Κολομβία: Οι εκκλήσεις του πιλότου για βοήθεια, τα ουρλιαχτά και τα κλάματα

Κολομβία: Οι εκκλήσεις του πιλότου για βοήθεια, τα ουρλιαχτά και τα κλάματα

Ηχητικό ντοκουμέντο δόθηκε στη δημοσιότητα - Ο διάλογος του πιλότου με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Μεντελίν - Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες των διασωθέντων - Έξι άνθρωποι παλεύουν να κρατηθούν στη ζωή, ενώ 71 είναι νεκροί - Θρήνος για τους παίκτες της Τσαπεκοένσε

Ο πιλότος του αεροσκάφους της LAMIA που συνετρίβη στην Κολομβία προειδοποίησε μέσω του ασυρμάτου ότι τα καύσιμα εξαντλούνταν και ότι το αεροπλάνο βρισκόταν σε έκτακτη ανάγκη, αποκαλύπτουν οι τελευταίες του επικοινωνίες.

Στην αεροπορική τραγωδία έχασαν τη ζωή τους 71 άνθρωποι, μεταξύ αυτών σχεδόν όλα τα μέλη της βραζιλιάνικης ποδοσφαιρικής ομάδας Τσαπεκοένσε. Μόλις έξι άνθρωποι που επέβαιναν στην πτήση της εταιρείας LAMIA Bolivia επέζησαν, μεταξύ αυτών τρεις ποδοσφαιριστές της ομάδας.

«Κυρία, πλήρης διακοπή λειτουργίας των οργάνων στην πτήση 933 της LAMIA, υπάρχει πλήρης διακοπή των ηλεκτρονικών συστημάτων, είμαστε χωρίς καύσιμα» ακούγεται η φωνή του Βολιβιανού κυβερνήτη Μιγκέλ Κουιρόγκα ενώ απευθύνεται προς το Πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Μεντελίν σε ένα ηχητικό ντοκουμέντο που προβλήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της χώρας.

«Έκτακτη ανάγκη στα καύσιμα, κυρία» προσθέτει, ζητώντας να του δοθεί επειγόντως άδεια προσγείωσης.

Τα όσα αναφέρονται στο ηχητικό αυτό ντοκουμέντο συμπίπτουν με τη μαρτυρία του συγκυβερνήτη ενός αεροσκάφους της εταιρείας Avianca που πετούσε σε κοντινή απόσταση. Ο συγκυβερνήτης άκουσε στον ασύρματο το αεροσκάφος της LAMIA να προειδοποιεί ότι δεν έχει πλέον καύσιμα και πρέπει να προσγειωθεί.

«Βοήθεια, βοήθεια… Βοηθήστε μας να φθάσουμε στον διάδρομο προσγείωσης… Βοήθεια, βοήθεια» περιέγραψε ο Χουάν Σεμπάστιαν Ουπεγκούι, επαναλαμβάνοντας τα λόγια του πιλότου του τραγικού αεροσκάφους, όπως καταγράφηκαν σε μια ηχογράφηση που επίσης μετέδωσαν τοπικά ΜΜΕ.




O Μιγκέλ Κουιρόγκα



«Κατόπιν όλα τελείωσαν… Όλοι μας αρχίσαμε να κλαίμε».

Ένας επιζώντας, ο Βολιβιανός τεχνικός της πτήσης Έρβιν Τουμίρι, δήλωσε ότι σώθηκε καθώς ακολούθησε πιστά τις οδηγίες ασφαλείας, ενώ οι άλλοι πανικοβλήθηκαν.

«Πολλοί επιβάτες σηκώθηκαν από τις θέσεις τους και άρχισαν να ουρλιάζουν» είπε ο ίδιος στο ραδιοφωνικό δίκτυο Caracol της Κολομβίας.

«Έβαλα την τσάντα μου μεταξύ των ποδιών μου και πήρα την θέση εμβρύου όπως συστήνεται».

Ερευνητές από τη Βραζιλία συμμετέχουν στις έρευνες που επικεντρώνονται στα δύο μαύρα κουτιά. Η Βολιβία όπου εδρεύει η εταιρεία LAMIA και η Βρετανία επίσης έστειλαν ειδικούς να βοηθήσουν.

Το αεροσκάφος «πέρασε πάνω από το σπίτι μου, αλλά δεν έκανε θόρυβο» δήλωσε μια αυτόπτης μάρτυρας, η Νάνσι Μουνιόζ, 35 ετών. «Η μηχανή πρέπει να είχε σταματήσει να λειτουργεί».







Η κατάσταση των τραυματιών

Οι έξι που κατάφεραν να επιβιώσουν, βρίσκονται στο νοσοκομείο του Μεντεγίν στην Κολομβία. Κανείς τους δεν έχει ξεφύγει δίχως σοβαρά προβλήματα αν και ορισμένοι είναι πιο βαριά. 

Πιο δύσκολη όλων είναι η περίπτωση του Νέτο. Ο σέντερ μπακ της ομάδας εγχειρίστηκε στον εγκέφαλο και βρίσκεται στην εντατική. Οι επόμενες 48 ώρες θα δείξουν πώς θα εξελιχτεί το πρόβλημα και εάν θα γλιτώσει. Εάν τα καταφέρει σε πρώτη φάση, μετά θα ακολουθήσουν και άλλες επεμβάσεις στο κρανίο, το πρόσωπο, τα χέρια και τα γόνατα που έχουν υποστεί ζημιές.

Για το δεξί πόδι του τερματοφύλακα, Τζάκσον Φόλμαν οι γιατροί δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε ακρωτηριασμό μέχρι το γόνατο. Εκτός αυτού δεν έχει κάποιο άλλο σημείο του σώματος του με πρόβλημα, αλλά η ζημιά έγινε για πάντα.

Στην εντατική βρίσκεται και ο πλάγιος μπακ, Άλαν Ρούσελ, ο οποίος είναι σε καλύτερη κατάσταση από τους συμπαίκτες του, αλλά έχει αρκετά προβλήματα και θα χρειαστεί μικροεπεμβάσεις.

Ο δημοσιογράφος, Ράφαελ Χένζελ έχει υποστεί ζημιά στον θώρακα και τους πνεύμονες και δεν μπορεί να υποβληθεί σε επέμβαση, έως ότου σταθεροποιηθεί η κατάσταση του. Δεν φαίνεται όμως να διατρέχει άμεσο κίνδυνο η ζωή του.

Καλύτερα είναι η αεροσυνοδός, Χιμένα Σουάρες, η οποία αναρρώνει από τα κατάγματα στο πόδι και στο χέρι, ενώ έχει χτυπήματα στο κεφάλι και τον λαιμό, αλλά είναι αρκετά καλά δεδομένης της περίστασης.

Ο Έρβιν Τουμίρι βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση, μιας που έκανε και δηλώσεις.

Άλαν Ρούσελ: «Πού είναι οι συμπαίκτες μου;»

Από τους έξι διασωθέντες, ο 27χρονος ποδοσφαιριστής Αλαν Ρούσελ είχε μία μόνο ερώτηση όταν αντίκρισε τους διασώστες: «Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, πού βρίσκονται;».

Σε κατάσταση σοκ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου παραμένει άγνωστο αν οι θεράποντες ιατροί του έχουν αποκαλύψει την αλήθεια για τους συμπαίκτες του.



Παράλληλα, λέγεται πως ο Ρούσελ ζήτησε από τους διασώστες να μην αφαιρέσουν τη βέρα από το δάχτυλό του, σύμβολο αγάπης με την Άλισεν, η οποία με αναρτήσεις της στο Twitter ευχαριστεί τον Θεό που ο αγαπημένος της είναι ζωντανός.



«Σε ευχαριστώ Θεέ μου», «Ο Θεός είναι μεγάλος. Είσαι μαχητής», «Σε αγαπώ», «Ο Θεός είναι υπέροχος», είναι μόνο μερικά από τα μηνύματά της στον λογαριασμό της.

Μια ακόμα από τους έξι τυχερούς επιβάτες που κατάφεραν να ξεγελάσουν τον θάνατο, η αεροσυνοδός Ximena Suarez θυμάται πως τα φώτα έσβησαν όταν το αεροσκάφος ξεκίνησε τη μοιραία κάθοδο προς τα βουνά της Κολομβίας. Η ίδια τονίζει πως για την ώρα δεν μπορεί να θυμηθεί τίποτε άλλο.

Νιβάλντο: Γλίτωσε τον θάνατο, σταματά το ποδόσφαιρο

Συγκίνηση προκαλούν τα λόγια, οι λυγμοί και η ιστορία του 42χρονου Νιβάλντο, του γηραιότερου παίκτη της Τσαπεκοένσε, ο οποίος αν και αγωνίζεται από το 2006 στον σύλλογο, δεν βρισκόταν στην μοιραία πτήση που ξεκλήρισε όλη την ομάδα... 



«Ο κόουτς μου είπε πως από τη στιγμή που δεν θα με έβαζε στο ματς της Κολομβίας, θα ήταν καλύτερα να μείνω εκτός αποστολής, να μείνω στη Βραζιλία και μαζί του να έπαιρνε κάποιον άλλο παίκτη. Συμφωνήσαμε σε αυτό και έμεινα πίσω» αναφέρει με δάκρυα στα μάτια ο γερόλυκος τερματοφύλακας, ο οποίος δεν μπορούσε να φανταστεί το παιχνίδι της μοίρας... 

«Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα παίξω ξανά ποδόσφαιρο. Θα αποσυρθώ, να υπάρχει χώρος για τη νέα Τσαπεκοένσε που θα δημιουργηθεί» λέει με τρεμάμενη φωνή ο Νιβάλντο, κάνοντας γνωστό ότι κρεμάει οριστικά τα γάντια του μετά την τραγωδία που σόκαρε όλο τον αθλητικό και μη κόσμο. 


Ο Βραζιλιάνος τερματοφύλακας μετρούσε μέχρι σήμερα 299 συμμετοχές με τη φανέλα της Τσαπεκοένσε. Μαζί της από τα ερασιτεχνικά μέχρι τη δόξα και τον τελικό του Κόπα Σουνταμερικάνα. 

Η τραγική ειρωνεία; Δεν είχε παίξει επίτηδες στο ματς της περασμένης Κυριακής, στην έδρα της Παλμέιρας, προκειμένου το 300ο παιχνίδι του με την Τσαπεκοένσε να γίνει στο γήπεδό της. Μπροστά στον κόσμο της ομάδας. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει πλέον...

Στην Τσαπεκοένσε θα πάνε τα έσοδα του ντέρμπι Μπαρτσελόνα - Ρεάλ

Η τραγωδία της Τσαπεκοένσε έχει επηρεάσει και συγκινήσει πολύ κόσμο, ενώ πιο έντονα είναι τα συναισθήματα στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο.

Ακόμη και δύο από τις μεγαλύτερες ομάδες του κόσμου, παρά το γεγονός ότι μάχονται μεταξύ τους το Σάββατο στις 17:00 σε ένα από τα παραδοσιακά ντέρμπι του πλανήτη έδειξαν ότι η αεροπορική τραγωδία τους άγγιξε.

Στην προπόνηση της Τρίτης Ρεάλ και Μπαρτσελόνα κράτησαν ενός λεπτού σιγή για τα θύματα της πτήσης της Τσαπεκοένσε, ενώ αμφότερες θα το επαναλάβουν και επισήμως το Σάββατο το απόγευμα. 

Μάλιστα η Μπάρτσα σκοπεύει να προσφέρει στον κατεστραμμένο από την τραγωδία σύλλογο της Βραζιλίας όλα τα έσοδα του Clasico, βοηθώντας έμπρακτα και πιο ουσιαστικά από την απότιση φόρου τιμής.

Τιμούν την Τσαπεκοένσε και οι Guns N' Roses

Η είδηση για την αεροπορική τραγωδία της ποδοσφαιρικής ομάδας Τσαπεκοένσε έχει συγκλονίσει τον κόσμο και φαίνεται πως συγκίνησε και το διάσημο ροκ συγκρότημα Guns N' Roses.

Η διάσημη μπάντα απότισε φόρο τιμής στα αδικοχαμένα θύματα του αεροπορικού δυστυχήματος, καθώς ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram ένα απόσπασμα από τη μεγάλη επιτυχία «Knockin On Heavens Door», «συνδυάζοντας» το σήμα του συγκροτήματος με αυτό της βραζιλιάνικης ποδοσφαιρικής ομάδας, Τσαπεκοένσε. 



Μάλιστα, το συγκρότημα επέλεξε τη συνδυαστική φωτογραφία με τα δύο σήματα ως την εικόνα προφίλ του σε αρκετά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΟΛΙΑ (23)

Εμπειρογνώμον...

Αφού τα "μαύρα κουτιά" δεν παθαίνουν τίποτα, γιατί δε φτιάχνουν αεροπλάνα απο αυτό το υλικό; ε; γιατί;;; Ρε πάτε καλά όλοι;;; Καλό ταξίδι στα παιδιά της ομάδας.

George expert

Στο YouTube και συγκεκριμένα πληκτρολογώντας "plane crash investigation new series" θα μάθουμε σε λίγα χρόνια με κάθε λεπτομέρεια το τι ακριβώς συνέβη. Ηδη υπάρχουν και μπορεί να παρακολουθήσει ο οποιοσδήποτε δεκάδες συγκλονιστικά αυτοτελή επεισόδια, όχι μόνο από αεροπορικά ατυχήματα που έχουν συμβεί, αλλά και απο αεροπορικά ατυχήματα που αποφεύχθηκαν την τελευταία στιγμή κυριολεκτικά χάρη σε ηρωικές πράξεις των πιλότων. Δείτε όλα τα επεισόδια, είναι όλα συγκλονιστικά και το καθένα μοναδικό... Πάντως, αν και είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, πολύ σπάνια πέφτει κάποιο πολιτικό σύγχρονο αεροσκάφος αποκλειστικά και μόνο εξαιτίας κάποιας βλάβης. Συνήθως πέφτει διότι εκτός απο την βλάβη, ακολουθούν μερικές φορές μετά κάποιοι λανθασμένοι χειρισμοί από το πλήρωμα, με αποτέλεσμα τα γεγονότα να παίρνουν δραματική πορεία...

tsekouratos

Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται ότι όοοολοι οι Ελληνες ειναι ταυτόχρονα πρωθυπουργοί, προπονητές και πιλότοι, (και πολύ ανορθόγραφοι)..... Το τι άσχετο γράφτηκε εδω δεν περιγράφεται! Κρίμα για τους ανθρώπους που χάθηκαν. Ετσι για την ιστορία, υπάρχει μια επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων, που θα μελετήσει κάθε λεπτομέρεια και θα βγάλει λεπτομερές πόρισμα μετά απο μήνες, το τι λέγεται τωρα στα καφενεία, είναι προσβολή και ασέβεια στους πιλότους και στους επιβάτες του μοιραίου αεροσκάφους. Και μια τελευταία δωρεάν πληροφορία για ολους τους "ειδικούς" σχολιαστές: Τα αεροπλάνα απογειώνονται και προσγειώνονται σε διαδρόμους . Οι "αεροδιάδρομοι" ειναι νοητές διαδρομές που ακολουθούν τα αεροπλάνα στον ουρανό. Δεν προσγειώνονται λοιπόν ποτέ σε αεροδιαδρόμους!!! Καλό σας βράδυ.

Vertigo

+1.000.000

Πάνος

Όπως σε κάθε αεροπορικό δυστύχημα, υπάρχει και εδώ η αλυσίδα τραγικών λαθών από πολλούς. Ίσως λάθος στον ανεφοδιασμό, λάθος υπολογισμός απαιτούμενων καυσίμων ή/και φορτίου, παρεκκλίσεις από την πορεία, λάθος από τον έλεγχο εδάφους, λάθη στην προτεραιότητα από το approach του αεροδρομίου, κάποιο ίσως λάθος στη συντήρηση, και πάει λέγοντας. Ένας παράγοντας σπάνια ρίχνει μόνος του ένα αεροσκάφος. Αν πχ έπαιρνε άμεσα προτεραιότητα για προσγείωση, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είχε συμβεί τίποτα...

Απλά πράγματα

Για να σωθούν κάποιοι ,σημαίνει ότι ο πιλότος ήταν μάγκας!

Γιώργος

Εσύ πρέπει να έχεις χιλιάδες ώρες πτήσης για να το ξέρεις αυτό, ε?

Γιώργος

...πέρα από οικονομολόγοι, σεισμολόγοι, αστρολόγοι, γυρολόγοι, κλπ, και αερολόγοι οι Ρωμιοί! Το μόνο που δεν ξέρει ακόμη αυτή η θαυμάσια φυλή είναι τη μ@λ@κία που τη δέρνει

Ανδρεας

Χωρις να ειμαι ειδικος απο τα λιγα που γνωριζω οταν τελειωσουν τα καυσιμα σε ενα αεροσκαφος και σταματησουν οι μηχανες του αυτοματα παθαινει black out μενει απο ρευμα και κατα συνεπεια σβηνει ο πινακας οργανων των πιλοτων.Για να αντιμετωπιστει αυτο παιρνει μπροστα μια εφεδρικη γεννητρια η οποια εχει σκοπο να εξασφαλισει 4 με 5 βασικα οργανα προκειμενου να βοηθησει τη δυσκολη αυτη κατασταση και να μπορεσει να προσγειωθει .Στο μοιραιο αυτο ατυχημα ειτε δεν εγινε σωστος υπολογισμος καυσιμων το οποιο θα φανει ερευνωντας το απο τους ειδικους ειτε πλημμελης συντηρηση ειχε ως αποτελεσμα τη διαρροη καυσιμων με αποτελεσμα να ξεμεινει.Τα αεροπλανα αν ειναι καλοσυντηρημενα και ακολουθουνται καποιοι κανονες αυστηρα δεν πεφτουν σχεδον ποτε.Κριμα για τα παιδια και για τις οικογενειες τους.ο ΘΕΟΣ ας αναπαυσει τις ψυχες τους

John Tikis

Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου. Και εγώ όταν δίαβασα το άρθρο, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα αυτό ήταν. Η εφεδρική γεννήτρια λέγεται auxiliary power unit (APU) και είναι απορίας άξιο γιατί δεν ενεργοποιήθηκε. Κρίμα για τους ανθρώπους που χάθηκαν.

Τα είχα και τα πέταξα ή ξέμεινα?

Γιατί δέν είχε καύσιμα λέμε.. Auxiliary power unιt ρεύμα απο μιά μικροτερη μονάδα που καταναλώνη καύσιμο για την λειτουργεία της.

Giorgos

.απο κατασκευής .... .. και να είχε καύσιμο το αεροπλάνο, δεν μπορει να λειτουργηςει,( οταν πετάει στον αέρα,) το ΑΡU σε αυτό το μοντέλο αεροσκάφους. τι δεν καταλαβαινεται;

Vertigo

Μην χάνεις την ώρα σου....Αφού ετσι αποφάσισαν οι "εμπειρογνώμονες" εδώ μέσα....ξέχνα ο,τι ξερεις και μαζι κι εγώ...για το APU...

giorgos

το ΑPU ειναι η γεννήτρια που εχει το αεροσκάφος για χρήση ηλεκτρικού ρεύματος και air condition στο έδαφος ΜΟΝΟ. το συγκεκριμένο μοντέλο εχει ΑPU..... η ανεμογεννήτρια ( ας την πούμε έτσι) δεν υπάρχει σε αυτό το μοντέλο αεροπλάνου.

Δημήτρης

Μαρία ο Πιλότος αποφασίζει για τα καύσιμα και αν για κάποιο λόγο δεν φθάνουν,πες από λάθος υπολογισμό η μια διαρροή προσγειωνεσαι στο ποιο κοντινό αεροδρόμιο Κανονικά έχει αρκετά καύσιμα για τον προορισμό συν καύσιμα για δεύτερο προορισμό συν μιςη ώρα έξτρα συν το 5% της συνολικής πτήσης

@ΜΑΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ? ΠΕΝΤΕ??? ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ?

@

Μην περιφέρεις την ασχετοσύνη σου.

@

αα καλά...προφανώς και όχι διότι η λέξη "κερδοφορία"δεν υπάρχει

Rom

Δεν θα πρέπει να ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ οι υπεύθυνοι που άφησαν από καύσιμα το αεροπλάνο;;; Επίσης, θα 'πρεπε να 'χαν ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (και ψυχραιμία, η δουλειά τους είναι) οι αεροσυνοδοί, να τρέξουν και να σταματήσουν τους επιβάτες απ' το να σηκωθούν, να τους ασφαλήσουν στις θέσεις τους κτλ. Επίσης, δίχως να το παίξω "ειδικός", έχω δει ένα μεγάλο ντοκιμαντέρ από έναν S.A.S. αξιωματικό που διδάσκει επιβίωση και έλεγε ότι η ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΘΕΣΗ/ΣΗΜΕΙΟ σ' ένα αεροπλάνο σε περίπτωση πτώσεως, είναι η... τουαλέτα - διότι είναι "solid" καστασκευή, δίχως κομμάτια, ατόφιο κομμάτι που "κουμπώνει" στο αεροπλάνο. Οπότε, ο τύπος έλεγε, ότι σε περίπτωση πτώσεως, το μόνο που μένει άθικτο, είναι οι τουαλέτες! (Φυσικά, στις τουαλέτες, δεν έχεις... ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, οπότε ακόμα κι αν γλιτώσει το κομμάτι και δεν διαλυθεί, θα πεταχτείς σαν "κούκλα" και θα χτυπήσεις πολύ βίαια στα τοιχώματα...) Επίσης, πάλι από ειδικούς (όχι από 'μένα), αν δείτε και σε φωτό δυστυχημάτων, το μόνο κομμάτι του αεροπλάνου (οποιουδήποτε, μαχητικού ή επιβατικού) που μένει σχεδόν άθικτο, είναι η ΑΤΡΑΚΤΟΣ (ΟΥΡΑ)! Τα φτερά διαλύονται αμέσως (ενώ γίνεται εκεί έκρηξη, καθώς τα καύσιμα είναι στα φτερά κυρίως), οι θέσεις γενικά γύρω απ' τις πτέρυγες καταστρέφονται ολοσχερώς, ενώ φυσικά και το κόκπιτ και το μπροστινό μέρος του αεροπλάνου επίσης διαλύονται... ...Αλλά βασικά... τί να λέμε τώρα. Μπορεί να θεωρείται το αεροπλάνο ως "το πιο ασφαλές μέσον", αλλά εγώ ΑΝΕΚΑΘΕΝ είχα τρόμο κάθε φορά που πετούσα - διότι ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ... τί ακριβώς θα κάνεις, θα... βγάλεις φτερά να πετάξεις να γλιτώσεις;;;; Στο αυτοκίνητο, ΙΣΩΣ να κάνεις κάποιον ελιγμό να γλιτώσεις. Στο πλοίο, ΙΣΩΣ γλιτώσεις πέφτοντας στην θάλασσα και κολυμπώντας... ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;; Ακόμα και να 'χε κάποιος ΦΟΡΗΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ μαζί του, ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ την πόρτα (αεροστεγώς κλεισμένη, για να μη γίνει αποσυμπίεση καμπίνας) για να πεταχτείς έξω;;;

Vertigo

Έλεος πια...Αφού εισαι ασχετος ,μην μιλάς... Δεν θα κάτσω να πιασω μία προς μία τις ασχετοσύνες που έγραψες...Αλλά έλεος...Τί μιλατε οταν ιδεα δεν εχετε για τα αεροπορικά; ( Το τελευταίο σου ,ειδικά ...οτι η πόρτα δεν ανοίγει γιατί ειναι αεροστεγώς κλεισμένη ...με αποτελειωσε....)

Μαρια

Μεγάλοι αλήτες που άφησαν το αεροπλάνο χωρίς καύσιμα! εύχομαι να κλείσει αυτή η εταιρία να τιμωρηθούν σκληρά και να καούν στη κόλαση!!

j

Συγγνώμη που στο χαλάω, αλλά ο πιλότος, άδειασε το αεροσκάφος από καύσιμα, για να μην γίνει έκρηξη κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης με το έδαφος. Φιλικά.

Τσε τρομαρας

Ναι πήρε κατι κουβάδες που είχε πρόχειρους και έκανε τη δουλειά του , θα σε απογοητεύσω το bae 146 δεν έχει τέτοια δυνατότητα .

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

isis-630x374

Tο Ισλαμικό Κράτος, η αλ Κάιντα και οι συμμαχικές τους οργανώσεις έχουν επιδείξει αντοχή, αποφασιστικότητα και προσαρμοστικότητα στην αυξανόμενη αντιτρομοκρατική πίεση, αναφέρει η ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ