News
#TAGS:

Ηλεκτρική η γκάμα της MINI από το 2030

MINI-electric-tsiro-1000

Το αφεντικό της MINI οριοθετεί το 2030 ως μια πιθανή ημερομηνία κατά την οποία η βρετανική φίρμα θα διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα.

Τα νέα έρχονται γρήγορα από την έναρξη του πρώτου EV της εταιρείας, του MINI Electric, για το οποίο ήδη 40.000 πελάτες κατέγραψαν το ενδιαφέρον τους στο διαδίκτυο. Ο Peter Schwarzenbauer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW υπεύθυνος για την MINI, είπε ότι η νομοθεσία σε μεγάλες πόλεις και το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να καταστήσουν τη MINI μοναδική. Το Countryman ως plug-in υβριδικό ήταν η πρώτη κίνηση – και λειτούργησε πολύ καλύτερα από ότι αρχικά αναμενόταν αποδεικνύοντας πως η ηλεκτροδότηση του MINI είναι ο σωστός τρόπος”, εξήγησε ο Schwarzenbauer. “Αλλά για τη MINI και τα μικρά αυτοκίνητα πρέπει να εστιάσεις όλο σου το είναι στην ηλεκτροκίνηση. Βήμα-βήμα θα προσθέτουμε ηλεκτροκίνηση σε όλα τα μοντέλα της γκάμας μας – αυτό ταιριάζει απόλυτα με το εμπορικό σήμα. Αν υπάρχει στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα ένα εμπορικό σήμα που χαρακτηρίζεται αστικό, τότε αυτό σίγουρα είναι της MINI “. Ο Schwarzenbauer αποκάλυψε ότι το ενδιαφέρον και η ζήτηση που περιβάλλει το νέο ηλεκτρικό MINI τον εκπλήσσει, λέγοντας ότι «δεν είχε δει ποτέ κάτι τέτοιο». Πρόσθεσε: «Αισθάνομαι ότι οι καλύτερες εποχές για τη MINI δεν έχουν έρθει ακόμη». Η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση είναι απίθανο να συμβεί πριν το 2030, καθώς η ζήτηση των καταναλωτών για οχήματα μεγάλης αυτονομίας παραμένει ισχυρή. Ο Schwarzenbauer συνέχισε: «Σε αυτή τη μεταβατική περίοδο είναι σημαντικό να έχουμε αυτή την επιλογή, αλλά μετά το 2030 μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι».



«Η τάση να γίνει πλήρως ηλεκτρική η φίρμα είναι απολύτως σαφής, αλλά ποια είναι η σωστή πορεία; Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλοί πελάτες που χρειάζονται μεγαλύτερη αυτονομία χιλιομέτρων. Επενδύσαμε πολλά χρήματα για να κάνουμε τις γραμμές παραγωγής μας πιο ευέλικτες», πρόσθεσε. Εν τω μεταξύ, οι BMW και MINI εργάζονται σκληρά για τη μείωση των εκπομπών CO2 και τη μετατροπή όλων των εργοστασίων τους σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. «Μέχρι το 2020 όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής μας παγκοσμίως θα είναι με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», εξήγησε ο Schwarzenbauer. «Εργαζόμαστε πολύ στην αλυσίδα εφοδιασμού μας και καθιστούμε διαφανές αυτό που συμβαίνει. Συνεργαζόμαστε με χιλιάδες προμηθευτές κάνοντας τη διαδικασία ξεκάθαρη, προκειμένου να δούμε τι συμβαίνει σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού».

ΣΧΟΛΙΑ

George

Δηλαδή σκοπεύει να χάνει μερίδια αγοράς? Γιατί από ότι ξέρω υπάρχουν χώρες που από το 2025 θα δέχονται μόνο ηλεκτρικά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

SkodaEmitions

Οι εκπομπές καυσαερίων αποτελούν σημαντικό θέμα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Skoda μας ανοίγει τις πόρτες των εργαστηρίων της και τις πίστες των δοκιμών της για να δούμε τα μοντέλα με τον ιδιαίτερο εξοπλισμό μετρήσεων των ρύπων.

Dacia_1300

Υπό τη σκέπη της Renault, η Dacia τα τελευταία χρόνια σημειώνει συνεχώς ρεκόρ πωλήσεων, διατηρώντας στο ακέραιο έναν ατόφιο Value for Money χαρακτήρα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 10 στοιχεία που πιθανώς δεν γνωρίζατε για τη ρουμανική μάρκα.

mazda

Δύο νέες αιτήσεις για ευρεσιτεχνίες κατέθεσε η Mazda, οι οποίες αφορούν ένα νέο περιστροφικό κινητήρα με turbo. Αν μπει στην παραγωγή θα εξοπλίζουν την νέα γενιά των RX-7 και RX-8, που όλοι περιμένουμε.

gtv

Σύμφωνα με ανακοινώσεις στελεχών της Alfa Romeo, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει τον διάδοχο της GTV, που αναμένεται στις αγορές μέσα στο 2021.