Το Φεγγάρι δεν είναι ο μόνος δορυφόρος της Γης, λένε επιστήμονες

Moon

Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα άλλα φεγγάρια είναι μικροί αστεροειδείς που έχουν "συλληφθεί" στην τροχιά του πλανήτη

Έχει θεσπιστεί η άποψη ότι το φεγγάρι είναι ο μόνος δορυφόρος που έχει ο πλανήτης μας. Ωστόσο, σε μια νέα μελέτη, οι επιστήμονες προτείνουν ότι η Γη έχει άλλα "μίνι-φεγγάρια".

Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα άλλα φεγγάρια είναι μικροί αστεροειδείς που έχουν συλληφθεί στην τροχιά του πλανήτη. Λόγω του μεγέθους τους 1 έως 2 μέτρων, μετακινείται γρήγορα από την τροχιά της Γης, γεγονός που καθιστά αρκετά δύσκολο να εντοπιστεί. Έως σήμερα έχει ανακαλυφθεί μόνο ένα μίνι φεγγάρι. Οι συγκεκριμένοι βράχοι εκτοξεύονται πίσω στο διάστημα αφού εμφανιστούν στον ουρανό.

Ευρήματα της μελέτης
«Αυτοί οι αστεροειδείς έρχονται προς τη Γη από την κύρια ζώνη αστεροειδών μεταξύ του Άρη και του Δία μέσω βαρυτικών αλληλεπιδράσεων με τον Ήλιο και τους πλανήτες στο ηλιακό μας σύστημα», δήλωσε ο δρ Robert Jedicke, επικεφαλής συγγραφέας, με έδρα το Ινστιτούτο Αστρονομίας του Πανεπιστημίου της Χαβάης.

«Η πρόκληση έγκειται στην εύρεση αυτών των μικρών αντικειμένων, παρά την εγγύτητά τους», πρόσθεσε.

Η μελέτη έγινε από μια διεθνή ομάδα αστρονόμων και δημοσιεύθηκε στο Frontiers in Astronomy and Space Sciences. Σύμφωνα με αυτούς, αυτό θα μπορούσε να δώσει στους επιστήμονες την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κύκλο ζωής των αστεροειδών.

Η μελέτη ανέφερε και το πρώτο μίνι φεγγάρι παρατηρήθηκε πριν από 12 χρόνια. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι επιστήμονες ανίχνευσαν οποιοδήποτε φυσικό αντικείμενο να περιστρέφεται γύρω από τη Γη εκτός από τη Σελήνη. Ο αστεροειδής που μαγνητίστηκε από τη βαρύτητα του πλανήτη αποδείχθηκε ένα μεγάλο εύρημα.

Τώρα, οι επιστήμονες λένε ότι η νέα τεχνολογία των τηλεσκοπίων LSST, θα μπορούσε να τους βοηθήσει σημαντικά να εντοπίζονται παρόμοια αντικείμενα σε τακτική βάση. Εάν αυτό συμβεί, οι ερευνητές μπορούν να μελετήσουν τα μίνι-φεγγάρια και να χρησιμοποιήσουν τις ανακαλύψεις τους ως βάση για τις κινήσεις των αστεροειδών στο ηλιακό σύστημα.

Σχετικά με το Mini Moons
"Τα μίνι-φεγγάρια που περνούν σημαντικό χρονικό διάστημα σε τροχιά γύρω από τη Γη, μας επιτρέπουν να μελετήσουμε την πυκνότητα αυτών των σωμάτων και των δυνάμεων που δρουν εντός αυτών και να λύσουμε αυτό το μυστήριο", δήλωσε ο Δρ. Mikael Granvik, επιστήμονας στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Luleå στη Σουηδία και στο Πανεπιστήμιο του Ελσίνκι στη Φινλανδία, ο οποίος επίσης συγγραφέας της μελέτης.

Πρόσθεσε ότι ακόμα δεν γνωρίζουν αν οι αστεροειδείς είναι μείγματα άμμου, μονολιθικοί βράχοι, ή ένα μίγμα και των δύο.

Οι βράχοι ονομάζονται «προσωρινά συλληφθέντες σε τροχιά» ή TCO, και «προσωρινά συλληφθέντες "περαστικοί"» Flybys ή TCF από τους ερευνητές. Ο πρώτος ολοκληρώνει μια περιστροφή γύρω από τη Γη. Από την άλλη πλευρά, ο τελευταίος απλώς μένει στην τροχιά του πλανήτη για λίγο πριν συνεχίσει την πορεία του.

Μανώλης..

"Μαγνητίστηκε από την βαρύτητα" δεν είναι φράση που στέκει.

Darth Vader

Κάτι έρχεται λέει. Έρχεται η μαλακία που σας δέρνει!! Ανοίξτε κανένα βιβλίο στούρνοι, σας έχει φάει το διαδίκτυο όσα εγκεφαλικά κύτταρα έχουν απομείνει. Γκουγκλάκιδες.

@Darth Vader

Η μαλάκια που αναφέρεις ότι μας δέρνει (όλους) προσβάλλει πολύ άσχημα όχι μόνο εμενα για το σχόλιο μου αλλά όλους όσους διαβάζουν ή κάνουν σχόλια στο ΠΘ. Μια άποψη εκφέρω σε μια δημοκρατική χώρα και σε ένα χώρο που μας δίνει το δικαίωμα να λέμε την γνώμη μας. Γιατί λοιπόν με προσβάλλεις έτσι; Η μόρφωση σου πάντως απο ότι φαίνεται είναι "μάστερ" στην βρισιά και την προσβολή... Συγχαρητήρια για το επίπεδο σου και εύχομαι και είς ανώτερα! Όσο για το πλανήτη Χ δεν είναι τίποτα παραπάνω από έναν και καλά πλανήτη (σε μέγεθος και ορισμό όπως το παρουσιάζει το παραπάνω άρθρο) άγνωστο όμως αντικείμενο εξίσου και το (Χ) που παίρνοντας κοντά μας δημιουργεί σεισμούς και άλλα φαινόμενα (οι παλιοί πολιτισμοί τον καταγράφουν ως Νιμπίρου). Επίσης βλέπεις ότι αυτές τις μέρες έχουμε μια παγκόσμια σεισμική ακολουθία με μεγάλους σεισμούς και καιρικές συνθήκες που οι επιστήμονες δεν μπορούν να κατανοήσουν γιατί συμβαίνουν τόσο ακραία φαινόμενα. Όλα σχετικά είναι εκτός από την βλακεία εκείνου που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και προσβάλλει!

Darth Vader

Παρουσιάζει το άρθρο πουθενά για πλανήτη..ονόματι Νιμπίρου;; Για σώματα αστεροειδών μιλάει! Σύνελθε! Προτού σχολιάσουμε σε κάτι που δεν γνωρίζουμε, καλό είναι να έχουμε την στοιχειώδη γνώση, ειδάλλως λέμε αερολογίες και κάνουμε συζήτηση καφενειακού επιπέδου! Ολόκληρη αστρονομική κοινότητα εικασίες έκανε και θεωρίες για αυτό το πλανήτη Χ. Και εσύ λες έρχεται. Και τι είναι να'ρθει; Κομήτης ή ταξί; Άσε την παραφιλολογία και κάνε ένα καλό στον εαυτόν σου και άνοιξε κανένα βιβλίο αστρονομίας εάν ενδιαφέρεσαι και άσε τις παρεξηγήσεις κατά μέρος.

Καπετάνιος είμαι! Γνωρίζω αρκετά λόγω Ναυτιλίας.

Οποτε απο αστρονομία δεν θα μου πεις ΕΣΥ... Συνέλθε γιατι το να διαβάζεις τα ζώδιο και το παίζεις ειδικός είναι κακό πράγμα! Όσο για το νιμπιρουανη επίθεση το γράφω για πλάκα σας όνομα και τίποτα άλλο.

ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Η ΑΥΤΌΜΑΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΓΡΑΨΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.

Παταρεζ Ουνομες