Σε θλίψη έχει βυθιστεί το Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης από τον αδόκητο χαμό της 16χρονης που έσβησε τα ξημερώματα της Τετάρτης στη Χαλκιδική, όταν κατανάλωσε φαγητό και φέρεται να υπέστη αλλεργικό σοκ.
Σύμφωνα με τη μητέρα της άτυχης κοπέλας, η 16χρονη βρίσκονταν στη Χανιώτη Χαλκιδικής με τις φίλες της για διακοπές και το βράδυ της Τρίτης είχαν βγει έξω για να διασκεδάσουν, ενώ τα ξημερώματα έκατσαν για να φάνε σε ένα ταχυφαγείο της περιοχής.
«Η κόρη μου έφαγε ένα χοτ ντόγκ, όμως είχε αλλεργία στα γαλακτοκομικά και πάντα πρόσεχε όταν έτρωγε έξω. Δε ξέρω τι ακριβώς έγινε κι αν υπήρχε κάποιο γαλακτοκομικό σε αυτό που κατανάλωσε», ανέφερε η μητέρα της 16χρονης, τονίζοντας ότι το κορίτσι μόλις έφαγε κατέρρευσε.
Η μία από τις φίλες της που ήταν μαζί έτρεξε αμέσως στο δωμάτιο της μονάδας που διέμεναν προκειμένου να φέρει στη 16χρονη τα φάρμακά της, ενώ παράλληλα ειδοποίησαν και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να σπεύσει στο σημείο, όμως, όπως καταγγέλει η μητέρα της ανήλικης, άργησε να φτάσει 45 λεπτά.
«Από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται πως το κορίτσι μου έπαθε αλλεργικό σοκκαι έφυγε απο τη ζωή», αναφέρει η μητέρα της 16χρονης. «Ηταν το πιο καλό παιδί και έσβησε μόλις 16 ετών χωρίς βοήθεια. Στο κέντρο Υγείας προσπάθησαν δύο φορές να την επαναφέρουν αλλά δε τα κατάφεραν», σημειώνει.
«Το κορίτσι μου ήταν ένας άγγελος και χάθηκε. Δεν ξέρω γιατί άργησε το ασθενοφόρο. 5 το ξημέρωμα δεν είχε κίνηση για να αργήσει», αναφέρει η μητέρα του άτυχου κοριτσιού.
Σημειώνεται ότι η 16χρονη τα τελευταία χρόνια λάμβανε φαρμακευτική αγωγή καθώς πάθαινε επιληπτικές κρίσεις.
Κλείσιμο
Για τα αίτια του θανάτου της θα διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή, ενώ η κηδεία της άτυχης κοπέλας θα γίνει σήμερα στο Ωραιόκαστρο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.