Ο εξηλεκτρισμός φαίνεται πως θα χτυπήσει την πόρτα και του τμήματος υψηλών επιδόσεων της Subaru που όλα δείχνουν πως προετοιμάζεται για σπορ εκδόσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της που θα φέρουν το λογότυπο STe.
UPD:
Η ιστορία του λογότυπου STi, που σημαίνει Subaru Tecnica International, ξεκινά το 1988 με την ίδρυση του σχετικού τμήματος για τη δημιουργία των ικανότερων σε επιδόσεις εκδόσεων της Subaru. Μέχρι το 2006 μάλιστα, το STi ήταν με πεζό το «i», ενώ στη συνέχεια εμφανίζεται με κεφαλαίο. Ωστόσο το γεγονός πως η Subaru κατέθεσε αίτηση για την κατοχύρωση ως εμπορικό σήμα του STe, με τη μορφή που το βλέπουμε πιο κάτω, φανερώνει πως έχει έρθει η ώρα για μια μεγάλη αλλαγή στην ιστορία της σπουδαίας ιαπωνικής μάρκας.
Περίπου ένα χρόνο πριν, η Subaru είχε ανακοινώσει πως δεν θα υπάρχει WRX STI για την τρέχουσα γενιά του Impreza, δηλώνοντας ότι η μάρκα κοιτάζει το μέλλον με βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση, Με τα τρέχοντα δεδομένα πάντως, είναι λίγο νωρίς να κάνουμε οποιαδήποτε πρόβλεψη αναφορικά με το πρώτο μοντέλο που θα έχει το νέο λογότυπο.
Ούτως ή άλλως, αυτή τη στιγμή η Subaru έχει ένα μόνο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αυτό είναι το Solterra που κατασκευάζεται από την Toyota, η οποία το έχει και εκείνη στη γκάμα της ως bZ4X. Αυτό σημαίνει ότι μια έκδοση SΤe του Subaru Solterra μπορεί και να είναι αυτή που θα μεταφέρει τη Subaru στη νέα ηλεκτρική εποχή με έκδοση υψηλής απόδοσης και επιδόσεων.
Ο διακεκριμένος επιστήμονας φωτίζει τα κρυμμένα μυστικά του διαστήματος, εξηγεί γιατί είναι απίθανο να είμαστε μόνοι στο σύμπαν, θεωρεί ότι η εποίκηση του Αρη δεν είναι ένα βιώσιμο πρότζεκτ και επισημαίνει την αποστολή που έχουμε ως ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.