Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Το νέο Audi S8 παντρεύει την απόλυτη πολυτέλεια με επιδόσεις supercar
Το νέο Audi S8 παντρεύει την απόλυτη πολυτέλεια με επιδόσεις supercar
Το Audi A8 υποδέχεται στη γκάμα του και την σπορ έκδοση S8 που διατηρεί αναλλοίωτο τον πολυτελή χαρακτήρα προσθέτοντας όμως σε αυτόν και εκρηκτικές επιδόσεις.
UPD:
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ξεπερνά σε βάρος τους δύο τόνους αλλά όμως κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8’’ και σίγουρα θα μπορούσε να ανεβάσει την βελόνα του ταχυμέτρου πολύ ψηλότερα από τα 250 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής.
Αναμφίβολα λοιπόν το S8 είναι διαολεμένα γρήγορο και αυτό οφείλεται στον ήπιο υβριδικό V8 twin-turbo των 4.0λίτρων με 570 ίππους και περισσότερα από 81 χλγμ. ροπής. Φυσικά η μετάδοση γίνεται μέσω της τετρακίνησης Quattro η οποία όμως για την περίσταση έχει πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επιπλέον η δυναμική συμπεριφορά του S8 ενισχύεται από σύστημα τετραδιεύθυνσης αλλά και ενεργητικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Το οξύμωρο πάντως είναι πως όλο το παραπάνω πακέτο δυναμικών ικανοτήτων αφορά ένα αυτοκίνητο που πιθανότατα το περισσότερο διάστημα δεν θα οδηγείται από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του αλλά από τον σοφέρ του.
Σε ότι αφορά το κομμάτι της πολυτέλειας σημειώστε πως η εξαιρετική ηχομόνωση συνεπικουρείται από σύστημα ενεργής ακύρωσης θορύβου ενώ για στη μείωση των κραδασμών συμβάλουν οι ενεργές βάσεις κινητήρα. Το S8 θα προσφέρεται τόσο με το κανονικό όσο και με το επιμηκυμένο μεταξόνιο έχοντας βέβαια και στις δύο περιπτώσεις εξαιρετική ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Σε αυτούς άλλωστε απευθύνονται και πολλές από τις προσφερόμενες ανέσεις και τα gadget που συνοδεύουν το S8 όπως για παράδειγμα το αποσπώμενο tablet στο πίσω μέρος μέσω του οποίου μπορεί να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος πολλών συστημάτων του αυτοκινήτου. Επίσης πίσω υπάρχει ψυγείο αλλά και ανάκλιντρο για τα πόδια με λειτουργία μασάζ.
Αναμφίβολα λοιπόν το S8 είναι διαολεμένα γρήγορο και αυτό οφείλεται στον ήπιο υβριδικό V8 twin-turbo των 4.0λίτρων με 570 ίππους και περισσότερα από 81 χλγμ. ροπής. Φυσικά η μετάδοση γίνεται μέσω της τετρακίνησης Quattro η οποία όμως για την περίσταση έχει πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Επιπλέον η δυναμική συμπεριφορά του S8 ενισχύεται από σύστημα τετραδιεύθυνσης αλλά και ενεργητικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Το οξύμωρο πάντως είναι πως όλο το παραπάνω πακέτο δυναμικών ικανοτήτων αφορά ένα αυτοκίνητο που πιθανότατα το περισσότερο διάστημα δεν θα οδηγείται από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του αλλά από τον σοφέρ του.
Σε ότι αφορά το κομμάτι της πολυτέλειας σημειώστε πως η εξαιρετική ηχομόνωση συνεπικουρείται από σύστημα ενεργής ακύρωσης θορύβου ενώ για στη μείωση των κραδασμών συμβάλουν οι ενεργές βάσεις κινητήρα. Το S8 θα προσφέρεται τόσο με το κανονικό όσο και με το επιμηκυμένο μεταξόνιο έχοντας βέβαια και στις δύο περιπτώσεις εξαιρετική ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Σε αυτούς άλλωστε απευθύνονται και πολλές από τις προσφερόμενες ανέσεις και τα gadget που συνοδεύουν το S8 όπως για παράδειγμα το αποσπώμενο tablet στο πίσω μέρος μέσω του οποίου μπορεί να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος πολλών συστημάτων του αυτοκινήτου. Επίσης πίσω υπάρχει ψυγείο αλλά και ανάκλιντρο για τα πόδια με λειτουργία μασάζ.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα