Στο τέλος Φεβρουαρίου το ηλεκτρονικό εισιτήριο, λέει τώρα ο Σπίρτζης

Στο τέλος Φεβρουαρίου το ηλεκτρονικό εισιτήριο, λέει τώρα ο Σπίρτζης

Ολόκληρο εισιτήριο θα συνεχίσουν να πληρώνουν μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου οι φοιτητές, πολύτεκνοι και όσοι άλλοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο - Στο τέλος Φεβρουαρίου θα κλείσουν οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών

Προς το τέλος Φεβρουαρίου θα ολοκληρωθεί η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
στο Μετρό
και θα κλείσουν οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης για να δικαιολογήσει την καθυστέρηση, πέραν της προσαρμογής του κοινού στο νέο σύστημα έπρεπε να ολοκληρωθεί και η διαδικασία για εκείνους που πληρώνουν μισό εισιτήριο, η οποία υπολογίζεται για τις 15 Φεβρουαρίου. Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Χρήστος Σπίρτζης υποστήριξε ότι δεν έχουν μειωθεί τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών κατά την παρατεταμένη δοκιμαστική λειτουργία, αντιθέτως ισχυρίστηκε ότι έχουν πωληθεί πάνω από 400 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες που εκδίδονται πλέον και μέσω ίντερνετ, ενώ οι παλαιές χάρτινες κάρτες δεν ξεπερνούσαν τις 250 χιλιάδες κάθε μήνα.



Παρά τον ισχυρισμό αυτό, ο υπουργός Υποδομών δεν απάντησε γιατί οι ακόμη και σήμερα, δύο μήνες αφού «το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο» μπήκε στη ζωή μας, στους περισσότερους σταθμούς του Μετρό δεν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης μειωμένου εισιτηρίου για τις ομάδες που υποτίθεται ότι μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές. Μέχρι και σήμερα, στην πλειονότητα των σταθμών οι δικαιούχοι μειωμένου εισιτηρίου δεν μπορούν να βρουν κουπόνι με μειωμένο αντίτιμο και είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για κανονικό εισιτήριο.

Επιπλέον, ο αρμόδιος υπουργός δεν είπε πώς δικαιολογείται η απώλεια εσόδων που έχουν τα δημόσια ταμεία από την μη εφαρμογή του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Και αυτό διότι οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα είχε ανακοινωθεί ότι θα κλείσουν τον Δεκέμβριο του 2017, διαδικασία που τώρα μετατίθεται για τα τέλη Φεβρουαρίου του 2018. 

Τώρα λέει ότι δεν θα μπουν διόδια στην Αττική

Ο υπουργός Υποδομών υποστήριξε σήμερα ότι δεν υπάρχει θέμα τοποθέτησης διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο και ανακοίνωσε ότι εντός του πρώτου τριμήνου του έτους θα γίνει ο διαγωνισμός για το νέο ηλεκτρονικό δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων στους αυτοκινητόδρομους.

Το νέο σύστημα όπως είπε ο κ. Σπίρτζης θα εφαρμοστεί σε κάποιους από τους αυτοκινητόδρομους μέχρι το τέλος του 2018.

Για το έργο της ζεύξης Περάματος -Σαλαμίνας ο κ. Σπίρτζης υπολόγισε ότι θα χρειαστούν περίπου δυο μήνες, ώστε να αποφανθεί το Συμβούλιο της Επικρατείας επί των προσφυγών στο διαγωνισμό ώστε να ανακηρυχθεί ανάδοχος και να ξεκινήσει το έργο.

Ανακοίνωσε επίσης ότι πολύ σύντομα θα γίνει ένας διαγωνισμός «σκούπα» για το έργο της Παραϊόνιας οδού.



Αριστερά στη φωτογραφία ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλο

ΣΧΟΛΙΑ (15)

Νικήτας Ηλιόπουλος

Άλλο ενα άρθρο χωρίς όνομα συντάκτη που δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το πως λειτουργεί το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Εγώ σαν φοιτητής έχω την προσωποιημενη κάρτα και από παντού (κάτσε να το εξηγήσουμε αυτό γιατί πραγματικά κάποιοι θέλουν επεξήγηση προσχολικής αγωγής. Παντού σημαίνει: εκδοτηρια, αυτόματους πωλητές, ιντερνέτ, εφαρμογή για κινητό) βγάζω μειωμένο εισιτήριο. Απλό χάρτινο μειωμένο από τους αυτόματους πωλητές ΧΩΡΙΣ την προσωποποιημενη κάρτα τζαμπα περιμένετε

pop

Ο Μυλόπουλος: 1.έχει αρχίσει να στρογγυλεύει επικίνδυνα 2.είναι ντυμένος λες και του διάλεξε τυφλός τα ρούχα 3.έχει τραγικό μαύρισμα και 4.διαθέτει το πιο αντιπαθητικό χαμόγελο που έχω δει σε άνθρωπο.

Ασχετος

Ο συντακτης του αρθρου μαλλον δεν εχει πατησει το ποδι του ποτε σε ΜΜΜ. Πας στο γκισε με το πασο και βγαζεις προσωποιημενη καρτα. Επειτα οτι αγοραζεις θα ειναι μισο. Αν περιμενει ο συντακτης καποια αλλαγη θα περιμενει πολυ...

ΦΦΦ

Δώσε μου την φάτσα σου να ντυθώ στις απόκριες λαλάκας.

ΟΡΕΣΤΗΣ Π.

Υπάρχει εισαγγελέας να παρέμβει σε αυτή την υπόθεση; Αναρωτιέμαι. Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιείς πιστωτική κάρτα για να αγοράσεις από τα μηχανήματα εισιτήριο; Πως είναι δυνατόν να μην λειτουργεί το σύστημα επί 4 μήνες και να διαφεύγουν έσοδα; Ευθύνεται ο ανάδοχος; Ευθύνεται η διοίκηση; Ευθύνεται ο υπουργός; Ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό; Ξέρουμε.

Ελεύθερος.

Η προσωποποίηση τού άχρηστου...

τιν τούτο???

Καμαρώστε ακόμη έναν ηλιθιο που παριστάνει τον υπουργό

stp

Τι λέει ο τύπος. Καυχιέται γιατί πριν είχαν 250000 κάρτα μηνιαία και τώρα 400000. Δεν κατάλαβε τι έγινε. υπήρχαν άλλες 150000 μαϊμού κάρτες συν τα μαϊμού εισιτήρια. Ρε πόσο στουρνάρια είναι.

Μανώλης..

Άρα πουλήθηκαν 150.000 παραπάνω. Αν δεν κατάλαβες αυτό ήταν το νόημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

επιβάτης

δεν πουλήθηκαν κατ' ανάγκη περισσότερα εισιτήρια. Απλά εκδόθηκαν περισσότερες κάρτες

Ελένη Λ.

Λογω ανικανοτητας του συμβαινει αυτο. Να πληρωσει απο την τσεπη του. Μονο εδω ο ανευθυνος λαος επιλεγει λαικιστες, ψευτες που τον κλεβουν και καλα κανουν, αφου δεν θελει ικανους να τον κυβερνουν.

ou

Xαρακτηριστικη φατσα και κινησεις Βορειοκορεατη καθεστωτικου ανθυπασπιστη . Αμ στις χαρες αμ και στις λυπες ομως υπουργακο μου.Και οι λυπες θα εχουν πονο.Πολυ πονο.Αιντα συντεχνιακε τυπε.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

viastis-dafnis

Θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις για τα όσα αποτρόπαια είχε διαπράξει μέσα στο διαμέρισμα - κολαστήριο όπου η νεαρή γυναίκα είχε πάει να εργαστεί -  Κατηγορείται για βαριά αδικήματα ακόμη και για παιδική πορνογραφία

4