Τ. Κουίκ: Τη Δευτέρα οι ΑΝΕΛ θα δώσουν τέλος στη συγκυβέρνηση
Τ. Κουίκ: Τη Δευτέρα οι ΑΝΕΛ θα δώσουν τέλος στη συγκυβέρνηση
Η ΚΟ των Ανεξάρτητων Ελλήνων θα δώσει «τέλος στη συγκυβέρνηση» κατά την ψηφοφορία της Δευτέρας στη Βουλή λέει ο εκπρόσωπος του κόμματος
Τη βεβαιότητα ότι σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων θα δώσει «τέλος στη συγκυβέρνηση» κατά την ψηφοφορία της Δευτέρας στη Βουλή εκφράζει ο εκπρόσωπος του κόμματος, Τέρενς Κουίκ.
«Με όνομα και επίθετο και με γνωστές τις διευθύνσεις όλων μας, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες διαβεβαιώνουμε ότι τη Δευτέρα και οι 12 βουλευτές μας, θα δώσουν τέλος σ’ αυτή τη συγκυβέρνηση της δυστυχίας και της αβεβαιότητας της κάθε ελληνικής οικογένειας», δήλωσε.
«Με όνομα και επίθετο και με γνωστές τις διευθύνσεις όλων μας, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες διαβεβαιώνουμε ότι τη Δευτέρα και οι 12 βουλευτές μας, θα δώσουν τέλος σ’ αυτή τη συγκυβέρνηση της δυστυχίας και της αβεβαιότητας της κάθε ελληνικής οικογένειας», δήλωσε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα