Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Μικρότερα και ηλεκτρικά τα επόμενα MINI
Η MINI έχει αποστασιοποιηθεί λίγο από την αρχική φιλοσοφία της, επιστρατεύοντας κυρίως μεγάλα σε διαστάσεις μοντέλα όπως είναι τα Countryman, Clubman και 4 Door. Τι προτίθεται να κάνει άραγε στο μέλλον; Διαβάστε τι θα ακολουθήσει…
Ωστόσο, η εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να μειώσει τις διαστάσεις, καθώς ο επικεφαλής της εταιρίας Bernd Körber δήλωσε πως η επόμενη γενιά οχημάτων μπορεί να είναι μικρότερη από το τρέχον 3θυρο hatchback. Παρά τις μειωμένες διαστάσεις, στην εταιρεία ορκίζονται πως το επόμενο MINI θα προσφέρει την “ίδια λειτουργικότητα αλλά και χώρους στο εσωτερικό του”.
Δεν υπάρχει βέβαια ακόμη καμία λέξη για το πόσο μικρό θα είναι το αυτοκίνητο, αλλά εκτός από αυτό το σίγουρο είναι πως η γκάμα θα διαθέτει αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα. Ενώ το Cooper SE βασίζεται στο υπάρχον τριών θυρών hatchback, η επόμενη γενιά των ηλεκτρικών MINI θα βασιστεί σε μια νέα πλατφόρμα και θα οικοδομηθεί σε συνεργασία με τη Great Wall της Κίνας. Η κινεζική κυβέρνηση υπέγραψε πρόσφατα τη συμφωνία με το εργοστάσιο να είναι έτοιμο να ξεκινήσει την παραγωγή το 2022. Ενώ ορισμένοι οπαδοί ανησυχούν πιθανώς για τις κινεζικές επιρροές στο MINI και τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, ο Körber τους καθησύχασε. Όπως εξήγησε, η εταιρεία συνεργάστηκε κατά το παρελθόν τόσο με την Chrysler όσο και με την Peugeot σε συμφωνίες που αφορούσαν κυρίως τους κινητήρες χωρίς να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας των MINI. Όπως ισχυρίζεται, το ίδιο θα συμβεί και με τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, οι οποίες όπως πρόσθεσε θα παρέχουν άμεση ροπή, κάμποση ισχύ και θα διαθέτουν βελτιωμένο χειρισμό χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους.
Ο Körber δήλωσε επίσης ότι οι ιδιοκτήτες MINI ταξιδεύουν λιγότερο από τους αντίστοιχους των BMW, οπότε η αυτονομία των 241 χιλιομέτρων κρίνεται ιδανική για τις αστικές κυρίως μετακινήσεις. Αρκετοί πιθανότατα να διαφωνήσουν με αυτό, αλλά η MINI είναι προσανατολισμένη εξ ορισμού στους αστικούς καταναλωτές που συνήθως δεν διανύουν πολλά χιλιόμετρα μακριά από την πόλη. Παρά την εστίαση στα ηλεκτρικά οχήματα, η MINI δεν πρόκειται να τραβήξει το δρόμο της Smart που θα διαθέτει μόνο ηλεκτρικά οχήματα. Αντ ‘αυτού, ο Körber δήλωσε ότι η εταιρεία θα προσφέρει τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικούς κινητήρες έως το 2030. Δεν επιβεβαίωσε αν μετά από αυτή την ημερομηνία θα διαθέτει μόνο ηλεκτρικά στη γκάμα της, ωστόσο δεν το αρνήθηκε κιόλας λέγοντας πως οι πελάτες της MINI ακολουθούν τις νέες τάσεις και ενδιαφέρονται περισσότερο από κάθε άλλον για την σωτηρία του πλανήτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr