Οδηγούμε τη νέα BMW σειρά 3

Οδηγούμε τη νέα BMW σειρά 3

Πηγαίνοντας στη Βαρκελώνη περιμέναμε ότι θα οδηγήσουμε μια βελτιωμένη BMW σειρά 3. Ωστόσο, το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Ο τίτλος μας αναφέρεται στην ευκολία με την οποία η νέα 3άρα ανεβαίνει στην κορυφή της κατηγορίας της!

Οδηγούμε τη νέα BMW σειρά 3
Η αλήθεια είναι ότι η τιμή της BMW σειρά 3 δεν σου επιτρέπει να την αποκτήσεις και τόσο χαλαρά. Πλέον, όμως, αναφερόμαστε σε ένα premium αυτοκίνητο που προσφέρει περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο στην κατηγορία του!
Η έκτη γενιά της σειράς 3 είχε έναν εσωτερικό αντίπαλο, τη σειρά 1… Γιατί η τελευταία μεγάλωσε σε διαστάσεις, ωρίμασε και πλέον έχει φτάσει πολύ κοντά στο κοινό που αγόραζε τη σειρά 3. Οπότε η 3άρα έπρεπε να μετακινηθεί προς τα πάνω. Κι όταν λέμε προς τα πάνω, εννοούμε τόσο σε διαστάσεις (μήκος αυξημένο κατά 93 mm, μεταξόνιο κατά 50 mm) όσο και στη συνολική οδηγική εμπειρία που προσφέρει. Ευτυχώς οι Γερμανοί δεν την έκαναν απλά πιο άνετη και ποιοτική, αλλά και πιο σπορτίφ! Αύξησαν τα μετατρόχια (κατά 37 mm εμπρός και κατά 47 mm πίσω), βελτίωσαν την ανάρτηση και την ακαμψία, μείωσαν το βάρος κατά 40 kg (παρά την αύξηση των διαστάσεων) και κράτησαν πολλά άλλα θετικά στοιχεία, όπως η τέλεια αναλογία βάρους (50/50 εμπρός/πίσω).

Για όλες τις περιστάσεις
Το αποτέλεσμα της οδηγικής εμπειρίας είναι αυτό που μας δημιουργεί τον ενθουσιασμό που ενδεχομένως διακρίνετε στο κείμενο. Η νέα 3άρα είναι άνετη και έχει ποιότητα κύλισης επιπέδου… BMW όταν την οδηγείς με χαλαρούς ρυθμούς με την οικογένειά σου. Κι όταν τη βάλαμε στην πολύ απαιτητική πίστα της Βαρκελώνης (εκεί που διεξάγεται το GP της Καταλονίας) ανταποκρίθηκε σχεδόν σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο! Εστριβε πάντα ουδέτερα, ακόμη και σε πραγματικά δύσκολες στροφές με μεγάλη ταχύτητα, κρατούσε εντυπωσιακά καλά και τα φρένα της δεν κουράστηκαν από τις ακραίες επιβραδύνσεις ούτε έπειτα από 14 απαιτητικούς έως άτσαλους (για χάρη της δοκιμής) γύρους.

Φυσικά, η νέα BMW δεν θα μπορούσε να είναι τόσο καλή σε τόσο διαφορετικές συνθήκες εάν δεν υπήρχε το σύστημα Driving Experience Control, το οποίο έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Eco Pro, Comfort, Sport και προαιρετικά Sport+ με τη σπορ ανάρτηση). Χάρη σε αυτό το σύστημα, ο κακός λύκος που οδηγήσαμε την πίστα μπορούσε να γίνει αγνό και άκακο (για το περιβάλλον) αρνάκι με το πάτημα ενός κουμπιού.
Αρχικά η νέα BMW σειρά 3 θα διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: 328i, με κινητήρα 2,0 lt με 245 PS, 335i με μοτέρ 3,0 lt με 306 PS, 320d με πετρελαιοκινητήρα 184 PS και 320d Efficient Dynamics με το ίδιο μοτέρ, αλλά ισχύ 163 PS και πολύ χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Ολοι οι κινητήρες συνδυάζονται στη βασική τους έκδοση με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το γνωστό 8τάχυτο αυτόματο της BMW. Επίσης, όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με σύστημα Auto Start-Stop.

Κλείσιμο
Περίπου το φθινόπωρο του 2012 θα παρουσιαστούν δύο εκδόσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά: η 316i και η 318i, οι οποίες θα φορούν τους κινητήρες 1,6 turbo που υπάρχουν σήμερα στη νέα σειρά 1! Επίσης, προς το τέλος του 2012 θα λανσαριστεί η έκδοση 316d με κινητήρα πετρελαίου 1,6 lt και η υβριδική ActiveHybrid 3 με κινητήρα απόδοσης 340 PS και κατανάλωση μόλις 6,4 lt/100 km!
Η νέα σειρά 3 ανεβάζει τον πήχη και στον τομέα της τεχνολογίας αιχμής. Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε διέθεταν έγχρωμο Head-Up Display υψηλής ανάλυσης, σύστημα Top View που σου επιτρέπει να βλέπεις τα πάντα περιμετρικά σαν να υπάρχει μια κάμερα ακριβώς πάνω από το αυτοκίνητο, καθώς και πολλά άλλα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγία και ασφάλειας.
Η νέα BMW σειρά 3 θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Απρίλιο. Τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.997 cc, 2.979 cc, 1.995 cc, 1.995 cc
Ισχύς (PS/rpm): 245/5.000-6.000, 306/5.800-6.000, 184/4.000, 163/4.000
Ροπή (kgm/rpm): 35,7/1.250-4.800, 40,8/1.200-5.000, 38,7/1.750-2.750, 38,7/1.750-2.750
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h, 250 km/h, 235 (230) km/h, 230 (225) km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 5,9 (6,1) sec, 5,5 sec, 7,5 (7,6) sec, 8,0 (8,1) sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,4 (6,3) lt, 7,9 (7,2) lt, 4,5 (4,4) lt, 4,1 lt
Εκπομπές CO2: 149 (147) g/km, 186 (169) g/km, 119 (117) g/km, 109 g/km
Βάρος: 1.430 kg, 1.510 kg, 1.420 kg, 1.415 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.628/1.811/1.429 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
*Οι τιμές στις παρενθέσεις αφορούν στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο (όπου υπάρχουν διαφορές από τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο)










Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης