Νεκρός είναι τελικά ο άτυχος Λαέρτης που εξαφανίστηκε τον περασμένο Απρίλιο από το σπίτι του στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Σύμφωνα με πληροφορίες εντοπίστηκε πέρσι τον Ιούλιο στην Ανδρο νεκρός, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Η ταφή του έγινε στο νεκροταφείο του Σχιστού καθώς ο άτυχος άνδρας ήταν στα αζήτητα και η οικογένεια του δεν ενημερώθηκε τότε. Οι δυο γονείς του σύμφωνα με πληροφορίες είναι σε κατάσταση σοκ. Ο 36χρονος ταυτοποιήθηκε μέσω DNA.
«Πονάμε. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε πως έγινε όλο αυτό», ειπαν στο protothema.gr οι γονείς του Λαέρτη.
Ο ιδιωτικός ερευνητής Γιωργος Τσούκαλης είναι σε διαρκή επικοινωνία μαζί τους. Πριν από λίγο πήγε μαζί με την αδερφή του στο νεκροταφείο του Σχιστού για να λάβουν τον φάκελο για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η ταφή του 36χρονου.
Πλέον τα ερωτήματα είναι παρά πολλά τόσο για την εξαφάνιση του όσο και για τον θανατο του: Πώς βρέθηκε στην Ανδρο; Από τι έχασε τη ζωή του; Γιατί εξαφανίστηκε με τέτοιο τρόπο;
Σήμερα αναμένεται να πραγματοποιηθεί η νεκροψία - νεκροτομή για να διαπιστωθούν τα αιτία του θανάτου του ενώ οι αρχές κάνουν νέο κύκλο ερευνών.
Κλείσιμο
«Βρέθηκε πέρσι τον Ιούλιο νεκρός στην Άνδρο. Ήταν στα αζήτητα έγινε η ταφή του στο Σχιστό. Αρχικά έχουν γίνει η ταυτοποίηση από το DNA. Μιλαμε για ένα δράμα. Η οικογένεια ήταν εξαιρετική. Το παιδί δούλευε δυο και τρεις δουλειές. Ήταν ένα τίμιο παιδί. Οι γονείς είναι σε κατάσταση σοκ», είπε στο protothema.gr ο ιδιωτικός ερευνητής, Γιώργος Τσούκαλης και συνέχισε: «Οι διωκτικές αρχές το χειρίζονται. Ευχαριστώ το αντίστοιχο τμημα της ΓΑΔΑ γιατί λειτούργησε με έναν απίστευτα επαγγελματικό τρόπο και βρήκε την άκρη του νήματος».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.