Με βάρος κοντά στα 1300 κιλά και κινητήρα V8, το μοντέλο έκανε αισθητή την ηχητική του παρουσία στην πίστα, ενώ στην έκδοση παραγωγής
ενδέχεται να ενσωματώνει υβριδική υποβοήθηση, για λόγους συμμόρφωσης με τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων.
Η έκδοση παραγωγής του GT Concept αναμένεται στα τέλη του 2026, πιθανόν με την ονομασία LFR, ως πνευματικός διάδοχος του θρυλικού Lexus LFA.

Παρότι σήμερα κανένα μοντέλο της σειράς GR δεν χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα, η Toyota και η θυγατρική της Gazoo Racing δοκιμάζουν εκτενώς τη σχετική τεχνολογία.
Ο στόχος είναι ένας: ισχυρότερα, αποδοτικότερα και πιο «πράσινα» σπορ αυτοκίνητα. Όπως δηλώνουν οι ιθύνοντες της GR, ο θερμικός κινητήρας έχει ακόμη μέλλον, είτε μέσω υβριδικών λύσεων είτε μέσω καύσης υδρογόνου.
Το αυτοκίνητο της
Lexus θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό,
όχι μόνο για λόγους marketing αλλά και για να υποστηρίξει αγωνιστικά την επάνοδο της φίρμας στη μεγάλη σκηνή των GT3.
Μια νέα εποχή ξεκινά για τη Lexus, με την παράδοση του LFA να επιστρέφει μέσα από ένα μοντέρνο τεχνολογικά μοντέλο που αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.