Η νέα γενιά της Mercedes-AMG C 63 S διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα. Κάποιοι τώρα, το αντικατέστησαν με ένα biturbo V8 κινητήρα.
Μπορεί η Mercedes-AMG να απογοήτευσε τους φανατικούς της όταν παρουσίασε την καινούργια C 63 S ως plug-inυβριδική αντικαθιστώντας τον θρυλικό V8 κινητήρα, ωστόσο υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να επαναφέρουν την «τάξη».
Η αυστριακή VUK Manufaktur παρουσίασε πρόσφατα μία τολμηρή μετατροπή στο σπορ σεντάν. Οι άνθρωποι της εταιρείας πέρασαν δύο χρόνια δουλεύοντας πάνω σε αυτό το πρότζεκτ. Έλαβαν το εργοστασιακό μοντέλο στα χέρια τους στα τέλη του 2022 και περίπου 26μήνες αργότερα παρουσίασαν το αποτέλεσμα.
Το οποίο δείχνει μία μετατροπή που οι περισσότεροι δεν πίστευαν πως είναι δυνατή και σίγουρα ήταν πολύ δύσκολη. Το plug-in υβριδικό σύστημα με την μεγάλη μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες αφαιρέθηκε εντελώς, με τη θέση του τετρακύλινδρου στο καπό να παίρνει ο 4λιτροςbiturbo V8 της AMG.
Η λογική λέει πως το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επίσης αντικαταστάθηκε. Είναι πολύ πιθανό τη θέση του να πήρε το 7τάχυτο της προηγούμενης AMG C 63 S, για να μπορεί να συνεργάζεται με το οκτακύλινδρο σύνολο. Η VUK Manufaktur ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο είναι απόλυτα λειτουργικό.
Κλείσιμο
Ενδιαφέρον θα είχε μία απευθείας αντιπαράθεση μεταξύ της εργοστασιακής AMG C 63 S E Performance με αυτή την C 63 S. Να υπενθυμίσουμε πως η το νέο, plug-in υβριδικό μοντέλο αποδίδει συνδυαστικά 680ίππους, ενώ η προηγούμενη γενιά με τον biturbo V8 και χωρίς υβριδική τεχνολογία είχε μέγιστη ισχύ 510ίππους.
Πώς να επωφεληθούμε από τα Νοσοκομειακά Προγράμματα Μακράς Διάρκειας της Groupama Ασφαλιστικής, που προσφέρουν ασφαλιστική κάλυψη και πρόσβαση σε πληθώρα νοσοκομείων και κλινικών.
To Agrikies Country Retreat στη Μαραθόπολη Μεσσηνίας απέσπασε Χρυσή Διάκριση στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Horeca που υποστηρίζεται από το The Coca-Cola Foundation. Μια διάκριση στην οποία η ιδιοκτήτρια, Μαρίνα Τεριζάκη, αφοσιώθηκε με όλες τις δυνάμεις της.