Ενθουσιασμένος ο Μπάτον στο Ώστιν!
Ενθουσιασμένος ο Μπάτον στο Ώστιν!
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren έσταζε μέλι στις δηλώσεις του μετά την ποδηλατάδα που έκανε στην ολοκαίνουργια πίστα του COTA.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren έσταζε μέλι στις δηλώσεις του μετά την ποδηλατάδα που έκανε στην ολοκαίνουργια πίστα του COTA.
Ο 32χρονος πρωταθλητής έφτασε πριν μερικές μέρες στο Τέξας με την αγαπημένη του Τζέσικα Μιτσιμπάτα να κλέβει χτες την παράσταση με την εμφάνισή της στα πάντοκ.
Η F1 επιστρέφει μετά από πέντε χρόνια απουσίας στις ΗΠΑ και ο Μπάτον μιλώντας σχετικά είπε μεταξύ άλλων: «Η Ινδιανάπολη ήταν μια ενδιαφέρουσα πίστα και σαν σημείο φαντασμαγορικό αλλά δεν είχε φτιαχτεί για F1. Εμείς θέλουμε πίστα με στροφές υψηλής ταχύτητας ώστε να μπορούμε να δείξουμε τι μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο F1. Από τη στροφή 2 έως τη στροφή 8 είναι φανταστικό σημείο με αυτές τις αλλαγές διεύθυνσης. Παρακολουθώντας εκεί βλέπεις ένα μονοθέσιο F1 στα όρια του. Αυτό είναι κάτι σπάνιο. Ένα τόσο γρήγορο κομμάτι με αλλαγές πορείας είναι σπάνιο δεν το βλέπεις σε νέες πίστες. Θυμίζει λίγο Σουζούκα ή την τριπλέτα Μπέκετς – Μάγγοτς- Τσάπελ στο Σίλβερστον. Ελπίζω να δίνει και ανάλογη αίσθηση».
Ο 32χρονος πρωταθλητής έφτασε πριν μερικές μέρες στο Τέξας με την αγαπημένη του Τζέσικα Μιτσιμπάτα να κλέβει χτες την παράσταση με την εμφάνισή της στα πάντοκ.
Η F1 επιστρέφει μετά από πέντε χρόνια απουσίας στις ΗΠΑ και ο Μπάτον μιλώντας σχετικά είπε μεταξύ άλλων: «Η Ινδιανάπολη ήταν μια ενδιαφέρουσα πίστα και σαν σημείο φαντασμαγορικό αλλά δεν είχε φτιαχτεί για F1. Εμείς θέλουμε πίστα με στροφές υψηλής ταχύτητας ώστε να μπορούμε να δείξουμε τι μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο F1. Από τη στροφή 2 έως τη στροφή 8 είναι φανταστικό σημείο με αυτές τις αλλαγές διεύθυνσης. Παρακολουθώντας εκεί βλέπεις ένα μονοθέσιο F1 στα όρια του. Αυτό είναι κάτι σπάνιο. Ένα τόσο γρήγορο κομμάτι με αλλαγές πορείας είναι σπάνιο δεν το βλέπεις σε νέες πίστες. Θυμίζει λίγο Σουζούκα ή την τριπλέτα Μπέκετς – Μάγγοτς- Τσάπελ στο Σίλβερστον. Ελπίζω να δίνει και ανάλογη αίσθηση».
Από την πλευρά του ο έτερος πιλότος της McLaren, Λιούις Χάμιλτον που είναι ο τελευταίος νικητής αγώνα F1 επί Αμερικανικού εδάφους συμπλήρωσε: «Είναι δύσκολο να το μάθεις αλλά δείχνει φανταστικό για οδήγηση. Στον προσομοιωτή μου πήρε λίγο περισσότερο να το μάθω και να το συνηθίσω πιστεύω πως θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο».
Ο Μπάτον αναφερόμενος σε λεπτομέρειες που εντόπισε στην πίστα ποδηλατώντας ακούστηκε προβληματισμένος: «Φοβάμαι ότι θα έχουμε χάος στην πρώτη στροφή. Είναι σημαντικότερη απ’ ότι συνήθως μια καλή θέση στην εκκίνηση γιατί φοβάμαι πως κάποιοι θα δοκιμάσουν ασυνήθιστα πράγματα στη στροφή 1. Φτάνοντας εκεί μόνο το πρώτο μονοθέσιο που θα βρίσκεται στην εσωτερική θα βλέπει την κορυφή της στροφής. Άρα αυτός που θα είναι στο Νο 2 θα έχει πλεονέκτημα. Οι υπόλοιποι θα είμαστε στο περίπου οπότε μια καλή εκκίνηση είναι καθοριστική. Επίσης λόγω της ανηφόρας το σημείο φρεναρίσματος θα είναι διαφορετικό. Το ρίσκο λόγω της συνιστώσας του βάρους είναι μικρότερο οπότε πολύ θα δοκιμάσουν κάτι παρατραβηγμένο. Δεν ξέρω πόσο θα γίνεται αισθητή η υψομετρική διαφορά. Στη στροφή 1 είναι ακραία αλλαγή, στα άλλα σημεία όμως επειδή θα κινούμαστε πολύ γρήγορα δεν ξέρω πόσο αισθητή θα γίνεται η αλλαγή» κατέληξε ο Βρετανός.
Ο Μπάτον (αριστερά) στην κορυφή της ανηφόρας στην είσοδο της στροφής 1
Ο Μπάτον αναφερόμενος σε λεπτομέρειες που εντόπισε στην πίστα ποδηλατώντας ακούστηκε προβληματισμένος: «Φοβάμαι ότι θα έχουμε χάος στην πρώτη στροφή. Είναι σημαντικότερη απ’ ότι συνήθως μια καλή θέση στην εκκίνηση γιατί φοβάμαι πως κάποιοι θα δοκιμάσουν ασυνήθιστα πράγματα στη στροφή 1. Φτάνοντας εκεί μόνο το πρώτο μονοθέσιο που θα βρίσκεται στην εσωτερική θα βλέπει την κορυφή της στροφής. Άρα αυτός που θα είναι στο Νο 2 θα έχει πλεονέκτημα. Οι υπόλοιποι θα είμαστε στο περίπου οπότε μια καλή εκκίνηση είναι καθοριστική. Επίσης λόγω της ανηφόρας το σημείο φρεναρίσματος θα είναι διαφορετικό. Το ρίσκο λόγω της συνιστώσας του βάρους είναι μικρότερο οπότε πολύ θα δοκιμάσουν κάτι παρατραβηγμένο. Δεν ξέρω πόσο θα γίνεται αισθητή η υψομετρική διαφορά. Στη στροφή 1 είναι ακραία αλλαγή, στα άλλα σημεία όμως επειδή θα κινούμαστε πολύ γρήγορα δεν ξέρω πόσο αισθητή θα γίνεται η αλλαγή» κατέληξε ο Βρετανός.
Ο Μπάτον (αριστερά) στην κορυφή της ανηφόρας στην είσοδο της στροφής 1
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα