Κάνουμε 1.000km με το νέο Nissan Micra

Κάνουμε 1.000km με το νέο Nissan Micra

Η εποχή επιβάλλει απλότητα και οικονομία και το νέο Micra, που δοκιμάζουμε στην Ελλάδα για περίπου 1.000km, συμβαδίζει απόλυτα με τα νέα δεδομένα του σήμερα...

Κάνουμε 1.000km με το νέο Nissan Micra
Η εποχή επιβάλλει απλότητα και οικονομία και το νέο Micra, που δοκιμάζουμε στην Ελλάδα για περίπου 1.000km, συμβαδίζει απόλυτα με τα νέα δεδομένα του σήμερα! Ετσι έπειτα από μια γενιά ακραίας (σχεδιαστικά κυρίως) παρουσίας, το Micra είναι και πάλι το καθημερινό αυτοκίνητο για να κάνεις εύκολα και οικονομικά τις μετακινήσεις σου…
Συγκρίνετε την εικόνα αυτού του Micra με αυτήν του προηγούμενου. Αν και το βασικό σχήμα έχει κάποια ομοιότητα, η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική. Το παλιό είχε πολύ έντονα χαρακτηριστικά που το έκαναν να ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσ’ στο γάλα. Το καινούριο είναι εξίσου μοντέρνο και νεανικό, όμως λιγότερο εξεζητημένο σχεδιαστικά.
Η λιτές του σχεδιαστικές γραμμές έρχονται σε συμφωνία με την απλότητα της ύπαρξής του: μόνο ένα αμάξωμα (πεντάθυρο), μόνο ένας κινητήρας, μόνο ένα αυτοκίνητο για όλο τον κόσμο (το ίδιο ακριβώς Micra θα πωλείται σε 160 χώρες).

Στην καμπίνα επιβατών οι χώροι είναι ελαφρώς αυξημένοι (όπως άλλωστε και οι εξωτερικές διαστάσεις) και πλέον χωρούν με μεγαλύτερη άνεση τέσσερις ενήλικοι ή και πέντε με κάποιες υποχωρήσεις. Μεγαλύτερος κατά 14 lt είναι και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος ωστόσο δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος (265 lt). Η σχεδίαση του ταμπλό είναι αρκετά μοντέρνα και χαρούμενη (στην κεντρική κονσόλα σχηματίζεται ένα «πρόσωπο») και υπάρχουν πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα. Τα δίχρωμα πλαστικά είναι σκληρά και αυτό δεν προσθέτει αντιληπτή ποιότητα, όμως η άριστη συναρμογή τους και το γεγονός ότι δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός, σου δίνουν μια ενδόμυχη αίσθηση ποιότητας (παίζει τον ρόλο του και το όνομα της Nissan σε αυτό βέβαια)…

Αριστη δουλειά!

Το προηγούμενο Micra ξεχώριζε κυρίως για την εκπληκτική του ποιότητα κύλισης. Με χαρά διαπιστώσαμε ότι αυτό δεν έχει αλλάξει ούτε στη νέα γενιά. Ακόμη και με μεγάλες ταχύτητες, το μικρό Nissan κυλάει στον δρόμο με ποιότητα μεγαλύτερου αυτοκινήτου και χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης και το ελαφρύ τιμόνι είναι πολύ ευκολοδήγητο από έναν πρωτάρη οδηγό. Από την άλλη πλευρά ωστόσο, ένας περισσότερο απαιτητικός οδηγός που θα το πάει και λίγο πιο γρήγορα, ίσως να ενοχληθεί από τη μέτρια αίσθηση του τιμονιού και από τη μαλακή ανάρτηση που επιτρέπει λίγο πιο έντονες κλίσεις στις στροφές. Βέβαια, όπως και να το κάνουμε, το Micra είναι κατασκευασμένο για άνετες και οικονομικές μετακινήσεις και όχι για τρελά γκάζια…

Κλείσιμο
Ο νέος κινητήρας της Nissan έχει χωρητικότητα 1,2 lt κι αποδίδει 80 PS. Μπορεί οι επιδόσεις που προσφέρει να μην είναι εντυπωσιακές (0-100 km/h σε 13,7 sec), όμως η κατανάλωση των 5,3 lt/100 km, που καταγράψαμε και οι εκπομπές ρύπων (115 g/km) αποτελούν σημεία αναφοράς. Το μοτέρ είναι τρικύλινδρο και οι Ιάπωνες έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά κάτω από το καπό που οι επιβάτες δεν αντιλαμβάνονται ούτε κροτάλισμα, ούτε μικροδονήσεις!
Η τιμή της βασικής έκδοσης του νέου Micra είναι 11.260 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.198 cc
Ισχύς: 80 PS /6.000 rpm
Ροπή:    11,2 kgm /4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχ. ή CVT
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 13,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,3 lt
Εκπομπές CO2: 115 g/km
Βάρος: 910 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.780/1.675/1.525mm
Χώρος αποσκευών:  265 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 92€
Τιμή: 11.260€
Τιμή με απόσυρση:
10.520€





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης