Opel Corsa diesel: Γκολ στην… πείνα

Opel Corsa diesel: Γκολ στην… πείνα

Σας χτύπησε η κρίση και πλέον δεν μπορείτε να συντηρήσετε το αγαπημένο σας αυτοκίνητο; Το Corsa ecoFLEX, το οποίο έχουμε στα χέρια μας, ανήκει στη νέα γενιά μοντέλων που είναι γρήγορα, δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας και η κατανάλωσή τους είναι συγκλονιστικά χαμηλή!

Eχουμε οδηγήσει όλες τις εκδόσεις Opel Corsa, όμως αυτή διαφέρει! Θα λέγαμε μάλιστα ότι ελάχιστη σχέση έχει η εμπειρία οδήγησης των άλλων Corsa με αυτή που είχαμε με το ecoFLEX! Επιτρέψτε μας επίσης να συμπληρώσουμε ότι, με εξαίρεση το OPC, αυτό είναι το καλύτερο Corsa που έχουμε οδηγήσει!
Πάντα μας άρεσε το μικρό μοντέλο της Opel, αν και ποτέ δεν κατάφερε να μπει στην καρδιά μας… Το ecoFLEX, όμως, είναι αλλιώς… Είναι διαφορετικό! Αρχικά μαθαίνεις ότι έχει κινητήρα πετρελαίου 1.248 κυβικών και δεν ενθουσιάζεσαι. Μετά παρατηρείς και τις επιδόσεις στην επιτάχυνση 0-100 km/h (12,3 sec) και λες «τι ψοφίμι είναι πάλι αυτό»; Κι όταν με μαύρη καρδιά γυρίζεις το κλειδί και ακούς τον κινητήρα να μουγκρίζει στο ρελαντί σαν ντιζελοταξί 20ετίας, απογοητεύεσαι τελείως…

Κρυφά χαρίσματα
Κάπου εκεί, όμως, τελειώνουν τα θεωρητικά προβλήματα και η διάθεσή σου αλλάζει τελείως! Κλείνεις την πόρτα και διαπιστώνεις ότι ελάχιστη από τη βραχνάδα και τους κραδασμούς του κινητήρα φτάνουν στην καμπίνα επιβατών. Κι όταν επιλέξεις την πρώτη σχέση στο 5τάχυτο κιβώτιο και ξεκινήσεις, μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη σε περιμένει! Από τις 1.000 rpm ξεκινάει το έντονο τράβηγμα, το οποίο θυμίζει τους κινητήρες TSI του ομίλου VW. «Δεν μπορεί», λες, «θα μου έδωσαν λάθος αυτοκίνητο». Κοιτάζεις την άδεια κυκλοφορίας και με έκπληξη διαπιστώνεις ότι αυτό το Corsa φοράει πράγματι τον κινητήρα πετρελαίου 1,3 lt. Ενα μοτέρ με απόδοση 95 PS στις 4.000 rpm και μέγιστη ροπή 19,4 kgm από τις 1.750 rpm μέχρι τις 3.250 rpm. Και τότε πώς γίνεται να δίνει τόση ώθηση και να είναι τόσο σβέλτο στην πόλη; Εμ… αυτή είναι η μαγκιά των πετρελαιοκινητήρων: μπορεί στη θεωρία να μην ενθουσιάζουν, όμως στην πράξη, σε καθημερινές συνθήκες, προσφέρουν πολύ καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει.

Και το συγκεκριμένο σύνολο της Opel, μάλιστα, είναι ακόμη πιο οικονομικό, καθώς διαθέτει διάφορες προηγμένες τεχνολογίες και συνδυάζεται με βελτιωμένη αεροδυναμική, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.ά. Το αποτέλεσμα; Μικτή κατανάλωση μόλις 3,5 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 94 g/km, που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας! Βέβαια, μην περιμένετε να δείτε αυτή την κατανάλωση μέσα στην πόλη, όμως και τα 5,2-5,5 lt/100 km που βλέπαμε εμείς κάθε άλλο παρά άσχημα είναι. Ασε που σου φτιάχνει το κέφι να γεμίζεις το ρεζερβουάρ και να βλέπεις την ένδειξη της αυτονομίας να πλησιάζει ή και να ξεπερνάει τα 800 km!

Αξιος σύμμαχος του κινητήρα της Opel είναι το κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις. Αυτό συμβάλλει στην επίτευξη της πολύ χαμηλής κατανάλωσης, όμως από την άλλη πλευρά είναι και από τις βασικές αιτίες για τη φτωχή επίδοση στα 0-100 km/h από στάση…
Με τον εκπληκτικό πετρελαιοκινητήρα να κλέβει την παράσταση, τη συνολικά θετική εμπειρία μας συμπλήρωσαν η καλορυθμισμένη ανάρτηση, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό.
Περιμέναμε ότι ένα τόσο αποδοτικό και οικονομικό αυτοκίνητο θα είχε αυξημένη τιμή. Ομως τα 14.280 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση ecoFLEX δεν μας φαίνονται πολλά, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς τα χρήματα που γλιτώνει λόγω της πολύ χαμηλής κατανάλωσης και των μηδενικών τελών κυκλοφορίας…


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.248 cc
Ισχύς: 95 PS/4.000 rpm
Ροπή: 19,4 kgm/1.750-3.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 177 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 3,5 lt
Εκπομπές CO2: 94 g/km
Βάρος: 1.100 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.999/1.713/1.488 mm
Χώρος αποσκευών: 285 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμη: 14.280 ευρώ






ΣΧΟΛΙΑ (23)

Τακιs

το καινουργιο Opel corsa 1.3 diesel είναι με 6 ταχυτητεσ εκπομπή ρυπων 100g/k και καταναλωση αγνωστη/

Johnny

Ρε john πόσο μαλακας νεοέλληνας είσαι εκεί στην Αμερική?μας ξεφτυλιζεις με τον τροπο που σκέφτεσαι.

John From NY

Προς όλους τους ενδιαφερόμενους προσφέρω δουλειά σε Diner λάντζα με $7.25 την ώρα. Τον βασικό δηλαδή...αυτό αν έχετε χαρτιά...αν δεν έχετε $5 χωρίς ασφάλιση...Ξέρω αρκετούς με δικά τους μαγαζιά που ψάχνουν λάντζα...Και αυτό αν είστε καλά παιδια...Σε λίγο ακόμα και αυτή η δουλειά θα σας φαίνεται παράδεισος...τι 600αρια λες εδώ όλοι νομήζουν ότι έχουν πιάσει την καλή και σου λέει σιγά μην πάω έξω να δουλέψω Ελλαδάρα...Πανε έξω και λένε σιγά την βλακία έχουν εκεί ΒMW και βλακίες αλλά όλη μέρα δουλεύουν οι βλάκες ζωή είναι αυτή? Ελάτε εδώ να σας φέρω στο γραφείο να καθαρίζετε τα πατώματα χωρίς χαρτιά...αν νομήζετε ότι με τα μυαλά που έχετε όταν καταρεύσει και η Ιταλία και η Ισπανία μαζί με την Πορτογαλία και την Ιρλανδία...εσείς θα βρείτε δουλειές είστε γελασμένοι...στην Γερμανία δουλεύουν με 0.5 ευρω την ώρα αρκετοί...Η δουλεια δεν είναι ντροπή παιδιά... 

our

 Johny be good tonight & τα χέρια έξω από το πάπλωμα. και πάλι καλά να λες , μετά από πλύσιμο 50.000 πιάτων. υπάρχουν και χειρότερα όμως. το καθάρισμα της Καλιόπης σε φαστφουντάδικα. ον τόπικ τώρα. Μάθαμε χρόνια να ζούμε ως κράτος σε μια εικονική ευημερία.Χωρίς υπόβαθρο , χωρίς παραγωγή. και πολύ μας είναι τα 1300 κ.ε. Φοβάμαι θα ξαναγυρίσουμε στα 600άρια. Τα θυμάστε?

VG

Άσε που κι ο πωλητής κατάλαβε τι μπουρούχας είσαι και σου πουλούσε φούμαρα περί κάντιλακ μπεεμβε και τζι εμ. Μόνος σου μας είπες τι χαρακτήρας είσαι. 

VG

Ευτυχώς που υπάρχουνε ακόμη καραγκιόζηδες σα τον τζόνυ και χαμογελάει το χειλάκι μας. Μπράβο ρε τζόνυ, κατάφερες το ακατόρθωτο, να μας κάνεις να γελάσουμε. Είδες ένα κορσάκι τι νούμερο ξεφύτρωσε; Χαχα...σουπερβάιζορ σε φαστφουντάδικο και νομίζει ότι είναι επιστήμονας της ΝΑΣΑ ή καρδιοχειρούργος στο μεμόριαλ..χαχα!

g.p

 ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΝΕΒΕΙΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΖΟΝΗ!!ΔΕ ΠΑΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΡΑΡΙ!!ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ!!ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥUGO ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΑΧΑΔΕΡΑ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΙΩΝΕΙΣ!!!ΖΕΙΣ ΑΛΛΟΥ!!!!

John From NY

Και επειδή είστε Αντιαμερικάνοι, Αντι-Γερμανοί και όλα τα αντί μαζί...από αύριο όλοι να οδηγείτε Ελληνικά γαιδούρια γιατί μόνο αυτό έμεινε...εκτός αν θεωρείτε καλύτερους τους Ιάπωνες ή τους Κορεάτες ή μήπως θα πάρετε κανα Ινδικό υπεραυτοκίνητο...γιατί το συγκεκριμένο που εκθιάζετε είναι Αμερικάνικο αν δεν το ξέρετε...το πόσο Γερμανικό είναι φαίνεται από το γεγονός ότι όταν πας να βγεις και έχεις το κλειδί επάνω αρχήζει και σφυράει...Να μην πω ότι όλα επάνω λένε GM... Είχα το Astra πριν 2 χρόνια κάτω 1.4 και 1.6 και ποδήλατο είχε καλύτερο 0-100 και να μην πω για αίσθηση λες και οδηγούσες παντόφλα...

John From NY

Όλοι εσείς τίποτα βλάχοι σε εταιρίες θα είστε που το παίζατε μάγκες με τα εταιρικά αυτοκίνητα και παρακαλάγατε τα βύσματα εκεί...τώρα μου αρέσει να είμαι εδώ και να σας ακούω να εκθιάζετε ένα Corsa! Άντε παιδιά και σε λίγο Yugo...να είστε καλά να οδηγείτε τέτοια πατίνια...να πληρώνετε τους φόρους γιατί όχι τίποτα πρέπει να πληρώνετε το ΔΝΤ να έχουμε να ζήσουμε και εμείς...όχι τίποτα επειδή έπεσε η ανεργία στο 8.3% και δεν θέλω να χάσω τα bonus μου... Είμαι σίγουρος πως αρκετά λαμόγια από τις πολυεθνικές που δούλεψα διαβάζουν τώρα που έπερναν παπάδες και υπουργούς για να πάρουν bonus και έδιωχναν έγκυες με δικαιολογίες και τις πέταγαν στο δρόμο...Χτες έμαθα μια εταιρεία έδιωξε 80 άτομα και ένας εκεί έβαλε τα κλάματα... όταν όμως πούλαγε μούρη με τα 20,000 μπόνους επειδή το λαμόγιο ο γιατρός έγραφε και σε πεθαμένους ήταν καλά... Μην προσπαθείτε να βγείτε από πάνω γιατί εδώ είναι ελάχιστοι οι Έλληνες που κάνουν ότι ναναι...οι περισσότεροι είναι πολύ καλά φταιγμένοι με πολύ δουλειά όμως και όχι φανφάρες και λαμογιές...

John From NY

Τι κάθεστε ρε χωριάτες και κοιτάτε, ελάτε στην Νέα Υόρκη να πλύνετε πιάτα, εγώ στο χωριό μου ο μαλ...ς ήμουν και έτρωγα καρπαζές γιατι δεν τους άρεσαν αυτά που έλεγα, έφυγα κι εγώ και απο εκεί πήγα στη ΝΥ, με πήραν στα Mcdonalds και έπλενα και ξανάπλενα τα πιάτος και τα ποτήρος και με είδε το boss και με έκανε supervisor και τα πιάτος και ποτήρος τα έπλεναν άλλοι κι εγώ πήγενα κάθε πέντε λεπτά να ελεγχω το ψυγείο και μετά από δέκα χρόνος έγινα εγώ boss και αλλοι πλένουν άλλοι ψήνουν τα χαμπουργκος και εγώ έχω μια αμαξάρα που πρόπερσι πήγα στο χωριό και δε χωρουσε να μπει στο χωριό και την πάρκαρα απέξω απο το χωριο αλλά πήγαν κάτι κ0λόπεδα και μου εγραψαν επάνο γιάνκη γκο χομ και πήγα στο δικηγόρος και έκανα sue them και δεν ματαπατάω στου χουριώ, αν θέτε να δείτε την αμαξάρα μου να ρθειτε εσεις εδώ στο ΝΥ παλιοβλαχαδερά.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

audi-a6

Στο Πόρτο της Πορτογαλίας έγινε η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Audi A6 και εμείς ταξιδέψαμε μέχρι εκεί για να οδηγήσουμε το νέο γερμανικό μεγάλο σεντάν.

X1-Sdrive18i

Με αναβαθμισμένο 1.500άρη turbo κινητήρα και νέο αυτόματο κιβώτιο, η BMW X1 sDrive18i αποκτά ακόμη περισσότερα εφόδια για να αντιμετωπίσει τον έτσι κι αλλιώς δύσκολο ανταγωνισμό στην κατηγορία των crossover/SUV μοντέλων.

Subaru-XV-Test

Η 2η γενιά του XV βάζει δυναμικά τη Subaru στο «παιχνίδι» της κατηγορίας των crossover. 

AUDI-TTRS

Η τακτική του κεραυνοβόλου πολέμου βασίστηκε στα χαρακτηριστικά που σήμερα το TT RS μεταφέρει στον δρόμο. Εκρηκτική δύναμη πυρός, αστραπιαία ευελιξία και χειρουργική αποτελεσματικότητα.

T-Roc-Test-1000

Φρέσκο και στιλάτο, το VW T-Roc λανσάρεται στην ελληνική αγορά ως το μικρότερο SUV της γερμανικής εταιρείας, έχοντας μια πλήρη γκάμα κινητήρων. Εμείς, δοκιμάζουμε την πιο εμπορική του έκδοση με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 115 ίππων.