Γράφει στο άρθρο ότι δε θα δοθεί στην κυκλοφορία πριν το 2019. Ήρθε μόνο και μόνο για να παρουσιαστεί στη ΔΕΘ...

Δημητρης

Για να ακριβολογούμε το τραινο έφτασε μεσημέρι Παρασκευής στη Θεσσαλονίκη καθώς το ειδα μπροστα μου να το μεταφέρουν με ειδικό φορτηγό προς τον ΟΣΕ. Οποτε καλύτερα μην γράφετε πράγματα που δεν ισχύουν απλα για να προκαλέσετε εντυπώσεις

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη

Αυτοί οι παπατζήδες θα κάνουν εγκαίνια και στο μετρό της Θεσσαλονίκης και μετά θα ξαναστείλουν τα βαγονια στην εταιρεία μέχρι να ολοκληρωθεί το τούνελ. Ρε πού μπλέξαμε

@

3,5 ωρες δεν ειναι και φοβερα γρηγορο, ετσι? στην ευρωπη η ιδια αποσταση γινεται ανετα κατω απο 3 ή και 2,5 ωρες

Gianns

Μια χαρά είναι από ταχύτητα και για ευρωπαϊκά στάνταρ το 200-250 Χλμ την ώρα. Υπάρχουν τα τρένα πολύ υψηλής ταχύτητας και από εκεί και πέρα υπάρχουν και πιο αργά τραίνα. Έτσι θα γίνει και εδώ με το ασημένιο βέλος όταν με το καλό χρησιμοποιηθεί, θα υπάρχουν και τα πιο αργά τραίνα που έχουμε τώρα, η μηχανή Hellas sprinter για παράδειγμα μπορεί να μην είναι υψηλής ταχύτητας αλλά είναι αξιοπρεπέστατη

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

arbeit_medchen

Οι προσβολές από το αφεντικό «λες μ...κίες” και “τίμα'' τα χρήματα που σου δίνουν» δεν άργησαν να την οδηγήσουν στο ταμείο ανεργίας - Τι γράφει η ίδια στα social media για την ψυχολογική πίεση που υπέστη στη δουλειά της 

kiparisia_paidia_main

Φως στα αίτια της τραγωδίας που έχει βυθίσει στο πένθος την Κυπαρισσία αναμένεται να ρίξει η κατάθεση του 48χρονου Ρουμάνου, οδηγού του μικρού φορτηγού με το οποίο συγκρούστηκε το ΙΧ,  εκεί όπου οι τρεις 15χρονοι φίλοι και συναθλητές έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα

drugs_arthro

Άλλαξαν με εισαγγελική εντολή ονόματα και κατάφεραν να μάθουν λεπτομέρειες για τη μεταφορά πάνω από μισού τόνου κοκαΐνης από το Εκουαδόρ στην Αυστραλία - Πώς χάθηκε η ευκαιρία να συλληφθούν οι χρηματοδότες και παραλήπτες του φορτίου

ierwnimos_arthro

Η κυβέρνηση μεταθέτει το θέμα των επαφών, με τον Αρχιεπίσκοπο και τον Οικουμενικό Πατριάρχη στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, «κερδίζοντας» χρόνο - Βολές Χρυσοστόμου για επίδοξους «διαδόχους» Ιερώνυμου - Αναδίπλωση μετά τις αντιδράσεις Μητροπολιτών από την Κατερίνα Ακριβοπούλου