Δοκιμάζουμε το νέο Chevrolet Spark

Δοκιμάζουμε το νέο Chevrolet Spark

Η Chevrolet πραγματοποίησε πριν από μερικές μέρες την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ολοκαίνουριου Spark στη χώρα μας και εμείς ήμαστε από εκείνους, οι οποίοι είχαν μία πρώτη οδηγική εμπειρία μαζί του. Το μοντέλο, το οποίο ουσιαστικά αντικαθιστά το ιδιαίτερα πετυχημένο εμπορικά στη χώρα μας Matiz, είναι κατά 14 cm μακρύτερο και κατά 10 cm...

Δοκιμάζουμε το νέο Chevrolet Spark
Η Chevrolet πραγματοποίησε πριν από μερικές μέρες την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ολοκαίνουριου Spark στη χώρα μας και εμείς ήμαστε από εκείνους, οι οποίοι είχαν μία πρώτη οδηγική εμπειρία μαζί του. Το μοντέλο, το οποίο ουσιαστικά αντικαθιστά το ιδιαίτερα πετυχημένο εμπορικά στη χώρα μας Matiz, είναι κατά 14 cm μακρύτερο και κατά 10 cm φαρδύτερο στις διαστάσεις του, με συνολικό μήκος που φτάνει τα 3.640 mm και πλάτος 1.597 cm.
Σχεδιαστικά, είναι αρκετά πιο μοντέρνο και δυναμικό από το προγενέστερο μοντέλο με μεγάλα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω πόρτες με κρυμμένη χειρολαβή, που δίνουν την εντύπωση ενός 3θυρου αυτοκινήτου, αν και θα διατίθεται αποκλειστικά ως 5θυρο. Επιπλέον, ο πίνακας οργάνων στην καμπίνα με το αναλογικό κοντέρ και το ψηφιακό στροφόμετρο θυμίζει περισσότερο μοτοσικλέτα υψηλού κυβισμού, παρά ένα «αθώο» μικρό αυτοκίνητο πόλης.



Όσο αφορά τα μηχανικά σύνολα, το Spark θα εξοπλίζεται με δύο 4κύλινδρους 16βάλβιδους κινητήρες (Euro 5) στα 1,0 lt και 1,2 lt, οι οποίοι θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Ο πρώτος αποδίδει 68 PS στις 6.400 rpm, ενώ ο ισχυρότερος 81 PS στις 6.200 rpm. Η μέση κατανάλωση αγγίζει τα 4,8 lt/100 km στην περίπτωση του μικρού μοτέρ και 5,1 lt/100 στο μεγαλύτερο.
Κλείσιμο
Στο δρόμο, μας έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση η ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία χαρίζει στο Spark ποιότητα κύλισης που θα ζήλευαν αυτοκίνητα ακόμη και μεγαλύτερης κατηγορίας. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και το κιβώτιο σαφές, ενώ η έκδοση των 1,2 lt κινείται σβέλτα, αλλά και ευέλικτα μέσα στην πόλη. Επίσης, στις στροφές που το «πιέσαμε» λίγο παραπάνω, έδειξε να ανταποκρίνεται αξιοπρεπέστατα, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι προαιρετικά ο πελάτης, θα μπορεί να το παραγγείλει και με σύστημα ευστάθειας.



Ο εξοπλισμός στη βασική έκδοση διαθέτει μεταξύ άλλων έξι αερόσακους, ABS με EBD, ηχοσύστημα με MP3 Player και air condition. Η έλευση του Spark αναμένεται στην Ελλάδα τον ερχόμενο Ιανουάριο. Οι τιμές θα ξεκινούν από τα 8.980 ευρώ για το 1.000άρι και θα φτάνουν μέχρι τα 11.740 ευρώ για το πλουσιότερο μοντέλο των 1,2 lt.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.640/1.597/1.522 χιλιοστά
Μεταξόνιο: 2.375 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 170-568 λίτρα
Βάρος: 864 kg
Κινητήρας: 995 cc, 1.206 cc
Ισχύς (PS/rpm): 68/6.400, 81/6.200
Ροπή: (kgm/rpm): 9,5/4.800, 11,3/4.600
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός: Γόνατα McPherson
Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 154 km/h, 164 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 15,5 sec, 12,1 sec
Κατανάλωση (lt/100 km)
Μέση: 4,8, 5,1
Εκπομπές CO2: 119 g/km
ΤΙΜΗ: 8.980-11.740 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης