Νέο Ford Focus ST με 190 & 280 ίππους

Νέο Ford Focus ST με 190 & 280 ίππους

 Η Ford αποκάλυψε το νέο Focus ST, ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε από τη Ford Performance με γνώμονα την σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

FordFocusST_2019_1

Τη βάση για την κορυφαία δυναμική συμπεριφορά του νέου Focus ST αποτελεί η τέταρτη γενιά Focus, σε 5θυρες και wagon εκδόσεις. Η νέα γενιά του αλουμινένιου 2.3L EcoBoost κινητήρα της Ford είναι η ισχυρότερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ στο Focus ST. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, που αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 420 Nm από τις 3.000 μέχρι και τις 4.000 σαλ, είναι ο πιο εύστροφος στην ιστορία του μοντέλου εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 6 δευτερολέπτων.

 

Στην άμεση απόκριση του κινητήρα συνεισφέρει ένας χαμηλής αδράνειας υπερσυμπιεστής twin-scroll, που εκμεταλλεύεται πιο αποτελεσματικά την ενέργεια των καυσαερίων διαθέτοντας ανεξάρτητους αυλούς εισαγωγής προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η αλληλεπίδραση των παλμών πίεσης των καυσαερίων. Μία ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου της υπερπλήρωσης (waste-gate) βελτιστοποιεί τον έλεγχο πίεσης και κατά συνέπεια τις επιδόσεις. Επιπλέον, ένα μοναδικό σύστημα εξαγωγής που μειώνει το back-pressure των καυσαερίων, μαζί με μια ειδικά εξελιγμένη πολλαπλή εισαγωγής κι ένα αναβαθμισμένο σε απόδοση intercooler, συντελούν στην καλύτερη αναπνοή του κινητήρα.  Στο πεδίο του ντίζελ, ο 2.0L EcoBlue των 190 ίππων της Ford είναι ο ισχυρότερος ντίζελ που έχει εγκατασταθεί στο Ford Focus, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm σταθερά από τις 2.000 έως και 3.000 σαλ. – από αυτά τα 360 Nm κάνουν την εμφάνισή τους μόλις στις 1.500 σ.α.λ. – για άμεση και γραμμική επιτάχυνση.

 

Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο του Focus ST επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και πιο σπορ αίσθηση με πιο κοντές διαδρομές επιλογέα κατά 7% συγκριτικά με εκείνες του νέου Focus. Με την τεχνολογία rev-matching να αποτελεί μέρος του προαιρετικού πακέτου Performance Pack στις χειροκίνητες εκδόσεις 2.3L EcoBoost επιτυγχάνεται ο συγχρονισμός των στροφών του κινητήρα με τρόπο ανάλογο με εκείνον που είδαμε στην Ford Mustang.

 

Μια νέα 7τάχυτη έκδοση που προέρχεται από την τελευταία οικογένεια ευφυών, αυτόματων κιβωτίων της Ford, ολοκληρώνει τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία που υπόσχεται ο 2.3L EcoBoost κινητήρας. Η κλιμάκωση των σχέσεων έχει διαφοροποιηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις, ενώ το σύστημα Adaptive Shift Scheduling – που βελτιστοποιεί τους χρόνους αλλαγών μετά από αξιολόγηση κάθε οδηγικού στυλ – παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με τη χρήση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν σχέσεις μηχανικά μέσω των σχετικών μοχλών στο τιμόνι (shift paddles).

  

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό eLSD

Η οδηγική εμπειρία αποκτά άλλη διάσταση με την υιοθέτηση της τεχνολογίας eLSD στα μοντέλα Focus ST 2.3L EcoBoost. Το σύστημα, το οποίο ενσωματώνεται στο κιβώτιο, χρησιμοποιεί υδραυλικούς συμπλέκτες για να μειώσει τη ροπή στον τροχό με τη μικρότερη πρόσφυση έχοντας τη δυνατότητα να διανέμει έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής σε εκείνον με την περισσότερη ώστε να αντισταθμιστεί το σπινάρισμα που μπορεί να μειώσει την επιτάχυνση στις στροφές. Η τεχνολογία της Borg Warner παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα απόκρισης σε σχέση μ’ ένα παραδοσιακό, μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Το σύστημα προσαρμόζει την κατανομή ροπής βάσει των δεδομένων από τους αισθητήρες ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος και του κινητήρα, πριν εκδηλωθεί το σπινάρισμα, και εφαρμόζει σταδιακά το απαιτούμενο ποσοστό εμπλοκής για βέλτιστες επιδόσεις.

 

Ο παραδοσιακός πίνακας οργάνων του Focus ST αποκτά πιο μοντέρνα ταυτότητα, εμπνευσμένη από το Ford GT. Ψηφιακοί δείκτες για την πίεση υπερπλήρωσης, την πίεση λαδιού και τη θερμοκρασία του, απεικονίζονται τώρα στην ειδικά διαμορφωμένη έγχρωμη οθόνη TFT 4,2” ιντσών της Ford Performance.  Οι μηχανικοί της Ford Performance βελτίωσαν τη θέση των εμπρός καθισμάτων της γνωστής εταιρείας Recaro ώστε ο οδηγός να νοιώθει ‘ένα’ με το αυτοκίνητο. Η τεχνολογία ESE ενισχύει τον «καθαρόαιμο» ήχο του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής στα προφίλ Sport και Track, παρέχοντας ένα πρόσθετο feedback στους λάτρεις των επιδόσεων.  

 

Το νέο Focus ST θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2019.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης