LIVE

Κορωνοϊός

Live από Άμπου Ντάμπι: 83 χιλιοστά του δευτερολέπτου!

Live από Άμπου Ντάμπι: 83 χιλιοστά του δευτερολέπτου!

Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στους δυο μονομάχους του τίτλου Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ μετά τις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών σήμερα. Στην 1η περίοδο ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος για 133 χιλιοστά του δευτερολέπτου, στην 2η για 83 χιλιοστά. Η μάχη για την pole αύριο προβλέπεται επική.

Ακόμη και το παιχνίδι ψυχολογίας ανάμεσά τους είναι έντονο καθώς αμφότεροι θέλουν όσο τίποτε το ψυχολογικό πλεονέκτημα. Είναι χαρακτηριστικές οι χθεσινές τους απαντήσεις στη συνέντευξη Τύπου  όταν ρωτήθηκαν για την κρισιμότητα του αγώνα. Ο Χάμιλτον είπε: "Ωραία είναι εδώ, έχει καλό καιρό, η πίστα είναι φανταστική, όμορφο μέρος οπότε ανυπομονώ για τον αγώνα".  Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε δηλαδή χωρίς να θέλει να δώσει ούτε εκατοστό ψυχολογικό boost στον αντίπαλό του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός με τη σειρά του στην ίδια ερώτηση είπε: "Είναι σπουδαίο 3ημερο, μου πήγε καλά η Βραζιλία, προόδευσα μετά το Ώστιν και έρχομαι εδώ με αυξημένη αυτοπεποίθηση", μια δήλωση που θέλει να δείξει στο Χάμιλτον πως αισθάνεται υπεροχή.

Με τη θερμοκρασία αέρα στους 26 βαθμούς και στο οδόστρωμα στους 44 βαθμούς και την υγρασία στο 60% ο ρόλος των οδηγών το FP1 κάθε άλλο παρά απλός ήταν. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, στην πρώτη περίοδο χρησιμοποιήθηκε ως επί το πλείστον η μαλακή γόμα.

Αρκετή συζήτηση γίνεται με το θέμα της Caterham, που μετά από δυο αγώνες απουσίας, βρίσκεται ξανά εδώ για τον τελευταίο αγώνα. Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα καταφέρουν ν' αγωνιστούν το 2015. Για να γίνει αυτό πρέπει να βρουν τα χρήματα, οι επόμενες βδομάδες θα είναι καθοριστικές. Καθώς ο Έρικσον υπέγραψε με τη Sauber στη θέση του αγωνίζεται ο 23χρονος Βρετανός Ουίλ Στήβενς. Χτες μέχρι αργά το βράδυ διαδραματίστηκε ένα θρίλερ για να πάρει την superlicence από τη FIA ώστε να βρεθεί από τη μια στιγμή στην άλλη από τη Formula Renault 3.5 στη F1.  Η παρουσία της Caterham σημαίνει πως αύριο από την πρώτη και τη δεύτερη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών θα αποκλειστούν 5 μονοθέσια.



Ο 23χρονος Βρετανός Ουίλ Στήβενς θα αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο με την Caterham.

Τελικά ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Renault περιόρισε κατά πολύ την επαφή του Βρετανού με το μονοθέσιο και την πίστα. Εντύπωση επίσης προκάλεσε η αποκόλληση ενός κομματιού από το κάλλυμα του κνητήρα στο Μπότας, Ο Φινλανδός αναγκάστηκε να επιστρέψει άρον - άρον στα πιτ για αλλαγή.
Ο νικητής στους 3 από τους 5 αγώνες στη Yas Marina, Σεμπάστιαν Φέτελ
που του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ferrari ακούστηκε προβληματισμένος με το κιβώτιο της RB10 και ειδικά τα κατεβάσματα. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο μονομάχους του τίτλου ήταν για ώρα στα 133 χιλιοστά του δευτερολέπτου με το Χάμιλτον ταχύτερο. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η διαφορά των υπολοίπων με τον 3ο στην κατάταξη Φερνάντο Αλόνσο να μένει στα 1.7 sec πίσω από τη Mercedes.

Ο Ρομέν Γκροζάν που όπως έγινε γνωστό χτες θα οδηγεί και το 2015 μαζί με τον Μαλντονάντο
για λογαριασμό της Lotus  θα εκκινήσει τελευταίος την Κυριακή καθώς οι μηχανικοί του υποχρεώθηκαν ν' αλλάξουν τους ηλεκτροκινητήρες (MGU - K, MGU - H) και το turbo της μονάδας ισχύος χρησιμοποιώντας μέρη από την 6η μονάδα. Έτσι στο Γάλλο επιβλήθηκε ποινή 20 θέσεων στην εκκίνηση.

Το ξεκίνημα του FP2 έγινε  στις 17:00 ώρα
τοπική (15:00 Ελλάδος) ακριβώς την ώρα που είναι προγραμματισμένος και ο αγώνας για την Κυριακή. Σιγά σιγά ο ήλιος άρχισε να δύει, τα φώτα ν' ανάβουν και οι θερμοκρασίες να πέφτουν. Την ώρα που εγκατέλειψε την προσπάθεια ο Αλόνσο η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν στους 31 βαθμούς και στον αέρα στους 25.

Ο Ισπανός πάρκαρε τη Ferrari ανάμεσα στις στροφές 19 και 20
ενώ έβγαινε καπνός από το πίσω μέρος στο τέλος του 2ου γύρου που επιχειρούσε. Έφτασε στα πάντοκ με τα πόδια όπου έγινε χαμός από φωτογράφους και κάμερες που τον κυνηγούσαν για να αποτυπώσουν το απογοητευμένο ύφος τους. Ο Ισπανός που θέλει μια νέα πρόκληση στην καριέρα του αγωνίζεται για τελευταία φορά με τα χρώματα της Ferrari από του χρόνου θα πάρει τη θέση του ο Φέτελ.



Ο Αλόνσο επιστρέφει μετά την εγκατάλειψη στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών στα πιτ της Ferrari περπατώντας και οι φωτογράφοι τον κυνηγούν.

Αρκετοί οδηγοί πίεσαν όσο μπορούσαν στα φρένα για τη στροφή 1
για να βρουν το όριο με αποτέλεσμα εκεί να έχουμε αρκετές εξόδους. Ανάμεσά τους οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ που αμφότεροι βρέθηκαν στιγμιαία εκτός πίστας. Η διαφορά των 83 χιλιοστών του δευτερολέπτου ανάμεσά τους που διατηρήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος του FP2 είναι ενδεικτική της μάχης στο απόλυτο όριο. Η χρήση της πολύ μαλακής γόμας της Pirelli με το χαρακτηριστικό κόκκινο σιρίτι οδήγησε σε σημαντική πτώση των χρόνων για τους περισσότερους.
 
O μεγάλος τελικός που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha την Κυριακή στις 14:10.



Πόλεμος για μια δήλωση του Χάμιλτον ή το Ρόσμπεργκ.


Συνολικά οι χρόνοι της πρώτης περιόδου ήταν:



Θέση

Οδηγός

Μονοθέσιο

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m43.476s

-

32

2

Nico Rosberg

Mercedes

1m43.609s

0.133s

31

3

Fernando Alonso

Ferrari

1m45.184s

1.708s

22

4

Sebastian Vettel

Red Bull/Renault

1m45.334s

1.858s

30

5

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m45.361s

1.885s

23

6

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso/Renault

1m45.718s

2.242s

17

7

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Renault

1m45.835s

2.359s

32

8

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m45.913s

2.437s

8

9

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m45.983s

2.507s

23

10

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m46.030s

2.554s

24

11

Kevin Magnussen

McLaren/Mercedes

1m46.049s

2.573s

23

12

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m46.131s

2.655s

23

13

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m46.549s

3.073s

7

14

Esteban Gutierrez

Sauber/Ferrari

1m46.556s

3.080s

28

15

Pastor Maldonado

Lotus/Renault

1m46.711s

3.235s

31

16

Esteban Ocon

Lotus/Renault

1m47.066s

3.590s

29

17

Jenson Button

McLaren/Mercedes

1m47.235s

3.759s

8

18

Kamui Kobayashi

Caterham/Renault

1m47.971s

4.495s

24

19

Adderly Fong

Sauber/Ferrari

1m48.269s

4.793s

25

20

Will Stevens

Caterham/Renault

1m50.684s

7.208s

14


Συνολικά οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου ήταν:


Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m42.113s

-

35

2

Nico Rosberg

Mercedes

1m42.196s

0.083s

37

3

Kevin Magnussen

McLaren/Mercedes

1m42.895s

0.782s

37

4

Sebastian Vettel

Red Bull/Renault

1m42.959s

0.846s

33

5

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m43.070s

0.957s

34

6

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m43.183s

1.070s

32

7

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m43.489s

1.376s

33

8

Jenson Button

McLaren/Mercedes

1m43.503s

1.390s

23

9

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Renault

1m43.546s

1.433s

38

10

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m43.558s

1.445s

34

11

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m43.746s

1.633s

37

12

Pastor Maldonado

Lotus/Renault

1m44.005s

1.892s

38

13

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m44.068s

1.955s

32

14

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso/Renault

1m44.157s

2.044s

39

15

Esteban Gutierrez

Sauber/Ferrari

1m44.316s

2.203s

38

16

Adrian Sutil

Sauber/Ferrari

1m44.763s

2.650s

37

17

Romain Grosjean

Lotus/Renault

1m44.986s

2.873s

35

18

Kamui Kobayashi

Caterham/Renault

1m45.505s

3.392s

38

19

Will Stevens

Caterham/Renault

1m47.057s

4.944s

34

20

Fernando Alonso

Ferrari

-

-

2




Αμέσως μετά τη λήξη των δοκιμών άρχισε το πάρτι στη Yas Marina πάνω στα ντεκ των σκαφών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης