Συναγερμός σήμανε το πρωί της Κυριακής στο Αγρίνιο, όταν ένα παιδί ηλικίας 4 ετών φέρεται να κατάπιε μπαταρία μέσα στο σπίτι του, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση των γονέων και των υγειονομικών αρχών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι γονείς αντιλήφθηκαν γρήγορα το περιστατικό και μετέφεραν το παιδί στο νοσοκομείο Αγρινίου για τις πρώτες εξετάσεις.
Οι γιατροί, εκτιμώντας τη σοβαρότητα της κατάστασης, αποφάσισαν τη διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο, ώστε να υποβληθεί σε εξειδικευμένο έλεγχο και να παρακολουθηθεί από το ιατρικό προσωπικό.
Η κατάσταση της υγείας του παιδιού παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς.
Συγκινητικές στιγμές στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Καράτζη - Η διοίκηση τίμησε τον Αντώνη Καράτζη, για τη μακροχρόνια προσφορά και στήριξή του στην ομάδα και το κρητικό ποδόσφαιρο.