Νοσοκομεία – Αξιολόγηση: Τα sms από τους πολίτες θα ανεβοκατεβάζουν διοικητές
Ισχυρό «εργαλείο» διοίκησης είναι η αξιολόγηση του ΕΣΥ από τους πολίτες - Σε 3 λεπτά απαντούν ερωτηματολόγιο 35 ερωτήσεων καταγράφοντας τις παθογένειες
Ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο είναι η ψηφιακή αξιολόγηση των νοσοκομείων, όχι μόνο για τους πολίτες που έχουν τον «χώρο» να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ) και να ακουστεί η φωνή τους, αλλά και για την αξιολόγηση των διοικητών από την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. Από τις 14 Ιουλίου όλοι οι ασθενείς που παίρνουν εξιτήριο από δημόσιο νοσοκομείολαμβάνουν έναν σύνδεσμο στο κινητό τους και απαντούν σε 35 ερωτήσεις που σχετίζονται με τη νοσηλεία τους.
Όπως προκύπτει από πληροφορίες του ygeiamou.gr, μέχρι σήμερα στο ερωτηματολόγιο απαντά το 1/3 των πολιτών που έχουν πάρει μήνυμα για αξιολόγηση (ποσοστό 30%). Το γεγονός ότι αρκετοί νοσηλευόμενοι είναι ηλικιωμένοι και μπορεί να μην έχουν την εξοικείωση με τα ψηφιακά μέσα σίγουρα έχει ρόλο στον τελικό αριθμό των ερωτηματολογίων που απαντώνται.
Παράλληλα, όμως, όλη η πρωτοβουλία είναι στην αρχή της και μεγάλο μέρος των πολιτών δε γνωρίζει για τη νέα δυνατότητα. Από το Υπουργείο Υγείας εκτιμάται ότι όσο το νέο «εργαλείο» γίνεται γνωστό στους πολίτες, τόσο θα αυξάνονται και οι απαντήσεις, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες στο Υπουργείο Υγείας, αλλά και στις διοικήσεις των νοσηλευτικών ιδρυμάτων.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.