H Opel εξελίσσει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του best seller μοντέλου της Astra.
Στην Opel, η ηλεκτροκίνηση είναι σημαντικό στοιχείο της ανάπτυξής της και αυτό φαίνεται από τις προσπάθειες που κάνουν με τα νέα μοντέλα τους, όπως τα Corsa-e, Mokka-e ενώ σειρά τώρα έχει η αντίστοιχη έκδοση του Astra.
Με τη χρήση της πλατφόρμας EMP2 του Ομίλου Stellantis, η γερμανική εταιρεία έχει προχωρήσει σημαντικά την εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μικρομεσαίου μοντέλου της. Αυτό θα αφορά τόσο στην hatchback εκδοχή του όσο και στη Sports Tourer. Η προσθήκη και της συγκεκριμένης έκδοσης στην γκάμα τού Astra σημαίνει ότι γίνεται πληρέστερη καθώς διατίθεται ήδη με βενζινοκινητήρα, πετρελαιοκινητήρα και plug-in hybrid.
Όπως ανακοίνωσε η Opel, τα ηλεκτροκίνητα Astra και Astra Sports Tourer πρόκειται να παρουσιαστούν επίσημα το καλοκαίρι του 2023. Η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας του Ομίλου σημαίνει ότι η καινούργια έκδοση του μοντέλου θα διαθέτει την ίδια βάση με αυτή που έχει χρησιμοποιηθεί ήδη στο Peugeot e-308. Θυμίζουμε ότι διαθέτει ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 156 ίππων και μέγιστης ροπής 270 Nm, ενώ οι μπαταρίες του έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 54 kWh.
Η ίδια δομή θα υπάρχει και στο Astra. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του θα είναι 416 χλμ. και η μέση κατανάλωση ενέργειας 12,7 kWh/100 χλμ. Η Opel έκανε γνωστό ότι η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού Astra θα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, χωρίς να ανακοινώνει τον χρόνο για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Το ηλεκτροκίνητο Astra θα μπορεί να φορτίζει και σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 100 kW. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 20%-80% σε 30 λεπτά. Τέλος, το γεγονός ότι αυτές είναι ενσωματωμένες στο πάτωμα του οχήματος επιτρέπει μεγαλύτερη ευρυχωρία του εσωτερικού σε σχέση με τις εκδόσεις του μοντέλου με θερμικό κινητήρα.