Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Αυτό το επίπεδο αυτοματοποίησης, αν και αποτελεί ένα βήμα πέρα από την παραδοσιακή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (LKA), υπολείπεται των υψηλότερων επιπέδων αυτονομίας. Αυτά τα υψηλότερα επίπεδα, ιδίως το Επίπεδο 3, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να διαχειριστεί ορισμένες συνθήκες χωρίς την παρέμβαση του οδηγού, παρουσιάζουν σημαντικές προκλήσεις. Η πρόοδος σε αυτόν τον τομέα ήταν πιο αργή από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Οι διαφορές στις οδικές υποδομές, τα πρότυπα κυκλοφορίας και τους κανονισμούς στις διάφορες περιοχές απαιτούν ανάλογα προσαρμοσμένες λύσεις. Αυτό υπογραμμίζει τον περίπλοκο χαρακτήρα της επίτευξης μιας απρόσκοπτης μετάβασης από την ανθρώπινη οδήγηση στην πλήρη αυτονομία. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι και άλλες εταιρείες, όπως η Tesla και η Jaguar Land Rover, έχουν επίσης διερευνήσει παρόμοιες λειτουργίες. Ενώ τα συστήματα ADAS προσφέρουν ευκολία και αυξημένη ασφάλεια, η επίτευξη της πλήρους αυτονομίας απαιτεί την υπέρβαση τεχνολογικών, ρυθμιστικών και κοινωνικών εμποδίων. Η εξέλιξη από τα σημερινά ADAS σε πλήρως αυτόνομα οχήματα είναι μια διαφοροποιημένη διαδικασία που συνεχίζει να εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου.