Το ίδιο ελαστικό χειμώνα καλοκαίρι;

Το ίδιο ελαστικό χειμώνα καλοκαίρι;

Πάρα πολλοί ιδιοκτήτες ΙΧ υποχρεώνονται ν’ αλλάζουν ελαστικά δυο φορές το χρόνο καθώς δε συμβιβάζονται σε θέματα ασφαλείας.

Το ίδιο ελαστικό χειμώνα καλοκαίρι;
Έτσι από τον Απρίλιο έως και τον Οκτώβριο χρησιμοποιούν κανονικά ελαστικά και από το Νοέμβριο ως το Μάρτιο χειμερινά ελαστικά τα οποία έχουν καλύτερη συμπεριφορά σε βρεγμένο/παγωμένο/χιονισμένο οδόστρωμα.



Κλείσιμο
Αρκετοί κατασκευαστές ελαστικών που αντιλαμβάνονται το επίπονο και κοστοβόρο της άνωθεν διαδικασίας προσπαθούν να φτιάξουν ένα ελαστικό παντός καιρού. Τελευταία παρουσία σ’ αυτή την κατηγορία είναι το Cinturato All Season της Pirelli.



 Το νέο αυτό ελαστικό την καλοκαιρινή σεζόν δεν κινδυνεύει από τη μείωση των επιδόσεων που υφίστανται τα χειμερινά ελαστικά σε θερμές συνθήκες ενώ συμπεριφέρεται εξ ίσου καλά στις ήπιες χειμερινές συνθήκες των πόλεων.

Χάρη στην τεχνολογία Full Silica δημιουργήθηκε μία γόμα ικανή να συμπεριφέρεται άριστα σε όλο το εύρος θερμοκρασιών και καιρικών συνθηκών. Η βέλτιστη κατανομή πυριτίου (silica) μέσα στο ελαστικό και η χρήση πολυμερών τελευταίας γενιάς βελτίωσαν σε μεγάλο βαθμό τη ικανότητα διαχείρισης θερμικών φορτίων. Αυτό δεν σημαίνει πως καταργούνται τα χειμερινά ελαστικά για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων ή ακραίες συνθήκες. Καλύπτει όμως όσους προτιμούν τη χρήση ενός μόνο ελαστικού όλες τις εποχές αντί της εναλλαγής θερινών / χειμερινών ελαστικών.



Τα ελαστικά αυτής της νέας κατηγορίας απευθύνονται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πόλης, που δεν ενδιαφέρονται για ακραίες επιδόσεις και δεν διανύουν τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο. Ειδικότερα, σε γυναίκες, νεαρούς οδηγούς ή για χρήση στο δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας δηλαδή για τις χειμερινές μετακινήσεις εντός αστικού ιστού όπου οι συνθήκες δεν είναι τόσο ακραίες. Οι μηχανικοί στην εξέλιξη του νέου ελαστικού επέλεξαν μία νέα χάραξη πέλματος, που βελτιστοποιεί την αποβολή νερού μέσω δύο φαρδιών, καναλιών, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο υδρολίσθησης.

Υδρολίσθηση είναι το φαινόμενο της «πλεύσης» του ελαστικού πάνω στο νερό όταν οι αυλακώσεις δεν προλαβαίνουν να απάγουν την ποσότητα που βρίσκεται ανάμεσα στο κατάστρωμα του δρόμου και το ελαστικό. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η τεχνολογία τρισδιάστατων σχισμών 3D sipe. Οι τρισδιάστατες σχισμές βοηθούν στη βελτίωση των επιδόσεων στο φρενάρισμα και στις στροφές, βελτιστοποιώντας την κίνηση των τακουνιών του πέλματος. Αυτό διασφαλίζει ομοιόμορφη φθορά και παρατείνει τη διάρκεια ζωής. Σε χιονισμένες επιφάνειες τα τακούνια ανοίγουν για να συγκρατήσουν το χιόνι και προσφέρουν τέλειο κράτημα. Το All Season διατίθεται σε διαστάσεις 15, 16 και 17 ιντσών.

 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης