«Προσπαθώ να βρω ένα σημείο προς το οποίο να κατευθυνθώ και το μόνο που βρίσκω να μ’ ενδιαφέρει πραγματικά είναι η ζωγραφική… έχω την ανάγκη να αποσυρθώ, να πάω στην Πάρο, να ηρεμήσω και να ζωγραφίζω» είχε εξομολογηθεί, πριν λίγες εβδομάδες, ο Λάκης Λαζόπουλος, σε συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα»και στο περιοδικό «Gala».. Η επιθυμία του αυτή παίρνει πλέον σάρκα και οστά καθώς ο γνωστός καλλιτέχνης θα παρουσιάσει για πρώτη φορά τα ζωγραφικά του έργα, κατά την διάρκεια έκθεσης που θα φιλοξενηθεί στη στην γκαλερί Kapopoulos Fine Arts στη Νάουσα της Πάρου, από τις 4 έως τις 16 Αυγούστου.
«Μια τυχαία συνάντηση» είναι ο τίτλος της έκθεσης αυτής η οποία θα περιλαμβάνει έργα του Λάκη Λαζόπουλου και του Απόστολου Χαντζαρά, δύο καλλιτέχνες με διαφορετική πορεία αλλά κοινή επιθυμία την ανάγκη τους να εκφραστούν μέσα από τη ζωγραφική.
Οι δυο τους θα βρίσκονται στον χώρο της γκαλερί την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης από τις 20.30 το βράδυ. Θα συνομιλήσουν μέσα από τα έργα τους για πράγματα διαφορετικά, και ίσως αντιθετικά, που όμως συνδέονται με έναν διαλεκτικό τρόπο, που διαμορφώνει την ζωή όλων μας: από την μια μεριά, η απώλεια, η οδύνη, το κενό και η υπέρβασή τους. Υπέρβαση που γίνεται δυνατή μέσα από τη μνήμη, που μετουσιώνεται σε εικόνα. Από την άλλη, η καταφυγή σε ήρωες μυθικούς που μάχονται και νικούν, η αναζήτηση της ομορφιάς και της αθανασίας. Η διαρκής αναζήτηση, η χαρά της δημιουργίας σε έναν όλο και πιο σκοτεινό κόσμο, βρίσκει τον δρόμο προς το φως, την ευφορία και την ομορφιά που προσφέρει απλόχερα το ελληνικό καλοκαίρι.
Αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία που αποτελούν τον συνεκτικό ιστό της συνομιλίας αυτών των τόσο διαφορετικών καλλιτεχνών, που όμως έχουν τον ίδιο στόχο: τη συμφιλίωση με το πεπερασμένο της ανθρώπινης φύσης με την ανάγκη της να υπερβεί τον εαυτό της.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.