Θα γίνει άραγε η ακριβότερη Miura P400 S που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία;
Η Lamborghini Miura χαρακτηρίστηκε ως το πρώτο πραγματικό supercar, στην ιστορία της αυτοκίνησης, αλλά πέρα αυτό, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διαχρονική δημιουργία του αείμνηστου Marcello Gandini,αποτελεί -πάνω απ’ όλα- ένα υπέροχο οπτικό θέαμα.
Υπάρχει, όμως και ένας επιπλέον λόγος που κάνει τη Miura, τόσο ξεχωριστή και τόσο πολύτιμη. Ο συλλεκτικός χαρακτήρας της, καθώς από το 1966 έως το 1973, η Lamborghini πούλησε μόλις 763 μονάδες. Σε αυτή την επταετία, το θρυλικό μοντέλο διατέθηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, με κύριο χαρακτηριστικό την απόδοση του V12 των 3,9 λίτρων.
Η πρώτη έκδοση P400, με ισχύ 345 ίππων, κατασκευάστηκε από το 1966 έως το 1969 και πούλησε 275 μονάδες. Αντικαταστάθηκε από την P400 S, με απόδοση 365 ίππων και εξοπλιστικές αναβαθμίσεις, που πούλησε 338 μονάδες.
Η 3η και ισχυρότερη έκδοση, των 380 ίππων, ήταν η P400 SV (1971-1973), είναι αναγνωρίσιμη χάρη στην έλλειψη «βλεφαρίδων» γύρω από τους προβολείς και τα φαρδύτερα πίσω φτερά. Είναι η πιο διάσημη και η πιο σπάνια Miura, καθώς κατασκευάστηκαν μόλις 150 αυτοκίνητα.
O οίκος Mecum εκτιμά ότι το supercar θα ξεπεράσει το μπλοκ για 1,8 έως 2,2 εκατομμύρια δολάρια. Αν πιάσει πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια, θα γίνει ένα από τα τρία μόνο αυτοκίνητα P400 S που θα το κάνουν. Εάν το σφυρί πέσει στα 2,1 εκατομμύρια δολάρια, θα γίνει η πιο ακριβή έκδοση S που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία. Υπομονή έως τις 18 Ιανουαρίου.