Είκοσι λεπτά μόνο με τις... αναθυμιάσεις πετούσε το αεροσκάφος των LAMIA Airlines που συνετρίβη σε βουνό στην Κολομβία όπως προκύπτει από τα στοιχεία για την πτήση.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία το αεροσκάφος είχε εφοδιαστεί για πτήση διάρκειας τεσσάρων ωρών αλλά είχε συμπληρώσει τέσσερις ώρες και είκοσι λεπτά στον αέρα πριν τη συντριβή του και επομένως για το διάστημα αυτό πετούσε με ό,τι αποθέματα είχε στις εφεδρικές του δεξαμενές.
Η πορεία της μοιραίας πτήσης
Κλείσιμο
Το στοιχείο αυτό έρχεται λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη των τελευταίων δραματικών λεπτών της πτήσης και τις συνομιλίες που είχε ο πιλότος Μιγκέλ Κουιρόγκα με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου στο Μεντεγίν.
«Κυρία, πλήρης διακοπή λειτουργίας των οργάνων στην πτήση 933 της LAMIA, υπάρχει πλήρης διακοπή των ηλεκτρονικών συστημάτων, είμαστε χωρίς καύσιμα» ακούγεται η φωνή του Βολιβιανού κυβερνήτη Μιγκέλ Κουιρόγκα ενώ απευθύνεται προς το Πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Μεντεγίν σε ένα ηχητικό ντοκουμέντο που προβλήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Κολομβίας.
«Έκτακτη ανάγκη στα καύσιμα, κυρία» προσθέτει, ζητώντας να του δοθεί επειγόντως άδεια προσγείωσης.
Όπως μετέδωσε η βραζιλιάνικη εφημερίδα «O Globo» ήδη από την Τετάρτη το βράδυ έχει ξεκινήσει επίσημη έρευνα για τις συνθήκες συντριβής του αεροπλάνου.
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας της Κολομβίας επιβεβαίωσε, πάντως, ότι το αεροσκάφος ήταν χωρίς καύσιμα την ώρα της συντριβής αλλά επιχείρησε να ρίξει την ευθύνη στην αεροπορική εταιρεία λέγοντας ότι διεθνείς κανονισμοί επιβάλουν τα αεροσκάφη να έχουν καύσιμα σε εφεδρεία όταν πετούν ανάμεσα σε αεροδρόμια και η LAMIA δεν το είχε κάνει αυτό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.