Σε σύγχυση οι πολίτες για το νέο ψηφιακό κλείσιμο των ιατρικών ραντεβού – Τι απαντούν οι ειδικοί για τη διαδικασία
Το Υπουργείο Υγείας και η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ έχουν δώσει περιθώριο έως την 1η Φεβρουαρίου για την εξοικείωση γιατρών και ασφαλισμένων με την ηλεκτρονική πλατφόρμα - Όσοι πολίτες δεν έχουν τη δυνατότητα, θα καλούν στο τηλέφωνο τους γιατρούς
Αναστάτωση έχει προκληθεί στους πολίτες, ιδιαίτερα τους ηλικιακά μεγαλύτερους και όσους πάσχουν από χρόνια νοσήματα, για τον νέο τρόπο προγραμματισμού ραντεβού σε ιδιώτες γιατρούς και δομές Υγείας. Από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς που η διοίκηση του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) ανακοίνωσε πως τα ραντεβού θα κλείνονται μόνο ψηφιακά, ξεκίνησε η σύγχυση τόσο μεταξύ των γιατρών που δε γνώριζαν λεπτομέρειες για το νέο σύστημα όσο και στους πολίτες που διατυπώνουν σημαντικά ερωτήματα.
Το Υπουργείο Υγείας και η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ έχουν δώσει περιθώριο έως την 1η Φεβρουαρίου για την εξοικείωση γιατρών και ασφαλισμένων με την ηλεκτρονική πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι οι ημέρες έως τότε αποτελούν περίοδο προσαρμογής και προς το παρόν η χρήση της πλατφόρμας δεν είναι υποχρεωτική, παρότι είναι ανοιχτή για όποιον επιθυμεί να προγραμματίσει εκεί ραντεβού.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.