Ποιες έχουν δικαίωμα στα «σκαφτά» μαγιό;

Ποιες έχουν δικαίωμα στα «σκαφτά» μαγιό;

Πώς το σχόλιο ενός δικηγόρου από τη Θεσσαλονίκη πυροδότησε τον διαδικτυακό πόλεμο και τι επιχειρήματα  παρουσίασαν οι... αντιμαχόμενες πλευρές

Ποιες έχουν δικαίωμα στα «σκαφτά» μαγιό;
Πέντε χιλιάδες μηνύματα, μια επικείμενη αγωγή, ένας πίνακας του Ρούμπενς, αμέτρητες διαδικτυακές μάχες, ατελείωτα τηλεοπτικά μαλλιοτραβήγματα. Αυτός είναι ο απολογισμός μιας ιστορίας που ξεκίνησε με μια απλή ανάρτηση στο Facebook, για να καταλήξει στη θλιβερή διαπίστωση ότι «οι απόψεις είναι σαν τους κώλους: ο καθένας έχει τη δική του...». 

«Οταν βάζεις τελεία στο τέλος μιας πρότασης ξέρεις καλή ορθογραφία. Οταν βάζεις τελεία στο τέλος μιας ιστορίας ξέρεις τι θα πει αξιοπρέπεια...», λέει το γνωμικό. Μια τέτοια ιστορία απασχόλησε πρόσφατα το είναι χιλιάδων Ελληνίδων. Είναι ή δεν είναι αποδεκτό να σκας στην παραλία με αμφίεση σεξοβόμβας όταν η φύση ή οι προσωπικές σου επιλογές σε έχουν προικίσει μόνο με το δεύτερο συνθετικό;  Η αρχή του κρίσιμου, για τη γενικότερη κατάντια μας, αυτού ερωτήματος ξεκίνησε το μεσημέρι της 4ης Ιουνίου από το post ενός άνδρα, του δικηγόρου Θάνου Καρατσιώλη. Καθισμένος στο mainstream «Manassu Beach Bar» της Χαλκιδικής, χαζεύει, όπως τα περισσότερα αρσενικά, γυναικεία οπίσθια και εν συνεχεία, παραζαλισμένος από «τη μηδενική αισθητική», προβαίνει, μεταξύ άλλων παρατηρήσεων, στο παρακάτω σχόλιο: «Κάποιες, δε, έχουν το τρομερό θράσος να φορούν τέρμα σκαφτά, αποκαλυπτικότατα μαγιώ ενώ ο πισινός τους δεν είναι αντίστοιχα σφριγηλός, ώστε να μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων... 

Καθισμένος στο mainstream «Manassu Beach Bar» της Χαλκιδικής, παρατηρεί, όπως τα περισσότερα αρσενικά, γυναικεία σώματα στην παραλία 
Κλείσιμο


Υ.Γ.: Κορίτσια, τα μεταξωτά σκαφτά Βrazilian μαγιώ, θέλουν και επιδέξιους κώλους... 
Υπερέλεος, λυπηθείτε τουλάχιστον εμάς τους αθώους και καλόπιστους τρίτους παρατηρητές που ήρθαμε να χαλαρώσει το μάτι μας στην παραλία και μας έχετε διαλύσει την αισθητική μας, αφού δε σέβεστε τους συνοδούς σας!». 




O δικηγόρος, παραζαλισμένος από τη μηδενική αισθητική, προβαίνει μεταξύ άλλων παρατηρήσεων στο παραπάνω σχόλιο


Ο αντίλογος 

Και τότε ο πόλεμος ξεσπά και η Ελληνίδα ξεσπαθώνει μέσα από την ανωνυμία του Facebook και την αδυναμία της να προσπεράσει όχι το σχόλιο του δικηγόρου, αλλά το σχολιασμένο της κορμί που με παράπονο βλέπει να αντανακλά ο παραμορφωτικός καθρέφτης της ψυχής της. Οι επιθέσεις της δεν στηρίζονται στον αντίλογο, γιατί πολύ απλά, εν προκειμένω, δεν υπάρχει αντίλογος. Οταν το κορμί σου δεν είναι φτιαγμένο για brazilian είναι γελοίο να το φοράς κι αν το φορέσεις θα υποστείς, θες δε θες, την ανάλογη κριτική. Η μαγκιά μιας γυναίκας δεν έγκειται στο να φορέσει κάτι που δεν της ταιριάζει, αλλά στο να μη μετατραπεί σε ταύρο εν υαλοπωλείω όταν κάποιος της επισημάνει το κόκκινο χρώμα της απαγόρευσης και της επικείμενης γελοιοποίησής της. Ή, ακόμη περισσότερο, να καταλάβει, να συναισθανθεί, να αποδεχτεί, να συμφιλιωθεί με τις δυνατότητες του κορμιού της και τον αντίπαλο χρόνο. Οχι, δεν μπορείς να φοράς σκαφτό μαγιό όταν τα οπίσθιά σου δεν μπορούν να το σηκώσουν, ούτε στρινγκ όταν η ηλικία σου υπερβαίνει τα -άντα. Είναι φτηνό, αντιαισθητικό και αναξιοπρεπές και η καραμέλα του σεξισμού και του ρατσισμού την οποία με απόγνωση πιπίλισαν όλο αυτό το διάστημα διάφορες κυρίες δεν δίνει καμία απολύτως γεύση στην όλη κουβέντα πέρα από την προσωπική τους ξινίλα μπροστά στην αποκάλυψη του αυτονόητου που ορίζει ότι δεν φτάνει να θέλουμε αλλά και να μπορούμε... 



Πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά... 


«Βλάκας», «απαράδεκτος», «gay», «σκατόψυχος», «ρατσιστής», «τρανσέξουαλ», «μισογύνης», «φλούφλης», «άχρηστος» είναι μερικά από τα κοσμητικά επίθετα που απέδωσαν ορισμένες κυρίες στον δικηγόρο που τόλμησε να θίξει το ιερό σύμπαν της αυτοδιάθεσης του ποπού. Στο όνομά του (ναι, του ποπού) γράφτηκαν επίσης πονήματα με τίτλο από την «πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα», που συνέδεαν τα brazilian μαγιό με το Μεταναστευτικό, το Εθνικό Σύστημα Υγείας, τους δεξιούς, τους αριστερούς και τους φιλελεύθερους, ενώ στο εύρος του κρεμάστηκαν μέχρι και πίνακες ζωγραφικής, όπως οι «Τρεις Χάριτες» του Πέτερ Πάουλ Ρούμπενς διά χειρός Ελενας Ακρίτα με την ακόλουθη λεζάντα: «Απαγορεύεται η είσοδος στις παραλίες, κυρίες μου. Ο πίνακας “Τρεις Χάριτες” του Ρούμπενς εκτιμάται στα 50 εκατομμύρια δολάρια. Αμα τον χαρίσουν σε κανέναν δικηγόρο να μην το πάρει...».

Ακολούθησαν καλαίσθητα σχόλια όπως «eat shit and die», κατάρες του στυλ «σου εύχομαι με όλη μου την ψυχή να πάθεις ό,τι λες», εξυπνάδες του τύπου «μην πας στον Καρατσιώλη να σε υπερασπιστεί, εκτός κι αν είσαι άνω του 1,75, κάτω των 60 κιλών και έχεις κερδίσει τουλάχιστον τρεις τίτλους Miss Universe» και απειλές όπως εκείνη της θιγμένης κυρίας που ενημερώνει τον δικηγόρο ότι «θα κοιτάξω όλο αυτό να το επιληφθεί ο δικηγορικός σύλλογός σας για να χάσετε την άδειά σας...». 

Το θέμα πουλάει. Κατανοητό. Οταν, όμως, παρερμηνεύεται, ξεπουλιέται μαζί με τους παρουσιαστές του. Και παρότι έχουν περάσει σχεδόν πάνω από δύο εβδομάδες τυπικού και άτυπου κουτσομπολιού, το κεράκι της ποπουδένιας τούρτας συνεχίζει να κρατεί καλά αναμμένο, αυτή τη φορά ανάμεσα στον δικηγόρο Θάνο Καρατσιώλη και την παρουσιάστρια Φαίη Σκορδά, η οποία, αναφερόμενη στο φλέγον θέμα, είπε μεταξύ άλλων πως θεωρεί ότι καμία γυναίκα δεν πρέπει να δεχτεί να την εκπροσωπήσει ο κ. Καρατσιώλης και ότι για τα λεγόμενά της μπορεί να της κάνει όσες μηνύσεις θέλει.

«Φυσικά και θα το πράξω, μόνο και μόνο για να νουθετήσω την ίδια που είχε την ευκαιρία της για έμπρακτη μεταμέλεια ζητώντας μια απλή δημόσια συγγνώμη, αλλά, δυστυχώς, τη σπατάλησε και μέσω αυτής το σύστημα των media, το οποίο έχει ξεφύγει και πρέπει να πάρει ένα καλό μάθημα, γιατί πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή αυτός ο ανελέητος, αυταρχικός και ανεξέλεγκτος λασποπόλεμος διασποράς ψευδών ειδήσεων και κιτρινιστικών δεδομένων των media έναντι αθώων πολιτών που ασκούν, μάλιστα, ένα τόσο σοβαρό λειτούργημα, όπως αυτό του δικηγόρου», λέει ο κ. Καρατσιώλης στο «ΘΕΜΑ» και συνεχίζει: «Στο μεταξύ, να είστε σίγουροι ότι είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι με την αγωγή που θα της ασκήσω θα μου επιδικαστεί αποζημίωση πολλών χιλιάδων ευρώ για προσβολή της προσωπικότητάς μου, τα οποία μόλις τα λάβω θα τα δωρίσω σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, γιατί, δόξα τω Θεώ, απολαμβάνω το προνόμιο της προσωπικής οικονομικής ευμάρειας και αυτάρκειας και δεν έχω ανάγκη από χρήματα». Και παρότι ο κ. Καρατσιώλης επιμένει ότι το επίμαχο post δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω από ένα ευθυμογράφημα με το οποίο δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να θίξει αλλά ούτε και να προσβάλει κανέναν, ο πόλεμος με θύμα τη στοιχειώδη λογική φαίνεται ότι θα αργήσει να κοπάσει... 



Η ώρα των ειδικών 

Οσο κι αν φανεί αστείο, από τη στιγμή που η στοιχειώδης λογική μπαίνει στο επίκεντρο μιας μεγάλης διαμάχης, το θέμα χρήζει ειδικών! Κάπως έτσι, τέθηκε υπό την έμπειρη ματιά του νευρολόγου-ψυχιάτρου και προέδρου του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας Θάνου Ασκητή, η οποία είναι πέρα για πέρα αξιόπιστη και διαφωτιστική: «Αρχικά θέλω να πω ότι αυτός που κάνει μια κριτική μέσα από το Facebook, κάνει μια προσωπική κριτική και εμείς δεν θα σταθούμε στην κριτική αλλά στην αυτοκριτική. Γι’ αυτό και εν προκειμένω το μεγάλο κεφάλαιο είναι η αυτοδιάθεση της σωματικής εικόνας μας με ενσυναίσθηση και οριοθέτηση σε σχέση με την ηλικία μας, με τα φυσικά μας προσόντα και τη σωματική μας κατανομή».
Και ο κ. Ασκητής συνεχίζει: «Η γυναίκα που φοράει brazilian στην παραλία χωρίς να έχει τα προσόντα δεν είναι απαραιτήτως μια γυναίκα που τα έχει βρει με τον εαυτό της, όσο κι αν επιμένει πάνω σ’ αυτό. Μπορεί να είναι και μια γυναίκα που έχει ελαφρότητα του είναι.

Το θέμα χρήζει της γνώμης των ειδικών! Κάπως έτσι τέθηκε υπό την έμπειρη ματιά του Θάνου Ασκητή



Η γυναίκα πρέπει να ξέρει τι της πάει. Ο ναρκισσισμός είναι φυσιολογικός σε όλους τους ανθρώπους που θέλουν να αρέσουν και να προκαλούν την προσοχή και το ενδιαφέρον των άλλων. Αυτή είναι η ανθρώπινη ανάγκη. Από κει και μετά, όμως, το πώς εσύ υποκειμενικά αξιολογείς τον εαυτό σου και την εικόνα σου είναι θέμα ψυχισμού. Παράδειγμα, οι γυναίκες που έχουν μανία να προκαλούν έντονα τη σεξουαλικότητά τους με αποτέλεσμα να εκτίθενται και να πέφτουν θύματα βοράς και κριτικής. Μια γυναίκα που αισθητικά δεν της ταιριάζει κάτι και πιστεύει ότι της ταιριάζει και το φοράει δεν έχει ενσυναίσθηση της αισθητικής αντίληψης, και αυτή η γυναίκα ενδεχομένως μπορεί να έχει προβλήματα. Εχει μια αντιδραστικότητα γιατί η φύση δυστυχώς δεν πριμοδοτεί όλες τις γυναίκες με αισθητική, ομορφιά και πρόκληση. Μια τέτοια γυναίκα το brazilian θα το φορέσει από αντίδραση προκειμένου να μην αισθάνεται μειονεκτικά απέναντι σε μια γυναίκα που έχει τα προσόντα να το φορέσει. Θα το βάλει για να υπερβεί τον εαυτό της, για να πειστεί ότι “κι εγώ έχω το δικαίωμα να το φορέσω”.

Εγώ προσωπικά βλέπω άνδρες με κοιλιές να φορούν στενά παντελόνια και είναι σαν κουμπαράδες. Αυτοί δεν καταλαβαίνουν ότι γελοιοποιούνται, ότι μπαίνουν σε μια αισθητική αντίληψη η οποία αποτελεί παρωδία. Γιατί δεν καταλαβαίνουν ότι γελοιοποιούνται; Διότι έχουν μια αντιδραστική συμπεριφορά ότι “κι εγώ αρέσω, ανεξάρτητα από το σώμα και την εικόνα μου, και φοράω κάτι που είναι της μόδας διότι δεν μπορώ να απέχω από αυτό. Δεν μπορώ να ακυρώσω τον εαυτό μου." Ο καθένας μπορεί να φορέσει ό,τι θέλει. Εγώ μπορώ αύριο το πρωί να φορέσω ένα παντελόνι που να προβάλλεται το πέος μου. Εχω το δικαίωμα! Αν όμως έχω ενσυναίσθηση και μου πούνε δέκα φίλοι “ρε Θάνο, είσαι μια καρικατούρα μ’ αυτό που φόρεσες, είσαι μια γελοιογραφία” κι εγώ εξακολουθώ να το φορώ, θα πει ότι εκείνη τη στιγμή προβάλλω μια αρνητική ψυχολογία, αντιδρώ μέσα στο αίσθημα της δικαιοσύνης μου ότι μπορώ κι εγώ να βάλω αυτό το παντελόνι, όπως ένας που κάνει 10 ώρες γυμναστική την ημέρα. Είδα προχθές μια γυναίκα 55-60 χρονών με ένα μίνι με πόδια και γόνατα ζαρωμένα. Γιατί φόραγε το μίνι; Γιατί είχε μέσα της την άρνηση του γήρατος, τον φόβο ότι δεν μπορεί να διαφέρει από τις άλλες, τον πανικό του αποκλεισμού από ρούχα που φοράνε ωραίες γυναίκες με ωραία σωματικά προσόντα.

Αυτή τη γυναίκα δεν μπορείς ούτε να τη μειώσεις, ούτε να την εξευτελίσεις, αλλά, εάν έχει ενσυναίσθηση της ομάδας, αν οι φίλοι της και οι άνθρωποί της τής πουν ότι “αυτό δεν σου πάει”, θα το καταλάβει και θα το διορθώσει. Αν επιμείνει με τη δικαιολογία ότι ο άλλος τη ζηλεύει, τότε έχει μια αντιδραστικότητα που μπορεί να κρύβει θυμό, μειονεξία, απελπισία και φόβο»

Κανείς δεν μπορεί να μας επιβάλει τον τρόπο που ντυνόμαστε ή γδυνόμαστε στις παραλίες. Σ’ αυτό συμφωνούμε όλοι. Η διαχωριστική γραμμή ωστόσο ανάμεσα στο σέξι και το χυδαίο, στο προκλητικό και το αποκρουστικό, στην αυτοπεποίθηση και τον κομπλεξισμό είναι πολλές φορές πολύ λεπτή, τόσο ακριβώς όσο και το κορδόνι ενός μαγιό. Δεν είναι κακό να έχεις κυτταρίτιδα, έχει και η Ζιζέλ. Δεν είναι κακό να έχεις περιττά κιλά, έχει το 90% των γυναικών σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεν είναι κακό να έχεις περάσει τα 40, τα 50, τα 60 και να θέλεις να νιώθεις όμορφη και σέξι. Το κακό είναι να περιφέρεις μια εικόνα του εαυτού σου που δεν σε τιμά. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει η σχεδιάστρια των μαγιό MAAN, Μαριλένα Ανδρεάδη: «Μια γυναίκα έχει δικαίωμα να φοράει ό,τι θέλει, όπως ακριβώς και ένας άνδρας, και αυτό είναι ωραίο! Ωστόσο, ακόμη ωραιότερο είναι να θέλουμε να φοράμε μαγιό που να ταιριάζουν στον σωματότυπό μας, να επιλέγουμε αυτό που μας ταιριάζει».

Ανάλογη άποψη εκφράζει στο «ΘΕΜΑ» και ο γκουρού του styling Σωτήρης Τσαγδής, ο οποίος έχει ντύσει όλες σχεδόν τις επώνυμες Ελληνίδες: «Με αυτό που διαφωνώ είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφράστηκε ο δικηγόρος και όχι η ουσία των όσων είπε. Τα πάντα, και ιδίως η αισθητική, εξαρτώνται από το γνώθι σαυτόν. Υπάρχουν μαγιό για όλους τους σωματότυπους και δεν είναι όμορφο να προβάλλουμε τις ατέλειές μας. Δεν κατακρίνω κανέναν για τα κιλά του. Κι εγώ έχω πάρει κιλά και γνωρίζω πως αν φορέσω κολλητό μπλουζάκι με την κοιλιά μου να φαντάζει σαν κάμπια από τις δίπλες, θα γίνω δικαίως περίγελος! Τα brazilian μαγιό είναι για κάποια κορμιά. Οχι για όλα. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι όλα έχουν ένα μέτρο και πως όλα δεν είναι για όλους; Το ίδιο ισχύει και για κάποιους παχουλούς άνδρες με μικροσκοπικά μαγιό! Η μόδα έχει προνοήσει για όλους μας και το να είμαστε ευπρεπείς και πραγματικά ωραίοι εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς. Εμείς χτίζουμε ή καταστρέφουμε την εικόνα μας και καλό είναι να σεβόμαστε ενίοτε και τους άλλους, όπως τους μεγαλύτερους ανθρώπους και τα μικρά παιδιά. Λυπάμαι αν πικραίνω κάποιες, αλλά αυτή είναι η γνώμη μου. Εκτός αυτού, βλέπω κοπέλες στην παραλία με make up, μάσκαρα και γκλος και λέω από μέσα μου: Γιατί, καλή μου, βάφεσαι στην παραλία; Για να σε ερωτευθεί η τσιπούρα;». 

Σωτήρης Τσαγδής 
Στυλίστας : «Με αυτό που διαφωνώ είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφράστηκε ο δικηγόρος και όχι η ουσία των όσων είπε. Τα πάντα, και ιδίως η αισθητική, εξαρτώνται από το γνώθι σαυτόν»


 
Ο λόγος στις κυρίες 

Η ραδιοφωνική παραγωγός Κατερίνα Καλφοπούλου-Κουρούκλη, κόρη της γνωστής τραγουδίστριας Ζωής Κουρούκλη, είναι από τις γυναίκες που από την πρώτη στιγμή μπήκαν στη διαδικτυακή μάχη του «Karatsiolis Case» δίνοντας δίκιο στο αυτονόητο παρά τα περιττά κιλά της. «Δεν με απασχολεί αν είμαι όμορφη και ποσώς με ενδιαφέρει αν έχω το κορμί της Ζιζέλ. Εχω τα κιλάκια μου. Κάποιος ξινός θα έλεγε ότι έχω τις κιλάρες μου, αλλά και αυτό με αφήνει παγερά αδιάφορη εφόσον στη θέα ενός πιάτου με πατάτες τηγανητές βουρκώνω από συγκίνηση. Δεν κρίνω ποτέ τους γύρω μου για την εμφάνιση που τους έδωσε η φύση ή το φαγητό στη δική μου περίπτωση. Για μένα η ομορφιά είναι σε ένα αληθινό χαμόγελο, σε έντιμα και λαμπερά μάτια, σε ένα φυσικό πρόσωπο με περήφανες ρυτίδες.

Αυτό που δεν αντέχω, όμως, γύρω μου είναι η έλλειψη γούστου και αισθητικής. Οπότε ναι, δεν αντέχω στη θέα ενός τεράστιου κώλου με τάγκα ή μιας στενής μίνι φούστας που αποκαλύπτει χοντρά πόδια γεμάτα κυτταρίτιδα. Υποφέρω όταν δω έναν άνδρα στην παραλία με το μαγιουδάκι του ανιψιού του και το περιεχόμενο από 100 καφάσια μπίρας μέσα στην κοιλιά του. Το ίδιο υποφέρω όταν δω πέδιλο με άσπρη κάλτσα, γόβα με στρας στο γραφείο, νέα και όμορφα κορίτσια που φοράνε την Αρτα και τα Γιάννενα, γυναίκες που έχουν παραμορφωθεί από τις πλαστικές και άνδρες με το γνωστό κομοδινί μαλλί. Οταν έχεις γούστο και αισθητική, όταν σέβεσαι πρώτα απ’ όλα τον εαυτό σου -γιατί αυτός μετράει πάνω απ’ όλα-, τότε δεν κινδυνεύεις από κανέναν δικηγόρο στο Facebook», λέει στο «ΘΕΜΑ».


Κατερίνα Καλφοπούλου-Κουρούκλη 
Ραδιοφωνική παραγωγός: «Για μένα η ομορφιά είναι σε ένα αληθινό χαμόγελο, σε έντιμα και λαμπερά μάτια, σε ένα φυσικό πρόσωπο με περήφανες ρυτίδες. Αυτό που δεν αντέχω, όμως, γύρω μου είναι η έλλειψη γούστου και αισθητικής»


Κατερίνα Βουρλάκη
Δημοσιογράφος: «Κατά βάση δεν με ενδιαφέρει τι φοράει οποιοσδήποτε, είτε άνδρας είναι αυτός είτε γυναίκα. Πιστεύω ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να φοράει ό,τι θέλει. Πιστεύω επίσης πως ο καθένας έχει και το δικαίωμα να σχολιάζει ό,τι θέλει» 



Είναι θέμα ελευθερίας


Στο ίδιο μήκος κύματος εκπέμπει SOS για την αισθητική και την αυτογνωσία και η δημοσιογράφος Κατερίνα Βουρλάκη: «Κατά βάση δεν με ενδιαφέρει τι φοράει οποιοσδήποτε, είτε άνδρας είναι αυτός είτε γυναίκα. Τις περισσότερες φορές είναι κάτι που δεν το προσέχω. Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να φοράει ό,τι θέλει. Μόνο που πιστεύω επίσης ακράδαντα ότι ο καθένας έχει και το δικαίωμα να σχολιάζει ό,τι θέλει, ακόμη και αυτά που φοράει ο άλλος. Το γεγονός ότι το συγκεκριμένο θέμα πήρε αυτές τις διαστάσεις, έρχεται να προστεθεί στο  γεγονός ότι το “Survivor” έχει περισσότερη τηλεθέαση από τα δελτία ειδήσεων και την πολυαναμενόμενη συζήτηση για το χρέος της χώρας. Οχι, δεν λέω ότι πρέπει να ζούμε στη μαυρίλα των ημερών. Ξέρω ότι όλοι θέλουμε να ξαλεγράρουμε.

Ομως η τερατώδης  διάσταση που έδωσαν τα ΜΜΕ -διότι περί αυτού πρόκειται- σε όσα έγραψε ένας ιδιώτης στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb με αφήνει άφωνη. Με αφήνει τόσο άφωνη όσο και τα σχόλια για το αν κάποια δικαιούται να φοράει στρινγκ στην παραλία εάν η ζυγαριά της γράφει πάνω από 55 κιλά. Τόσο μεγάλο θέμα για το αυτονόητο; Είναι σαν το πόδι σου να είναι νούμερο 40 και να προσπαθείς να το χωρέσεις σε παπούτσι 35! Δεν δικαιούται, συμφωνώ. Οχι γιατί δεν μ’ αρέσει εμένα, αλλά γιατί δεν θα έπρεπε να αρέσει σε εκείνη ο εαυτός της, εκτός και αν είναι το πολύ 23 ετών. Διότι θα έπρεπε να γνωρίζει πώς να προστατεύσει τον εαυτό της και την αξιοπρέπειά της, θα έπρεπε να θέλει να ανεβάσει τον εαυτό της και όχι να τον υποτιμήσει, να τονίσει τα όμορφα σημεία της -όλες οι γυναίκες έχουν- και να κρύψει τα λιγότερα όμορφα. Να έχει τόσο αυτοπεποίθηση ώστε να μπορεί να συμβιβαστεί με τον σωματότυπο και την ηλικία της.

Ξέρετε, και τα μαγιό έχουν νούμερα για να χωράνε σε συγκεκριμένες διαστάσεις. Το γεγονός ότι είναι ελαστικά δεν τα κάνει one size! Κι αν μου πείτε ότι όλοι εσείς που γίνατε έξαλλοι με το δημοσίευμα δεν έχετε ποτέ κοιτάξει κάποιον, άνδρα ή γυναίκα, και δεν έχετε πει “μα τι φοράει ο άνθρωπος!” δεν θα σας πιστέψω και θα θεωρήσω ότι είσαστε μέγιστοι υποκριτές. Το είδα και στο Facebook , από φίλους μου που ξέρω ότι δεν αφήνουν ασχολίαστη ούτε τη σιλουέτα της μύγας που πετάει. Κι όμως, οι ίδιοι άνθρωποι εξανέστησαν στο σχόλιο του Σαλονικιού δικηγόρου που απλώς είπε την άποψή του. 


Και για να επανέλθω στο προηγούμενο θέμα, ξαναλέω. Δεν με ενδιαφέρει τι φοράει ο οποιοσδήποτε. Ολοι έχουν έναν καθρέφτη στο σπίτι τους και μ’ αυτόν θα συνομιλήσουν. Με ενδιαφέρει περισσότερο ο εξευτελισμός της είδησης, ο φασισμός πάνω στο τι λέμε και τι γράφουμε. Η χωρίς μέτρο κλοπή όσων μπορεί να σχολιάσουμε αλλά και ο διασυρμός ενός ανθρώπου, επωνύμως (!) γιατί απλώς είπε τη γνώμη του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook. Και όλο αυτό μου κάνει πολύ πιο επικίνδυνο και πιο ρατσιστικό από τον σχολιασμό οποιουδήποτε ανώνυμου πισινού ή μπροστινού με brazilian και κυτταρίτιδα». 

Μαριλένα Ανδρεάδη Σχεδιάστρια των μαγιό
MAAN: «Μια γυναίκα έχει δικαίωμα να φοράει ό,τι θέλει, όπως ακριβώς και ένας άνδρας, και αυτό είναι ωραίο! Ωστόσο, ακόμη ωραιότερο είναι να θέλουμε να φοράμε μαγιό που να ταιριάζουν στον σωματότυπό μας»


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης