Είναι επίσημο: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane SpA

Είναι επίσημο: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane SpA

Οι τελικές υπογραφές της προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ και του διευθύνοντος συμβούλου της ιταλικής εταιρείας, έπεσαν στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των εργασιών του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας - Ιταλίας

Έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane SpA.

Οι τελικές υπογραφές της προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ, κυρίας Τσιτσογιαννοπούλου και του διευθύνοντος συμβούλου της ιταλικής εταιρείας, Ρενάτο Ματσοντσίνι, έπεσαν στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των εργασιών του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας - Ιταλίας 

Σε ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, αναφέρεται πως η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της εταιρείας προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ (19)

123

ΜΠΡΑΒΟ ΤΣΙΠΑ ...... ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΑΞΗ ΤΙς ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ...... ΕΒΑΛΕΣ ΥΠΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ....

σσσσ

Καιρος ηταν ελπιζω να δουμε καποιες αναβαθμησεις στα Τραινα μας

Τάδε έφη

ΤΖΙΦΡΑΣ

Ποιά 45?

Ανακοινώθηκε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε αποθεματικό 40 εκατ. ευρώ από το οποίο μένει στους αγοραστές το ποσό των 25 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ανακοίνωσε ότι το Υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε να επιχορηγήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή τους Ιταλούς αγοραστές, με το ποσό των 12 εκατ. ευρώ από ζημίες που έπαθε η Εταιρία την περίοδο που έκλεισε, λόγω του προσφυγικού. Κάνε τους υπολογισμούς του ξεπουλήματος. ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

@Ποια 45?

τα 692 εκατομμυριάκια ευρώ που σε περίμεναν στη γωνία για πληρωμή/συμψηφισμό στα μνημόνια δεν τα πρόσεξες ξυπνητήρι; θα τα πλήρωνες με τις γερμανικές αποζημιώσεις έτσι;

Τα 692 εκατ. μπήκαν στο χρέος μας

Αντί να μπουν στο χρέος της Ιταίλικής εταιρείας. Τα χρωστάμε. Δεν χάθηκαν ως δια μαγείας. ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΧΑΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΑ 692 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΕΗ

ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ

ΤΙ 300 ΔΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝΕ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΝ ΛΙΓΑ , ΤΙ 45 ΔΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΤΩΡΑ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ. ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ............

Εκατομμύρια...

....Εκατομμύρια!!!

dt

Αρχικα θλίβουμε σαν Ελληνας που με κυβερνά ενα χαζοχαρουμενο μειράκιον. Και δευτερευοντος μεμφομαι την αντιπολιτευση εν γενει που τωρα επρεπε να δινει συνέντευξη τυπου σε κοινο πανελ και να εξηγούν στους ελληνόφωνες που ψηφισαν τον Τσιριζα και τα σκουπιδια τους ΕΝΕΛ , ποσα χρηματα εχασε το κρατος και να τους ονομάσει εθνικους μειοδοτες ,αυτους οι οποιοι ελεγαν στους "αλλους" πως ξεπουλουν τον ΟΣΕ με 300.000.000 εκ ευρω. Τελος οι λεγόμενοι δημοσιογραφοι (εκτος ορισμενων) επρεπε να τον εχουν στα "μανταλάκια" ..... οπως εκαναν καποτε με τον ΓΑΠ και τον Σαχλαμαρά. Καλη νυκτα και καλη τυχη ελληνικο κρατος ....

Στέλιος

45 εκατομμύρια ε? Πόσα θα παίρναμε αν δεν φώναζαν οι Τσυριζαίοι 5 χρόνια πριν?????

Χάσαμε τα 692 εκατομύρια ευρώ

Όταν πουλιέται μια εταιρεία ο αγοραστής αναλαμβάνει συμμετοχή και στα χρέη της εταιρείας. Στη πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλική Ferrovie, ο Αλέξης και η παρέα του Σύριζα (Σπρίτζης, Τσακαλώτος) τους χάρισαν την εταιρεία χωρίς χρέη αλλά και άρχισαν και να τους επιδοτούν με κάποιους τρόπους. Η Ιταλική Ferrovie πήρε τα τρένα, τις γραμμές και όλα τα δικαιώματα και ο Ελληνικός λαός πήρε τα χρέη στο δημόσιο. Η Ferrovie δεν έχει κανένα περιορισμό να λειτουργεί για πολλά χρόνια με μεγάλα κέρδη για αυτούς και μεγάλες ζημιές για τους επιβάτες και τη χώρα μας, μέχρι να καταφύγει σε προστατευτική γιαυτούς χρεοκοπία.

Αποκρατικοποιηση...

Τελικα η αποκρατικοποιηση επικοινωνιων, τρενων, αεροδρομιων (και αυριο της ενεργειας) ηταν ...κρατικοποιηση απο την πισω πορτα!!!

Gio76e

Καλά κάτσε να πουληθεί πρώτα και να οριστικοποιηθεί. Έτσι νόμιζε και η Eldorado και η Λάμδα!!! Νομίζουν ότι την αγοράσανε τα καημένα τα Ιταλάκια. Γ

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

crisis

Το μέλλον της χώρας μετά το πρόγραμμα διάσωσης δεν θα έχει και πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με το παρόν γράφει το Bloomberg - Ποιο θα είναι το «καρότο» για την Ελλάδα - Τι προβλέπει το μεταμνημονιακό... Μνημόνιο

32