Καρκίνος: Αυτός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να τον κρατήσετε μακριά σας

Η φυσική δραστηριότητα αλλάζει τον μεταβολισμό των Τ- κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος, βελτιώνοντας την ικανότητά τους να επιτίθενται στα καρκινικά κύτταρα, διαπιστώνει νέα επιστημονική μελέτη και αναδεικνύει την άσκηση σε βασικό προστατευτικό παράγοντα έναντι του καρκίνου

201026210625_exercise-1280x720__1_
Οι καρκινοπαθείς που ασκούνται τακτικά έχουν καλύτερη πρόγνωση από τους αδρανείς ασθενείς, όπως αποδεικνύουν με σαφήνεια τα επιστημονικά στοιχεία. Τώρα, ερευνητές από το Ινστιτούτο Karolinska της Σουηδίας βρήκαν μια πιθανή εξήγηση σχετικά με το γιατί η άσκηση βοηθά στην καθυστέρηση της ανάπτυξης του καρκίνου στα ποντίκια: Η φυσική δραστηριότητα αλλάζει τον μεταβολισμό των Τ – κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος, βελτιώνοντας την ικανότητά τους να επιτίθενται στα καρκινικά κύτταρα.

«Η βιολογία πίσω από αυτές τις θετικές επιδράσεις της άσκησης μπορεί να προσφέρει νέες προοπτικές στον τρόπο με τον οποίο το σήμα διατηρείται υγιές, καθώς και να μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε και να βελτιώσουμε τις αντικαρκινικές θεραπείες», αναφέρει ο Δρ. Randall Johnson, καθηγητής μοριακής βιολογίας και ένας εκ τω συγγραφέων της μελέτης που δημοσιεύθηκε στο eLife.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr