Ρις Γουίδερσπουν: Μillion dollar star
Ρις Γουίδερσπουν: Μillion dollar star
1,1 εκατ. δολάρια για να συμμετάσχουν στην τηλεοπτική σειρά της Apple, σκαρφαλώνοντας στην πρώτη θέση της λίστας με τις πιο ακριβοπληρωμένες τηλεοπτικές ηθοποιούς. Η Ρις όταν δεν της έδιναν τους ρόλους που ήθελε, αποφάσισε να τους δώσει η ίδια στον εαυτό της.
Τριάντα πέντε εκατομμύρια δολάρια. Τόσα έβγαλε η Ρις Γουίδερσπουν μέσα σε δώδεκα μήνες (Ιούνιος 2018 - Ιούνιος 2019) φτάνοντας στην τρίτη θέση των πιο ακριβοπληρωμένων Χολιγουντιανών ηθοποιών στη λίστα του «Forbes». Φυσικά βοήθησε η σειρά «Big Little Lies», στην οποία δεν κρατούσε απλώς τον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά ήταν η παραγωγός της καταφέρνοντας να κερδίσει με την ομάδα της οκτώ βραβεία Emmy. Μαζί της και η Νικόλ Κίντμαν που βρέθηκε στη θέση Νο 4. Στην ένατη θέση βρίσκεται το όνομα της Σαρλίζ Θερόν, που στα 44 της έκανε την παραγωγή της ρομαντικής κομεντί «Long Shot», η οποία της απέφερε τα μισά από τα 23 εκατ. που έβγαλε συνολικά το 2019. Υπάρχει μια τάση στο Χόλιγουντ για τα «μεγάλα» γυναικεία ονόματα μετά τα 40: εκτός από κάποιον ρόλο, αναλαμβάνουν και την παραγωγή τηλεοπτικών σειρών ή ταινιών προάγοντας τη δημιουργία θέσεων για γυναίκες (είτε σε σκηνοθεσία/σενάριο είτε στην υποκριτική) που θα αμείβονται με μισθούς ίσους με τους αντίστοιχους των ανδρών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η «αθώα ξανθούλα» της αμερικανικής βιομηχανίας, η 43χρονη Ρις Γουίδερσπουν, η οποία μετά τις ρομαντικές ταινιούλες και τις επιτυχίες στο box office αποφάσισε σχετικά νωρίς να αναλάβει τον ρόλο του παραγωγού. Το 2008 ήταν παραγωγός στην ταινία της «Four Christmases». Μετά το πρώτο της Οσκαρ δεν ήταν απλώς μια όμορφη φάτσα για τις ταινίες τρόμου και τις ανάλαφρες κωμωδίες στη βιομηχανία. «Είχα εκνευριστεί με τους ρόλους που μου πρόσφεραν», λέει στις συνεντεύξεις της όταν τη ρωτούν γιατί επί πέντε χρόνια ενώ έμπαινε μέσα ως παραγωγός επέμενε μέχρι να καθιερωθεί. Προσπάθησε να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία που θα την έκανε πλούσια. Ικανοποιώντας παράλληλα την επιθυμία της να τιμήσει τους παππούδες της και την καταγωγή της από τον Νότο, ίδρυσε την εταιρεία ρούχων και ειδών για το σπίτι Draper James, που προέκυψε από σύζευξη των ονομάτων των προγόνων της.
Η Ρις Γουίδερσπουν δεν παίζει σε ταινία αν δεν έχει εξασφαλίσει αμοιβή 15-20 εκατ. δολαρίων, ενώ στις τηλεοπτικές σειρές αμείβεται με τουλάχιστον 1 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο. Ετσι, με τα επτά επεισόδια της δεύτερης σεζόν του «Big Little Lies» έβαλε στην τράπεζα 7 εκατ. δολάρια. Τον Ιανουάριο του 2018 οι «New York Times» έκαναν αφιέρωμα στην εταιρεία παραγωγής της Hello Sunshine, αναφέροντας ότι η σειρά του ΗΒΟ της άνοιξε πολλές πόρτες. «Αποστολή μου είναι να δημιουργήσω τηλεοπτικούς ρόλους για άλλες γυναίκες. Και πλέον δέχομαι προτάσεις για δουλειές ως παραγωγός - θέλουν να δουλέψουν μαζί μου».
Η Apple έχει ήδη αγοράσει τρεις παραγωγές της Γουίδερσπουν στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί το Netflix, το Amazon και το Hulu. Η εταιρεία παραγωγής της, Pacific Standard (την οποία διαδέχτηκε η Hello Sunshine), βρίσκεται πίσω από τις ταινίες «The Gone Girl» (Το κορίτσι που εξαφανίστηκε) και «Wild» (Αγρια). To 2016 η Pacific Standard ολοκλήρωσε την πορεία της όταν η συνεργάτης της, Μπρούνα Παπαντρέα, αποχώρησε. Τότε η Γουίδερσπουν ζήτησε χρηματοδότηση από την Otter Media και συστάθηκε η Hello Sunshine.
Το «The Morning Show» της Apple είναι μία από τις πιο ακριβές παραγωγές στην ιστορία της τηλεόρασης με 20 επεισόδια που έχουν κοστίσει περίπου 240 εκατ. δολάρια.Τα άλλα δύο σόου που πούλησε στην Apple η Γουίδερσπουν θα έχουν ως πρωταγωνίστριες την Οκτάβια Σπένσερ και την Κρίστεν Γουίγκ αντίστοιχα. Η αυτονομία της ως παραγωγός της δίνει το δικαίωμα να ετοιμάζει μια σειρά για το Hulu βασισμένη στο μυθιστόρημα «Little Fires Everywhere», ενώ κάνει το ίδιο με το βιβλίο «Daisy Jones & The Six» για το Amazon. Ο λογαριασμός της στο Instagram με τους 20 εκατομμύρια followers είναι γεμάτος με φωτογραφίες της να διαβάζει. Οταν το πρόσεξε ο σύζυγός της Τζιμ Τοθ, που είναι μεγάλος ατζέντης του Creative Artists Agency, της πρότεινε να μετατρέψει τα βιβλία σε σενάρια για την τηλεόραση. Η άνοδος της εταιρείας Hello Sunshine της Ρις Γουίδερσπουν συνέπεσε με το παλιρροϊκό κύμα του κινήματος #timesup που δημιουργήθηκε μετά τις καταγγελίες εναντίον του παραγωγού Χάρβεϊ Γουάινστιν. Η 15χρονη κοπελίτσα που ντεμπουτάρισε το 1991 με την ταινία «Συνέβη το καλοκαίρι» δεν έχει μπει απλώς σε κάθε νοικοκυριό, αλλά έχει γίνει ανταγωνιστικός παίκτης της χολιγουντιανής βιομηχανίας. Τον Φεβρουάριο του 2019, μάλιστα, η χήρα του Στιβ Τζομπς, Λόριν Πάουελ Τζομπς, επένδυσε στη Hello Sunshine.
Το 2006 και το 2015 συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στους 100 πιο επιδραστικούς ανθρώπους παγκοσμίως του «TIME». Εχει στην κατοχή της ένα δυνατό portfolio ακινήτων. Το καλοκαίρι που μας πέρασε προσέθεσε σ’ αυτό και μια φάρμα στο Μαλιμπού αξίας 6,25 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με το forbes.com, η συνολική περιουσία της εκτιμάται στα 240 εκατ. δολάρια. Θεωρεί τις έννοιες της οικογένειας και της παράδοσης κινητήριες δυνάμεις στη ζωή της και νιώθει τυχερή που μεγάλωσε στον αμερικάνικο Νότο γιατί έμαθε την αξία της ενσυναίσθησης, να έχει καλούς τρόπους, να είναι υπεύθυνη και να μη θεωρεί τίποτα δεδομένο στη ζωή της. Ξεκίνησε τα μαθήματα υποκριτικής στα επτά της, όταν την επέλεξαν για να λάβει μέρος σε ένα διαφημιστικό σποτάκι διάσημου ανθοπωλείου. Στο σχολείο υπήρξε άριστη μαθήτρια και μαζορέτα, ενώ μπήκε με άνεση στο τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του Στάνφορντ. Αποφάσισε ωστόσο να παρατήσει τις σπουδές της για να κυνηγήσει το όνειρό της για καριέρα ηθοποιού. Ο σκηνοθέτης Αλεξάντερ Πέιν έχει πει γι’ αυτήν: «Εχει μια ποιότητα που οι άνδρες βρίσκουν ακαταμάχητη και οι γυναίκες οικεία και προσιτή. Αυτή είναι η βάση της. Κανείς άλλος δεν είναι ταυτόχρονα τόσο αστείος και δεν έχει τόση γοητεία. Μπορεί να πετύχει ό,τι βάλει στο κεφάλι της».
Το 2006 πήρε διαζύγιο από τον πρώτο σύζυγό της και οκτώ χρόνια αργότερα παραδέχτηκε σε συνέντευξη ότι πέρασε δύσκολα και της πήρε πάνω από έναν χρόνο για να το διαχειριστεί. «Δεν μπορούσα να είμαι ιδιαίτερα δημιουργική γιατί το μυαλό μου ήταν σαν πουρές. Απλώς δούλευα, χωρίς να νιώθω κάτι - και σίγουρα αυτό το αναγνώριζε το κοινό», είχε παραδεχτεί αργότερα. Εκτοτε ακολουθεί τη συμβουλή της μητέρας της: «Αν θέλεις να πετύχεις κάτι, να το κάνεις μόνος σου».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η «αθώα ξανθούλα» της αμερικανικής βιομηχανίας, η 43χρονη Ρις Γουίδερσπουν, η οποία μετά τις ρομαντικές ταινιούλες και τις επιτυχίες στο box office αποφάσισε σχετικά νωρίς να αναλάβει τον ρόλο του παραγωγού. Το 2008 ήταν παραγωγός στην ταινία της «Four Christmases». Μετά το πρώτο της Οσκαρ δεν ήταν απλώς μια όμορφη φάτσα για τις ταινίες τρόμου και τις ανάλαφρες κωμωδίες στη βιομηχανία. «Είχα εκνευριστεί με τους ρόλους που μου πρόσφεραν», λέει στις συνεντεύξεις της όταν τη ρωτούν γιατί επί πέντε χρόνια ενώ έμπαινε μέσα ως παραγωγός επέμενε μέχρι να καθιερωθεί. Προσπάθησε να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία που θα την έκανε πλούσια. Ικανοποιώντας παράλληλα την επιθυμία της να τιμήσει τους παππούδες της και την καταγωγή της από τον Νότο, ίδρυσε την εταιρεία ρούχων και ειδών για το σπίτι Draper James, που προέκυψε από σύζευξη των ονομάτων των προγόνων της.
Η Ρις Γουίδερσπουν δεν παίζει σε ταινία αν δεν έχει εξασφαλίσει αμοιβή 15-20 εκατ. δολαρίων, ενώ στις τηλεοπτικές σειρές αμείβεται με τουλάχιστον 1 εκατ. δολάρια ανά επεισόδιο. Ετσι, με τα επτά επεισόδια της δεύτερης σεζόν του «Big Little Lies» έβαλε στην τράπεζα 7 εκατ. δολάρια. Τον Ιανουάριο του 2018 οι «New York Times» έκαναν αφιέρωμα στην εταιρεία παραγωγής της Hello Sunshine, αναφέροντας ότι η σειρά του ΗΒΟ της άνοιξε πολλές πόρτες. «Αποστολή μου είναι να δημιουργήσω τηλεοπτικούς ρόλους για άλλες γυναίκες. Και πλέον δέχομαι προτάσεις για δουλειές ως παραγωγός - θέλουν να δουλέψουν μαζί μου».
Η Apple έχει ήδη αγοράσει τρεις παραγωγές της Γουίδερσπουν στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί το Netflix, το Amazon και το Hulu. Η εταιρεία παραγωγής της, Pacific Standard (την οποία διαδέχτηκε η Hello Sunshine), βρίσκεται πίσω από τις ταινίες «The Gone Girl» (Το κορίτσι που εξαφανίστηκε) και «Wild» (Αγρια). To 2016 η Pacific Standard ολοκλήρωσε την πορεία της όταν η συνεργάτης της, Μπρούνα Παπαντρέα, αποχώρησε. Τότε η Γουίδερσπουν ζήτησε χρηματοδότηση από την Otter Media και συστάθηκε η Hello Sunshine.
Το «The Morning Show» της Apple είναι μία από τις πιο ακριβές παραγωγές στην ιστορία της τηλεόρασης με 20 επεισόδια που έχουν κοστίσει περίπου 240 εκατ. δολάρια.Τα άλλα δύο σόου που πούλησε στην Apple η Γουίδερσπουν θα έχουν ως πρωταγωνίστριες την Οκτάβια Σπένσερ και την Κρίστεν Γουίγκ αντίστοιχα. Η αυτονομία της ως παραγωγός της δίνει το δικαίωμα να ετοιμάζει μια σειρά για το Hulu βασισμένη στο μυθιστόρημα «Little Fires Everywhere», ενώ κάνει το ίδιο με το βιβλίο «Daisy Jones & The Six» για το Amazon. Ο λογαριασμός της στο Instagram με τους 20 εκατομμύρια followers είναι γεμάτος με φωτογραφίες της να διαβάζει. Οταν το πρόσεξε ο σύζυγός της Τζιμ Τοθ, που είναι μεγάλος ατζέντης του Creative Artists Agency, της πρότεινε να μετατρέψει τα βιβλία σε σενάρια για την τηλεόραση. Η άνοδος της εταιρείας Hello Sunshine της Ρις Γουίδερσπουν συνέπεσε με το παλιρροϊκό κύμα του κινήματος #timesup που δημιουργήθηκε μετά τις καταγγελίες εναντίον του παραγωγού Χάρβεϊ Γουάινστιν. Η 15χρονη κοπελίτσα που ντεμπουτάρισε το 1991 με την ταινία «Συνέβη το καλοκαίρι» δεν έχει μπει απλώς σε κάθε νοικοκυριό, αλλά έχει γίνει ανταγωνιστικός παίκτης της χολιγουντιανής βιομηχανίας. Τον Φεβρουάριο του 2019, μάλιστα, η χήρα του Στιβ Τζομπς, Λόριν Πάουελ Τζομπς, επένδυσε στη Hello Sunshine.
Το 2006 και το 2015 συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στους 100 πιο επιδραστικούς ανθρώπους παγκοσμίως του «TIME». Εχει στην κατοχή της ένα δυνατό portfolio ακινήτων. Το καλοκαίρι που μας πέρασε προσέθεσε σ’ αυτό και μια φάρμα στο Μαλιμπού αξίας 6,25 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με το forbes.com, η συνολική περιουσία της εκτιμάται στα 240 εκατ. δολάρια. Θεωρεί τις έννοιες της οικογένειας και της παράδοσης κινητήριες δυνάμεις στη ζωή της και νιώθει τυχερή που μεγάλωσε στον αμερικάνικο Νότο γιατί έμαθε την αξία της ενσυναίσθησης, να έχει καλούς τρόπους, να είναι υπεύθυνη και να μη θεωρεί τίποτα δεδομένο στη ζωή της. Ξεκίνησε τα μαθήματα υποκριτικής στα επτά της, όταν την επέλεξαν για να λάβει μέρος σε ένα διαφημιστικό σποτάκι διάσημου ανθοπωλείου. Στο σχολείο υπήρξε άριστη μαθήτρια και μαζορέτα, ενώ μπήκε με άνεση στο τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του Στάνφορντ. Αποφάσισε ωστόσο να παρατήσει τις σπουδές της για να κυνηγήσει το όνειρό της για καριέρα ηθοποιού. Ο σκηνοθέτης Αλεξάντερ Πέιν έχει πει γι’ αυτήν: «Εχει μια ποιότητα που οι άνδρες βρίσκουν ακαταμάχητη και οι γυναίκες οικεία και προσιτή. Αυτή είναι η βάση της. Κανείς άλλος δεν είναι ταυτόχρονα τόσο αστείος και δεν έχει τόση γοητεία. Μπορεί να πετύχει ό,τι βάλει στο κεφάλι της».
Το 2006 πήρε διαζύγιο από τον πρώτο σύζυγό της και οκτώ χρόνια αργότερα παραδέχτηκε σε συνέντευξη ότι πέρασε δύσκολα και της πήρε πάνω από έναν χρόνο για να το διαχειριστεί. «Δεν μπορούσα να είμαι ιδιαίτερα δημιουργική γιατί το μυαλό μου ήταν σαν πουρές. Απλώς δούλευα, χωρίς να νιώθω κάτι - και σίγουρα αυτό το αναγνώριζε το κοινό», είχε παραδεχτεί αργότερα. Εκτοτε ακολουθεί τη συμβουλή της μητέρας της: «Αν θέλεις να πετύχεις κάτι, να το κάνεις μόνος σου».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα